M: Muutama kasvatti, spk + bc
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
M: Muutama kasvatti, spk + bc
Muutama kasvatti olisi kotia taas vailla, osa jonkun verran kisattuja, osalla ei tuloksia lainkaan.
Hukkaharjan Uhkayritys
-saksanpaimenkoiranarttu
-synt. 23.08.2009
-i. vFIN KVA & TVA & v PVA & vRH-TA & vRH-WA BH SchH3 Jk3 Fh1 RH-T B RH-FL B RH-F B RH-W B TK4 Yasko von der Trollwald
-e. vFIN KVA & TVA & vRH-TA & vRH-WA BH Jk2 SchH3 Vk3 RH-F B RH-FL B RH-T B RH-W B TK4 SpM-08 Ajanhukan Aarresaari
-tuloksia: v PVA BH Jk1 TK3 RH-E, ToKo EVL; 2 x 1.palkinto, 1 x MEKUMA, 1 x VKUMA, hyväksytty VePe:n SOVE
-Hiski-veljen sivu
Hukkaharjan Multiversumi
-saksanpaimenkoirauros
-synt. 06.12.2009
-i. vFIN KVA & TVA & v PVA & vRH-TA & vRH-WA BH SchH3 Jk3 Fh1 RH-T B RH-FL B RH-F B RH-W B TK4 Yasko von der Trollwald
-e. vFIN KVA & v AVA BH Ek1 Hk3 Jk3 RH-FL A RH-T A RH-F A TK3 Carmosera's Eleysa Alsatian
-tuloksia: Hyväksytty paimennuksen perusrata, Multi ROP-pentu, Multi BIS-pentu sijoittuja
-Aisti-siskon sivu
VF Bouncing Bizkit
-bordercollienarttu
-synt. 16.02.2010
-i. N KVA & TVA BH Jk3 Svarttrost (evm.)
-e. vFIN KVA & TVA & v PVA & v AVA BH Hk3 Vk3 TK4 RH-F A RH-FL B RH-T B Lasimeren Hydra
-Bla-veljen sivu
VF Blockrunner
-bordercollieuros
-synt. 16.02.2010
-e. vFIN KVA & TVA & v PVA & v AVA BH Hk3 Vk3 TK4 RH-F A RH-FL B RH-T B Lasimeren Hydra
-Bla-veljen sivu
Jomman kumman bordercollien sijoittaisin enemmän kuin mielelläni kisaavaan kotiin, muille etsin ensisijaisesti lopullista kotia, joissa kilpaileminen ei ole pakollista.
Hukkaharjan Uhkayritys
-saksanpaimenkoiranarttu
-synt. 23.08.2009
-e. vFIN KVA & TVA & vRH-TA & vRH-WA BH Jk2 SchH3 Vk3 RH-F B RH-FL B RH-T B RH-W B TK4 SpM-08 Ajanhukan Aarresaari
-tuloksia: v PVA BH Jk1 TK3 RH-E, ToKo EVL; 2 x 1.palkinto, 1 x MEKUMA, 1 x VKUMA, hyväksytty VePe:n SOVE
-Hiski-veljen sivu
Hukkaharjan Multiversumi
-saksanpaimenkoirauros
-synt. 06.12.2009
-e. vFIN KVA & v AVA BH Ek1 Hk3 Jk3 RH-FL A RH-T A RH-F A TK3 Carmosera's Eleysa Alsatian
-tuloksia: Hyväksytty paimennuksen perusrata, Multi ROP-pentu, Multi BIS-pentu sijoittuja
-Aisti-siskon sivu
VF Bouncing Bizkit
-bordercollienarttu
-synt. 16.02.2010
-Bla-veljen sivu
VF Blockrunner
-bordercollieuros
-synt. 16.02.2010
-Bla-veljen sivu
Jomman kumman bordercollien sijoittaisin enemmän kuin mielelläni kisaavaan kotiin, muille etsin ensisijaisesti lopullista kotia, joissa kilpaileminen ei ole pakollista.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: M: Muutama kasvatti, spk + bc
Mä voisin ilmaista kiinnostukseni jompaakumpaa bortsuveijaria kohtaan. Mulle ei ole periaatteessa väliä kumpi mulle tulisi, sä saat itse päättää sen mukaan kumman haluat enemmän sijoittaa, koska mä en ole kiinnostunut välttämättä sijoituskoirasta. Mä olen palailemassa tauolta, ja yritän parhaani mukaan kilpailla koiran kanssa mutta en lupaa, vaikka haluaisinkin, että kisaaminen pääsee ihan heti käyntiin koska mulla on tällä hetkellä ihan liikaa koiria, jotka ei inspiroi mua, ja yritän karsia niitä pois, niin että mulle jää oikeesti vaan sheltit, bortsut, kelpiet ja colliet. Sitten kun se taakkaa häviää mikä näistä ylimääräisistä koirista on aiheutunut, niin uskon että hommat pääsee kunnolla käyntiin. :) Mutta tämän takia sijoituskoira ei välttämättä ole mulle se paras vaihtoehto. Uskallan loppuelämän kodin luvata ihan varmuudella, koska olen älyttömän huono luopumaan koiristani, jotka on vaan oikean rotuisia. Eikä mulla ole koskaan tullut sellaista tunnetta, että mun pitäisi jollain tavalla karsia näitä oikean rotuisia koiria. Kisanäyttöä voi kuikuilla täältä, tuolta, sieltä ja säältä vaikkapa, suurin osa kisoista on vanhahkoja tauon takia, mutta nyt olisi tarkoitus aktivoitua siihen samaan tilaan, jossa olin aina ensimmäisenä mukana kaikissa kisoissa Sivutkin on vähän mitä on, mutta eiköhän niistä selko tule. Ja vielä sellainen peeäs, että olen ihaillut sun kenneleitä niin kauan kun muistan niiden olleen olemassa, ja jotenkin jompikumpi näistä bortsuttimista olis aika must!
Kiitos.
Kiitos.
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Lähtisikö meille tuo uros (VF Blockrunner)? Tavoitteena paimennusvalio ja BH:n suoritus nyt ainakin. Tämän jälkeen voitaisiin ihan harrastuksena käydä agility ja toko kisoissa. Näistä en kumminkaan lupaa mitään valioitumisia... Kisaamisen lisäksi työtähän riittää jo maatilalla, joten kauheasti en halua rasittaa kisaamisella. Riippuen siitä laitanko rakennekuvan, niin käytäisiin myös näyttelyissä. Kisanäyttönä kaksi paimennusvaliotani Wanny ja Carrie. Pitkäaikainen ja paimentäytteinen koti olisi siis tiedossa ja yksi pentue jossain vaiheessa. Mieluiten en haluaisi sijoituksena.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Vaikka tänne on jo tullut tarjouksia, voisin esittää omani VF Bounzing Bizkitiä kohtaan. (: Rakentelin tuossa juuri sivuja Waorin uuteen ulkkaan, ja tuli siinä huomattua, että bordercollieissa kisaus-asiat näyttää varsin hyviltä. Ajattelin, että nyt alkuun mahtuisi yksi paimen lisää joukkoon, ja VF:n pennusta on tullut jo pidempään haaveiltua. Kisauksessa päämääränä olisi kva, pva, tva & vava. Näiden lisäksi sekailaiseen tahtiin kisaan muissakin lajeissa pienimuotoisemmin ja käytän näyttelyissä vähintään kerran mikäli koiralla on rakennekuvat. Kisanäyttöä bordercolliepuolelta vaikkapa Falco, Dera & lisää voit katsoa Waorin muilta koirilta. Otan mielelläni sijoitukseen koiran, jos päätät mulle antaa. Kysy ihmeessä lisätietoja jos on kysyttävää!
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Pahoittelen, että vastaus tulee näin myöhään.
Kaikille teistä mielelläni koiran antaisin, mutta valitettavasti (tai pitäisi oikeastaan kyllä sanoa että onneksi) näitä kasvattipalautuksia oli vain kaksi. Ja kun tosiaan toisen näistä mielelläni sijoittaisin niin Shanya, sinulle lähtee Bounzing Bizkit mikäli olet vielä neidistä kiinnostunut. Blockrunner puolestaan lähtee Nomandille mikäli hänkin on vielä kiinnostunut, hän kuitenkin ensimmäisenä koiraa kyseli. Kuten sanottu, olisin Tilli sinullekin mielläni koiran myynyt mutta tällä kertaa näin.
Sivujen kanssa ei mikään tulipalokiire tosiaan ole, laittakaa osoitetta vaikka tähän alla taikka yksityisviestillä kun saatte valmiiksi.
Kaikille teistä mielelläni koiran antaisin, mutta valitettavasti (tai pitäisi oikeastaan kyllä sanoa että onneksi) näitä kasvattipalautuksia oli vain kaksi. Ja kun tosiaan toisen näistä mielelläni sijoittaisin niin Shanya, sinulle lähtee Bounzing Bizkit mikäli olet vielä neidistä kiinnostunut. Blockrunner puolestaan lähtee Nomandille mikäli hänkin on vielä kiinnostunut, hän kuitenkin ensimmäisenä koiraa kyseli. Kuten sanottu, olisin Tilli sinullekin mielläni koiran myynyt mutta tällä kertaa näin.
Sivujen kanssa ei mikään tulipalokiire tosiaan ole, laittakaa osoitetta vaikka tähän alla taikka yksityisviestillä kun saatte valmiiksi.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kiitos paljon! :) Laittelen sivuja pian.
-
Shanya
- Vuohenruokaa
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti: