Tein jo topicin P&T:hen, mutta laitoin nyt varmuudeksi vielä tännekkin.
Olen siis muutamien kyselyiden pohjalta päättänyt tehdä rahaa vastaan kuusi amigurumia. Rahat tulisivat lankojen ja muiden tarvikkeiden ostoon. Minulla on ollut melko paljon lankoja, mutta useat ovat todella säikeisiä ja vaikeita virkata. Olenkin päättänyt päivittää materiaalit uuteen uskoon, nimittäin bambulankoihin. Niillä virkatut amigurumit ovat tasaisia ja piukeita, eli lopputuloskin on huomattavasti parempi. Tämän lisäksi tarvitsen lisää silmänappeja. Tarvikkeet ostetaan erikoiskaupasta ja ovat siksi melko kalliita. Yksi amigurumi tulee maksamaan 5 € + postikulut, 2 €. Varauksia otan tuohon alle ja lisätiedot tilauksista yksityisviesteillä. Malleja voitte katsella blogistamme. Muita tekemiäni hahmoja ovat esimerkiksi: lohikäärme, hiiri, majava, noita, mehiläinen, kilpikonna ja mursu. Koristeruuiksi olen tehnyt mm. prinsessakakkuja, sekä muutaman muffinin. Periaatteessa vain taivas on rajana noiden kanssa, joten pistäkää ehdotuksia tulemaan! Nyt on oiva tilaisuus saada aito, käsin tehty lahja ystävälle tai itselle.
Pieni käsityöpuoti
- Sohvi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset