voi poistaa. PENTUE TOISTAISEKSI PERUTTU !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

voi poistaa. PENTUE TOISTAISEKSI PERUTTU !

Viesti Kirjoittaja Indy »

nartun kuva © Smart Wood Hills, uroksen kuva © van het Wantij

Nyt siis luvassa Sgolanin ensimmäinen pentue on tulossa. Jos pennuille tulee tarpeeksi kysyntää voivat ne jo aikaisemmin syntyä.

Isänä tässä pentueessa toimii Susitytön dobberiuros Nitrogen's Beautiful Thunderstone eli Thunder. Thunderilla on koossa BH SchH3 vFIN KVA RH-E TK2 ja sillä ei ole aikaisempia pentueita (jos on niin kerrothan Susityttö).

Jos tahdotte urokesta tietää jotakin vielä, kysykää suoraan Susitytöltä.

Emänä toimii oma tuontikoirani Gran Corazón Defender tutummin Dezi. Dezillä on koossa nyt RH-E BH Hk1 SchH1 TK1, tarkoitus kisata vielä ainakin tokovalioksi. Pentueita sillä ei ole ennestään. Se on suvultaan kokonaan evm.

Jos nyt kiinnostuit tästä niin suostittelen lukemaan tämän. Pennut annan kisaaviin, ja loppuelämän koteihin. Ymmärrän jos et tietysti kasvattiani pysty pitämään, silloin palautat sen minulle, etsin itse sille uuden kodin.

Kisaamisesta hieman tarkemmin. Se olisi todella mukavaa, jos kisaisit kasvatillani ainakin pkssa, muut lajit ovat tietenkin plussaa.
Jalostukseen en puutu, käytättehän silti maalaisjärkeä. Jos koen että minun täytyy puuttua tähän, puutun silloin, ethän ihmettele. Enintään 2 pentuettä ! Sen verran sanon alkuun.

Yhden pennun sijoittaisin mielelläni, en luultavasti jätä itselleni nimittäin pentua. Varauksia otetaan 2-4 riippuu aivan kaikesta.

VARAAJAT 2/2-4
u. Sgolan May Miles - Indy,Sgolan
u. Sgolan November Nick - Susityttö, Jääkyynel

Jos jokin jäi vaivaaman laita YV'tä tai sähköpostia osoitteeseen: virtuaalikennelciarens@hotmail.com

Tää ei nyt ookkaan A-pentue. Tästä tulee Months-pentue, eli nimet ovat esim. Janyary James.
Sgolan....
January James
February Fiona
March Mary
April Aaron
May Miles Indy
June Julia
July Janet
August Amelia
September Sofia
October Olivia
November Nick Susityttö
December Dylan
Kuva
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Sgolanin A - kakrut !

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Thunderilla ei ole aikaisempia pentueita.

edit // Jääkyyneleeseen menee.
Vastaa Viestiin