lukkoon
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
lukkoon
Jääkyyneleeseen on nyt suunnitteilla dobermannipentue. Vanhemmiksi valitsin omat kasvattini. Tämä pentue on minulle erityisen tärkeä juuri vanhempien ja suvun takia! Pentueen isä on ensimmäisestä kasvattamastani dobermannipentueesta ja emä sitten toisesta.
Dobermannipentuja tuntuu kyllä olevan useampikin tarjolla, mutta koitetaampa kelpaako nämä kellekään.
Pennut lähtevät koteihin jotka ovat kiinnostuneita kisaamaan suojelussa ja sitoutuvat koiraan. Pysyvä koti on tärkeämpi kuin tosi paljon kisaava koti. Ymmärrän kyllä, jos joudut luopumaan kasvatistani ja silloin etsin sille itse uuden kodin.
Isä BH SchH3 vFIN KVA TK3 RH-T A RH-W B VOVP-10 Jääkyyneleen Ikävä Lokakuu "Oka"
Useamman tutkinnan jälkeen en ole löytänyt Okan isää Ruutikujan Sparrowia muista suvuista. Okan emällä on kaksi pentuetta joissa on yhteensä viisi pentua. Pennuista kolme (joista yksi on Oka) olen jättänyt itselleni joten niitten jalostuskäyttöä mietin tarkkaan.
Oka on täysin terve ja suojelussa hyvin pärjännyt miekkonen. Hyvin tottelevainen naistenmies. Rakastaa paijaamista ja tykkää todellakin olla huomion keskipisteenä. Näyttelyissä tuloksia on tullut laidasta laitaan paljon kiertämisen ansiosta: usea PU-sijoitus, erinomaisia, erittäin hyvää, hyvää.. Vesipelastuksesta saanut ALO-luokasta yhden ykköstuloksen.
Emä BH SchH3 vFIN KVA VOVP-09 vESTW-10 vFIN, vDK, vIS, vEST, vKRE & vKANS MVA Jääkyyneleen Vodka Tonic "Vodka"
Vodkan isänisä löytyy pisemmistä suvuista, mutta en kuitenkaan sanoisi tätä sukua kovinkaan yleiseksi. Vodkan emällä on yhteensä viisi pentua joista näistäkin kolme on minulla. Vodkan veljeä saatetaan käyttää jalostukseen.
Vodka on myös täysin terve. Se on pärjännyt hyvin näyttelyissä, mutta myös käytöstä on tuloksia. Vepekoirana ihan hyvä tapaus ja on saavuttanut ALO-luokasta yhden ykkösen. Vodkasta löytyy luonnetta ja alkuun saatiin tosiaan väännettyä tekemisen kanssa. Nykyään toimii kuin vettä vaan.
Varaukset 2/3
Veera, uros Jääkyyneleen Narsissivuokko & narttu Jääkyyneleen Alppivuokko
Indy, Sgolan, narttu Jääkyyneleen Syysvuokko
Dobermannipentuja tuntuu kyllä olevan useampikin tarjolla, mutta koitetaampa kelpaako nämä kellekään.
Pennut lähtevät koteihin jotka ovat kiinnostuneita kisaamaan suojelussa ja sitoutuvat koiraan. Pysyvä koti on tärkeämpi kuin tosi paljon kisaava koti. Ymmärrän kyllä, jos joudut luopumaan kasvatistani ja silloin etsin sille itse uuden kodin.
Isä BH SchH3 vFIN KVA TK3 RH-T A RH-W B VOVP-10 Jääkyyneleen Ikävä Lokakuu "Oka"
Useamman tutkinnan jälkeen en ole löytänyt Okan isää Ruutikujan Sparrowia muista suvuista. Okan emällä on kaksi pentuetta joissa on yhteensä viisi pentua. Pennuista kolme (joista yksi on Oka) olen jättänyt itselleni joten niitten jalostuskäyttöä mietin tarkkaan.
Oka on täysin terve ja suojelussa hyvin pärjännyt miekkonen. Hyvin tottelevainen naistenmies. Rakastaa paijaamista ja tykkää todellakin olla huomion keskipisteenä. Näyttelyissä tuloksia on tullut laidasta laitaan paljon kiertämisen ansiosta: usea PU-sijoitus, erinomaisia, erittäin hyvää, hyvää.. Vesipelastuksesta saanut ALO-luokasta yhden ykköstuloksen.
Emä BH SchH3 vFIN KVA VOVP-09 vESTW-10 vFIN, vDK, vIS, vEST, vKRE & vKANS MVA Jääkyyneleen Vodka Tonic "Vodka"
Vodkan isänisä löytyy pisemmistä suvuista, mutta en kuitenkaan sanoisi tätä sukua kovinkaan yleiseksi. Vodkan emällä on yhteensä viisi pentua joista näistäkin kolme on minulla. Vodkan veljeä saatetaan käyttää jalostukseen.
Vodka on myös täysin terve. Se on pärjännyt hyvin näyttelyissä, mutta myös käytöstä on tuloksia. Vepekoirana ihan hyvä tapaus ja on saavuttanut ALO-luokasta yhden ykkösen. Vodkasta löytyy luonnetta ja alkuun saatiin tosiaan väännettyä tekemisen kanssa. Nykyään toimii kuin vettä vaan.
Varaukset 2/3
Veera, uros Jääkyyneleen Narsissivuokko & narttu Jääkyyneleen Alppivuokko
Indy, Sgolan, narttu Jääkyyneleen Syysvuokko
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Jääkyyneleen toopeja
IIK!
Tästä pentueesta sä kerroitkin säpollä. Tottapuhuen mullahan on vain yksi toope, ja 9 koiraa. Uskaltaisinkohan mä tästä yhden varata, no kai mä uskallan. Elieli:
Täällä olis yhdelle pennulle loppuelämän koti, kisattaisiin ainakin tokossa ja pk-lajeissa. Jos meille nyt pentu lähtee niin se tulisi Sgolaniin.
Kisanäyttöä ei hirmuna ole, joten sitä mulla ei nyt ole tarjolla.
Tästä pentueesta sä kerroitkin säpollä. Tottapuhuen mullahan on vain yksi toope, ja 9 koiraa. Uskaltaisinkohan mä tästä yhden varata, no kai mä uskallan. Elieli:
Täällä olis yhdelle pennulle loppuelämän koti, kisattaisiin ainakin tokossa ja pk-lajeissa. Jos meille nyt pentu lähtee niin se tulisi Sgolaniin.
Kisanäyttöä ei hirmuna ole, joten sitä mulla ei nyt ole tarjolla.

-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kyllä mä voin sulle Sgolaan antaa pennun. Kumpaas sukupuolta saisi olla? :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Narttu mielummin, mulla on noi urokset nyt hieman voittoa vienyt. :)
Upeeta ! :)
Upeeta ! :)

-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Laittelen sulle narttupennun. Onko nimiehdotuksia tai toiveita syntymäajan suhteen?
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulle käy ihan mikä tahansa syntymäaika, mikäs pentue tämä on, keksin sitten hänelle nimen.

-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Pentueesta tulee
Vuokko-pentue
Jääkyyneleen Altainvuokko
Jääkyyneleen Apenniinienvuokko
Jääkyyneleen Balkaninvuokko
Jääkyyneleen Kanadanvuokko
Jääkyyneleen Kruunuvuokko
Jääkyyneleen Syysvuokko
Jääkyyneleen Narsissivuokko
Jääkyyneleen Amerikanvuokko
Jääkyyneleen Valkovuokko
Jääkyyneleen Keltavuokko
Jääkyyneleen Arovuokko
Jääkyyneleen Alppivuokko
Syntymäpäivää vielä mietiskelen.
Vuokko-pentue
Jääkyyneleen Altainvuokko
Jääkyyneleen Apenniinienvuokko
Jääkyyneleen Balkaninvuokko
Jääkyyneleen Kanadanvuokko
Jääkyyneleen Kruunuvuokko
Jääkyyneleen Syysvuokko
Jääkyyneleen Narsissivuokko
Jääkyyneleen Amerikanvuokko
Jääkyyneleen Valkovuokko
Jääkyyneleen Keltavuokko
Jääkyyneleen Arovuokko
Jääkyyneleen Alppivuokko
Syntymäpäivää vielä mietiskelen.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvältä näyttää, mutta linkittäisitkö kasvattajakohtaan vielä nimeeni sähkpostiosoitteen susityttogrr[2]gmail.com ?
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti: