Luna ja Capo

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Luna ja Capo

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Meidän kotisivuilla on uusi ulkoasu, jonka on tehnyt Jerry.
Se on hieno.

Tässä se on.

En oo vielä ihan ehtinyt väsätä kaikkea valmiiksi, mutta oikeastaan juuri siksi haluisin nyt kuulla teidän mielipiteitä. Galleria-linkki ei vielä toimi, mutta illan mittaan pitäis saada sekin väännettyä kuntoon.

Erityisesti kaipaisin mielipiteitä Koirat-sivusta, koska mun on jotenkin vaikeeta nyt keksiä et miten ton toteuttaisin kun on vaan kaksi koiraa ja aiemmin ne on olleet dropdown-valikkona joten ei oo tarvinnut miettiä tommosta luettelosivua. Nyt noi kuvat ja linkit on aseteltu lähinnä sillai sinne että ne toimii eikä oo kauheen alastoman näköinen sivu, mut jos jollekin tulee joku idea niin mielelläni kuulisin.
Lisäksi mietiskelen tällä hetkellä sekä omaa että koirien esittelytekstejä ja tuota etusivun Tervetuloa Lunan ja Capon sivuille -tekstiä, kun en tiedä haluaisinko tehdä niille jotakin vai en. Joten niistäkin mielipiteet ois kovin tervetulleita. Ja jos esittelyteksteissä joku mättää tai ois jotain mitä sieltä ois kiva vielä lukea, niin voisitteko kertoa!

Tietenkin mielipiteitä kaikesta muustakin haluan kuulla ja myös siitä jos jotain puuttuu mikä ois kiva tuolta löytyä, mutta tossa nyt vaikka alkuun vähän tarttumapintaa. Vastauksia odotellen Kuva
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Luna ja Capo

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Ulkoasusta sen verran, että wau. Se sopii tonne täydellisesti. Toi on käsittämättömän ainutlaatunen ja hemmetin upea.

Koirat sivu on tolleen jees, ei niitä varmaan paremmin oikein saisikaan. Kuvat voisi kuitenkin olla ehkä hieman isommat ja jos vaikka olisi jotenkin koristeellisemmat tjsp ja siinä itse kuvassa lukisi se nimi ja kuvaa painamalla pääsisi kys. koiran sivulle. En tiedä olisko se parempi sit toteutettuna, kun toi nykyinen.

Asia mikä mua häiritsee on se, että Lunan ja Cpon sivuilla aivan kaikki teksti on tuollaista minimaalista. Se fontti on kuitenkin sitten ihan normia muualla.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Upee ulkoasu! Ei voi muuta kuin ihailla. Toimii hyvin ja kaikki sopii yhteen.

Koirat sivu on hyvä noin, kuten rebe sanoikin, ei tota varmaan paremmin saiskaan. Itse koirien sivuista sanoisin sen verran, että pitkää tekstiä on rasittavaa lukea pienellä fontilla, joten suosittelen tuon luonteen fontin suurentamista. Perustiedot sopii hyvin ihan noin, mutta kun tuon luonteen vaan suurentaa niin on täydellinen.
In memoriam -sivun otsikoihin on ilmeisesti unohtunut väärät muotoilut?
Kullekin koiralle pyrin löytämään niille sopivimmat aktiviteetit ja virikkeet joita harrastellaan kaksin minun kanssani, ja koko joukkio pääsee myös säännöllisin väliajoin hierojalle sekä uimaan joko luonnonvesiin tai koirauimalaan.
Tuolta varmaan kannattaa korjata tuo joukkio. Lisäksi tuon esittelysivun alareunassa oleva kuva ei ole ihan keskellä (en viilaa pilkkua, en).

/ Olen tosiaan sisäistänyt että joukkio = enemmän kuin neljä :D No, näin sitä viisastutaan (wiktionaryn mukaan joukkio onkin epämääräinen ihmisryhmä, ei enemmän kuin epämääräinen nelikko).
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Ulkoasusta en kommentoi mitään, sillä kuka tahansahan voi todeta sen olevan aivan upea. Itse sivut on varsin loogisesti toteutettu, yksinkertaisuus kunniaan! Koirien sivut näyttäisivät omaan silmääni paremmalta jos tuo "tietolaatikko" olisi saman kokoisella fontilla toteutettu kun sivun muukin teksti. Myös päivitykset olisivat mielestäni hieman toimivammat jos ne olisi joillain tavalla arkistoitu, etteivät kaikki olisi etusivulla yhdessä pötkössä. Muistelisin että teillä galleria oli toteutettu kuvat.fi-palvelun kautta, mikä on oikein toimiva ratkaisu. Koirat-sivu on muuten oikein hieno, mutta kuvat voisivat näyttää paremmalta pyöreillä kulmilla nyt kun ulkoasustakin niitä löytyy.
Kokonaisuutena todella toimivat ja tutustumisen arvoiset sivut. Plussat myös siitä ettei jokaiselle sivulle ole väkisin yritetty kirjoittaa sellaista romaania johon nykyään usein törmää koirien kotisivuilla.

( Ja ot, joukkio on aivan selkeää suomen kieltä, eikä siinä siis mitään korjattavaa liene. )
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Viesti Kirjoittaja Rotta »

In memoriam- ja Galleria -sivut on nyt myös valmiit!
Vermil kirjoitti:Koirien sivut näyttäisivät omaan silmääni paremmalta jos tuo "tietolaatikko" olisi saman kokoisella fontilla toteutettu kun sivun muukin teksti.
Mä ensin muutin kaikki samankokoiseksi, mutta sitten tosta tuli tosi ahtaan näköinen kun teksti on kuvan vieressä, ja tekstit ei mahtuneet siihen enää siististi vaan sit ne rönsyili vähän miten sattuu jotta kuvakin mahtui siihen viereen. Kuvaa taas en halua pienentää koska totesin että se näyttää typerältä. Täytyy miettiä.
Myös päivitykset olisivat mielestäni hieman toimivammat jos ne olisi joillain tavalla arkistoitu, etteivät kaikki olisi etusivulla yhdessä pötkössä.
Ne on arkistoitu tuonne blogiin johon jokainen Lue lisää -linkki johtaa?

Kiitos palautteesta, lisää otetaan mieluusti vastaan :)
Täytyykin heti tsekata tota kuvienpyöristystä Koirat-sivulla jos sais sen sillai kivemman näköiseksi.
Vastaa Viestiin