Yhdistyneet vee än ällät
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Yhdistyneet vee än ällät
YVNL
Koska aikaisempi topic meni täyteen, jatkamme siis täällä. Eli jos tulee jotain kysyttävää YVNL:llän toimintaan liittyen, ehdotuksia, kommentteja, tai muuta vastaavaa, niin tänne voi laittaa viestiä. Toinen vaihtoehto on sitten heittää yksityistä mulle tai laittaa mailia YVNL:llän sivuilta löytyvään osoitteeseen.
Toksi: mitä listaa koskien?
Koska aikaisempi topic meni täyteen, jatkamme siis täällä. Eli jos tulee jotain kysyttävää YVNL:llän toimintaan liittyen, ehdotuksia, kommentteja, tai muuta vastaavaa, niin tänne voi laittaa viestiä. Toinen vaihtoehto on sitten heittää yksityistä mulle tai laittaa mailia YVNL:llän sivuilta löytyvään osoitteeseen.
Toksi: mitä listaa koskien?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Yhdistyneet vee än ällät - jatkuu
Mä en jostain syystä pääse käsiksi valiolistan koodiin, en tiedä miksi, joten mun täytyy ensin saada selvitettyä Elliotin kanssa miten pääsen muokkaamaan listaa, ennen kun voin tehdä asialle mitään.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Jääkö noi maatunnukset nyt sivuilla mainitunlaisiksi vai tuleeko niihin tosta vielä muutoksia? Aikaisemmassa topicissa siitä oli hetkellisesti juttua ja sen jälkeen esim. Saksan maatunnus on kyllä korjattu, mutta mietin muutaman muun maan kuten Islannin (IS), Kanadan (CA), Norjan (N), Tanskan (DK) ja Alankomaiden (NL) puolesta. Vai onko kaikissa kolme kirjainta ihan siitä periaatteesta, että yhtenäinen kolmen kirjaimen linja pysyy?
- matty
^ imho noi voisi laittaa samoin kuten irl kansainvälisesti, esimeriksi Suomi FI ja kans INT.
Ja olisi kiva saada noiden näyttelyiden kanssa hylkäämissyy? Sivuilla kaikki kohdilleen, edelliseen rotunäyttelyyn tuli kaikki tulokset, mutta kutsusivun poistin vahingossa kaikkien muidenkin sivujen kanssa (siksi idiootit saikin täysin uudet tekstit ja ulkoasun......), päivämäärä & vip oli ihan oikein. What's the problem?
Ja olisi kiva saada noiden näyttelyiden kanssa hylkäämissyy? Sivuilla kaikki kohdilleen, edelliseen rotunäyttelyyn tuli kaikki tulokset, mutta kutsusivun poistin vahingossa kaikkien muidenkin sivujen kanssa (siksi idiootit saikin täysin uudet tekstit ja ulkoasun......), päivämäärä & vip oli ihan oikein. What's the problem?
olin kerran herranterttu
- Kendra
- Höpsö veitikka
Sulla oli PVM ja VIP väärinpäin anomuksessa :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- matty
Valikkohistorian (vai miksi ikinä sitä sanotaankaan) mukaan olin laittanut näin: 2011.06.21/2011.06.23 eli ihan oikein päin kun pyyntönä on "Päivämäärää(VIP/PVM):" ?
olin kerran herranterttu
- Kendra
- Höpsö veitikka
No laitappa tulee uudestaan mitä lie oon taas häröillä, sori! :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
En yhtään tiiä kuuluuko tää tänne, mutta tuli vaan mieleen, että noita näyttelysääntöjä voisi ehkä hieman hioa. Kun mulla on yksi koira, joka kisaa normaalisti JUN-luokassa, mutta se on Ranskan muotovalio ja olin sen Ranskan voittajaan ilmottanut sitten VAL-luokkaan, jossa tämä JUN-ikäinen koirani oli saanut CACIBin. Että miten tässä tilanteessa pitäisi nyt menetellä? Periaatteessahan sille kun se CACIB ei kuulu, ja sen olisi täytynyt saada myös vjFRAW-11 -titteli, mutta ei saanut koska oli VAL-luokassa.
Eli eli... Äh ompa epäselvän näköistä. Niin siis olen tätä kyllä jo aiemminkin ajatellut, että jos vaikka kun ilmoittaa sen JUN-ikäisen koiransa VAL-luokkan, niin laittaisi vaikka koiran nimen perään sulkuihin sen ikäluokan? Olisiko mitään ideaa?
Sillä vaan, että CACIB menisi sitten oikealle koiralle jne. :-D
Eli eli... Äh ompa epäselvän näköistä. Niin siis olen tätä kyllä jo aiemminkin ajatellut, että jos vaikka kun ilmoittaa sen JUN-ikäisen koiransa VAL-luokkan, niin laittaisi vaikka koiran nimen perään sulkuihin sen ikäluokan? Olisiko mitään ideaa?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä oon kans tätä samaa miettinyt ja ois kiva tietää miten sillon menetellä.Juinttu kirjoitti:En yhtään tiiä kuuluuko tää tänne, mutta tuli vaan mieleen, että noita näyttelysääntöjä voisi ehkä hieman hioa. Kun mulla on yksi koira, joka kisaa normaalisti JUN-luokassa, mutta se on Ranskan muotovalio ja olin sen Ranskan voittajaan ilmottanut sitten VAL-luokkaan, jossa tämä JUN-ikäinen koirani oli saanut CACIBin. Että miten tässä tilanteessa pitäisi nyt menetellä? Periaatteessahan sille kun se CACIB ei kuulu, ja sen olisi täytynyt saada myös vjFRAW-11 -titteli, mutta ei saanut koska oli VAL-luokassa.
-
- Höpsö veitikka
Eikse oo tuomarien homma katsoa ettei ne anna JUN-ikäiselle valiolle CACIB:ia? Vaikkakin musta on vähän hassua että junnut voivat valioitua, vaikka kyseessä onkin virtuaalimaailma.
- matty
Tuomarin huolimattomuutta Juintun tilanteen kohdalla. Tuomarin tulisi aina tarkastaa luonnollisesti koiran ikä, että voiko se osallistua tähän ja tähän luokkaan, mutta myönnän, että itseltänikin jää yleensä tarkastamatta koko asia enkä taida itse edes merkata koirien ikääntymistä tai ikää sivuille... Mutta kannattaa ottaa yhteys näyttelynjärjestäjään ja pyytää korjauksia, tuomarin moka tässä tapauksessa (tuurilla olen itse tuomaroinut :DD)
olin kerran herranterttu
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Siis tottahan VAL-luokassa tuomarin pitää tarkistaa minkä ikäinen koira on, koska siinä ei mistään tiedä onko se JUN, NUO, AVO vai VET? :-D Ehkä sitten vaan tuomareiden pitää olla huolellisempia sen suhteen mille koiralle se CACIB menee, jotta sen saa sellainen koira joka sen ansaitsee.
Tai voisihan sitten virtuaalimaailmassa ruveta CACIBeja jakamaan JUN-ikäisillekkin, koska joillakinhan on niin, että koiralla on koko ikänsä JUN-ikäisen koiran kuvat, eikä se voi koskaan tulla kansainväliseksi muotovalioksi.
Tai voisihan sitten virtuaalimaailmassa ruveta CACIBeja jakamaan JUN-ikäisillekkin, koska joillakinhan on niin, että koiralla on koko ikänsä JUN-ikäisen koiran kuvat, eikä se voi koskaan tulla kansainväliseksi muotovalioksi.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- matty
Onko valiolistaa päivitelty viimeksi milloin? Olen yrittänyt omaa piskiä (n. Baba jc) ilmoitella kahteen otteeseen Ranskan valioksi ja kerran Norjan valioksi.
olin kerran herranterttu
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Kävin kurkkaamassa niin ei siellä kyllä yhtään koiraa ole odottamassa hyväksyntää et laita uusiks jos ei löydy vielä listalta!