M: nätti aussie tyttö

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Jussu
Ei riitä.

M: nätti aussie tyttö

Viesti Kirjoittaja Jussu »

Mulla on koiria joita pitäis kisata, ja nyt tämä yksi saisi lähteä asumaan muualle. Kysessä on aussie narttuni Leona, jolle ei ole löytynyt uusia kuvia... Leonalle pitäisi siis hankkia uudet kuvat. Nartulla ei ole kisattu vielä ollenkaan, eikä aikakaan juuri nyt riitä tähän austeriin.
Hakusessa olisi loppuikäinen koti. En vaadi kamalaa kisaamista, mutta toivoisin että ainakin paimennuksessa nartulla mentäisiin.
Jussu
Ei riitä.

Re: M: nätti aussie tyttö

nosto
Hide
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hide »

Mä voisin olla kiinnostunut, mut kuviahan ei tule joten taitaa jäädä mun osalta harkintaan..
Kuva
virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
Reprobate
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reprobate »

Tyttö kiinnostaisi todella paljon, mutta vierastan "uutena" ihmisenä suvullisia :/ Toisaalta tytöllä on tasainen suku, joten voisin kait tarjota tälle kotia :D

Eli pääsisi asumaan Semanaan. Tarjoaisin mahdollisimman aktiivista kotia (saattaa siis tulla välillä taukoja IRL kiireiden takia, mutta uskoisin että näitä kaikilla on välillä, sekä mahdollisesti jos kilpailuita on vähäisesti): kilpailtaisiin ainakin paimennusta sekä tokoa. Näiden lisäksi voisi tytön kanssa kokeilla palveluskoirakokeita ja agilityä :)
Semana - palveluskoiriin painottunut kennel
Jussu
Ei riitä.

Anteeksi etten ole käynyt täällä katsomassa, pitkään aikaan...
Mutta siis, jos Reprobatea kiinnostaa vielä, niin saat ottaa. Hienoa jos Leona pääsisi teille. :)
Jussu
Ei riitä.

nosto
Vastaa Viestiin