Vicinity Shepherds - since 2010
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Vicinity Shepherds - since 2010
~Vicinity Shepherds~
Nyt vaihtui Vicinityn tyyli, ulkoasu on Juintun kädenjälkeä. Tekstejä olen tässä ajan kanssa vähän kokeillut siistiä, mutta tiedän että sieltä löytyy vieläkin niitä pikkusia virheitä, joista saa/pitää tulla sanomaan. Kaikki kysymykset ja rakentava kommentti olisi kivaa kuultavaa, jotta voisin mahdollisesti sitten paikkaa parannella enemmän käyttäjäystävällisemmäksi.
Täälä myös Vicinityn blogi, jonne kirjoittelen aina välillä meidän kuulumisiamme (:
Pentuetta olen tässä suunnitellut, kunhan joku nartuista nyt valioituu muutamista lajeista. Siitä kyllä sitten ilmoittelen erikseen Pentueet-osiossa! (:
Nyt vaihtui Vicinityn tyyli, ulkoasu on Juintun kädenjälkeä. Tekstejä olen tässä ajan kanssa vähän kokeillut siistiä, mutta tiedän että sieltä löytyy vieläkin niitä pikkusia virheitä, joista saa/pitää tulla sanomaan. Kaikki kysymykset ja rakentava kommentti olisi kivaa kuultavaa, jotta voisin mahdollisesti sitten paikkaa parannella enemmän käyttäjäystävällisemmäksi.
Täälä myös Vicinityn blogi, jonne kirjoittelen aina välillä meidän kuulumisiamme (:
Pentuetta olen tässä suunnitellut, kunhan joku nartuista nyt valioituu muutamista lajeista. Siitä kyllä sitten ilmoittelen erikseen Pentueet-osiossa! (:
.
.
.
-
Jenna
- Kanada
Re: Vicinity Shepherds - since 2010
Kuuluuko other linkki mennä yli sivu rajan?
Muutoin ihana! Otsikosta tykkään tosi paljon tulee jotenkin rauhallinen ja samalla taas vauhdikas tunne kun sivuille menee :) värit on hyvät!
edit/
ubuntun firefox käytössä
Muutoin ihana! Otsikosta tykkään tosi paljon tulee jotenkin rauhallinen ja samalla taas vauhdikas tunne kun sivuille menee :) värit on hyvät!
edit/
ubuntun firefox käytössä
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Ei kuulu minkään mennä sivurajan yli, ei tee niin ainakaan explorerilla tai firefoxilla. Kiitos kommentistasi! (;
.
.
.
-
Häidee
- Kriisissä
IE:llä ja Chromella toimii, eikä mulla ainakaan mee other-linkki yli.
Ihana tunnelma ja värimaailma tossa ulkassa, mutta kennelin nimen fontti ei omaa silmää niin kauheesti miellytä. Muutoin todella mukavan näköinen kennel! :--)
Ihana tunnelma ja värimaailma tossa ulkassa, mutta kennelin nimen fontti ei omaa silmää niin kauheesti miellytä. Muutoin todella mukavan näköinen kennel! :--)
61°07 45 N 21°30 20 E
- Ella
- Keilapallo
Taitaa olla käyttöjärjestelmästä sit kiinni ku mullakin Ubuntu käytössä ja menee other-linkki yli. :> Mut eipä se iso juttu oo.Jenna kirjoitti:edit/
ubuntun firefox käytössä
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Voiko joku ottaa prctä, niin tiedän sit et monella pikselillä menee about yli niin pystyisin korjaamaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kiitokset kommenteista. Mulle itselleni kun ei tuo virhe näy, niin eipä se mua hirveästi haittaakaan. Ja jos linkki toimii normaalisti ja siitä pääsee sinne, minne on tarkoituskin, niin tuskin se muitakaan hirveästi haittaa? (:
.
.
.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Tuplapostaus, siitä pahoittelut.
Uusi ulkoasu, joka olisi sitten Juintun tekemä. Mielipidettä vielä kaipailisin koko paikasta, jos joku viitsisi jotain rakentavaa kertoa.
Uusi ulkoasu, joka olisi sitten Juintun tekemä. Mielipidettä vielä kaipailisin koko paikasta, jos joku viitsisi jotain rakentavaa kertoa.
.
.
.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mitä niille mun liikkuville koristekuville on tapahtunu?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Ajattelin, et noin ois kivempi ku ne on vaa paikallaa. Enkä jaksanu ruveta sählää ton kanssa, ku ei toiminu tollassenaa (en katsos pystyny websille kuvia enää lataamaa, netti katkes aina).
.
.
.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Tosi kiva ulkoasu! Tykkään sekä väreistä, että tunnelmasta, sivut on kauniit ja yksinkertaiset. Jos haluat, niin voit tsekkailla aina välillä JCn blogia, jossa on Nicokin mainittu!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kiitos kommentista! Mielelläni aina välillä tuota blogia seurailen (;
.
.
.