Furry-Paws #2
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Furry-Paws #2
Täällä jatkuu!
Sori, että mie kyselen jatkuvasti, mutta mie sain tombsista Oatmeal Cookiesin, niin, että mitä koiralle tapahtuu jos se syö sellaisen? :D
Sori, että mie kyselen jatkuvasti, mutta mie sain tombsista Oatmeal Cookiesin, niin, että mitä koiralle tapahtuu jos se syö sellaisen? :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Furry-Paws #2
^ http://www.furry-paws.com/post.php?postid=558189 tuolta löytyy merkitykset. :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
Mulla ois muuten saksanpaimenkoirapentuja vapaana väreissä black ja black & silver. Kaikilla pennuilla luusto excellentiä, quality tällä hetkellä 58.1/100 (tajusin vasta tänään, monen vuoden pelaamisen jälkeen vahingossa, että pentueella on joku laatuluokituskin johon voi vaikuttaa...) Pennut on kolmen päivän ikäsiä, et vielä on muutama päivä aikaa tökkiä mua Furry Pawsissa jos kiinnostaa, _____ on nimimerkki :3
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mä haluun pennun ehdottomasti! Paljon pyytäisit hintaa? (:
- käpy
^ En yhtään osaa hinnotella koiria, tää oli ns. kokeilupentue, mulla itelläni ei oo rahasta pulaa ja kun turrilainen on kyseessä niin njää, muutaman satasen? Siellä on 7 pentua, joista valita, et valinnanvaraa löytyy sit :mrgreen:
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Ookkei, no mä tarjosin nyt vaan 500. Haluun ton Asche Zu Aschen. :D
- käpy
-
- Kanada
Rupesin itsekin taas pelaamaan PITKÄN tauon jälkeen, olinkohan kirjautunut viimeksi 2 vuotta sitten?
Kasvatan edelleen minibulleja sekä skyen terrierejä, mutta saattaa olla vähän huonot rotuvaihtoehdot, sillä ei niitä yksilöitä (aktiivisia) tunnu olevan niin kauheasti, että yksin pitää kyllä pärjätä. Tein tässä pari pentuettakin nyt, toisesta en ollut kovin tyytyväinen, mutta päätin silti nämä pennuttaa. Nyt on sitten yksi uros ja naaras taas tulossa itselleni lisää.
Onkohan kenellekään uros skyenterrierejä? :P Mulla on yksi ja olisin halunnut sen sulhaseksi nartulleni, mutta kyseisten koirien ikäero on YLI SATA PÄIVÄÄ, enkä voi siksi niistä tehdä yhdistelmää! Bttuh... Kyllä suututtaa.
Mut tais löytää pelistä nimellä katsuda :D.
Kasvatan edelleen minibulleja sekä skyen terrierejä, mutta saattaa olla vähän huonot rotuvaihtoehdot, sillä ei niitä yksilöitä (aktiivisia) tunnu olevan niin kauheasti, että yksin pitää kyllä pärjätä. Tein tässä pari pentuettakin nyt, toisesta en ollut kovin tyytyväinen, mutta päätin silti nämä pennuttaa. Nyt on sitten yksi uros ja naaras taas tulossa itselleni lisää.
Onkohan kenellekään uros skyenterrierejä? :P Mulla on yksi ja olisin halunnut sen sulhaseksi nartulleni, mutta kyseisten koirien ikäero on YLI SATA PÄIVÄÄ, enkä voi siksi niistä tehdä yhdistelmää! Bttuh... Kyllä suututtaa.
Mut tais löytää pelistä nimellä katsuda :D.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Kasvattaako joku australian paimenkoiria?? Itelläni on niitä aika paljon nyt :D Entä oisko jollakulla jalostukseen saluki urosta??
Vain yksi voi olla täydellinen
Se on Mimosa
Se on Mimosa
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Multa ainakin löytyy muutama salukiuros, kasvatan salukeja kennelnimellä Galadriel's.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Saako koiran nimeä vaihdettua? Päätin tonne rekisterötyä, mutta enkku ku ei oo mikää maailman paras nii en oikee ymmärrä :--D
/ Löytyki jo :---D
/ Löytyki jo :---D
.
.
.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Kyllä saa vaihdettua.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Sori, tuun taas kyselemää ku en tajua :--D Miten pentueesta saa varattua pennun jollekkin tietylle henkilölle vai onko siis edes mahdollista? (:
+ Tuleeko koirille siis yön aikana itsestään energiaa vai mitä? ;o
Mulla olis siis kaks sakemanni pentuetta ja yks auspai pentue, ku halusin kokeilla miten homma käy :--D
+ Tuleeko koirille siis yön aikana itsestään energiaa vai mitä? ;o
Mulla olis siis kaks sakemanni pentuetta ja yks auspai pentue, ku halusin kokeilla miten homma käy :--D
.
.
.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joko ostajaehdokas varaa pennun itselleen, niin että pentu on Reservable tilassa, eli varattavissa joko kennenimen kanssa tai ilman. Sä joko hyväksyt tarjouksen tai hylkäät sen. Tai sitten voit pitää pennut itselläsi ja myydä toisen, kun ne ovat riittävän vanhoja.
Mä en oikein tajua mistä energiasta sä puhut? Pentue ei saa energiaa mistään, ainoastaan statsit nousee kun syöttää oikeanlaista ruokaa.
Mä en oikein tajua mistä energiasta sä puhut? Pentue ei saa energiaa mistään, ainoastaan statsit nousee kun syöttää oikeanlaista ruokaa.