Ulkomainen virtuaalikoirailu
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu
Nyt turritkin saa kunnon tuontikoiria ! (--:
/ Mä kans kyselin sakua (:
/ Mä kans kyselin sakua (:
-
- Höpsö veitikka
Mitäs tykkäätte: Kismit's Galaxy. Roihu tuli siis tänään Banglesilta :)
/ Aveline: Roihulle tulee myöhemmin pentujakin! Et niitä odotellessa... ;)
/ Aveline: Roihulle tulee myöhemmin pentujakin! Et niitä odotellessa... ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
^ Ihana ;o Mä en oo saanut vastausta tuolta kennelistä, minne laitoin viestiä joten kyselin kanssa tuolta Kismit'siltä. Toivon, että vastais pian (:
// ^ Uuu, kyllä odottelen innolla (;
// ^ Uuu, kyllä odottelen innolla (;
.
.
.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mullekkin on nyt sit virallisesti tulossa schapparituonti Banglesilta :)
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mullakin tosiaan tuolta Kismit's kennelistä tuontikoira, jonka sain viime vuonna. Amerikankääpiöterrierinarttu Kismit's Hedy. Välillä kasvattajalle kuulumisia lähetelly. :)
-
- Kanada
Tänne on lähtenyt kyselyä n. 4 päivää sitten, kiva että joku muukin on sen bongannut! Tosiaan noista gööttipennuista lähti, kuva tulee varmaankin olemaan tuo, sillä tosi hyvin piirretty ja mitä vertasin huippugööttien kuviin niin vissin ihan hyvä rakennekkin! (:Aveline kirjoitti:Täähän on kiva juttu! ;o Löysin jostain linkkien takaa tällaisen kennelin, jonne ajattelin jossain vaiheessa viestiä laittaa.
Oisko kellään mitään sellasta perus pohjaa viestille, että saa ne perus asiat selvitettyä kasvattajalle? Kun kaikilla ei tosiaan välttämättä se kielitaito ole mikään paras tai ei vaan osaa pukea sitä asiaansa sanoiksi, niin helpottaisi sitten sitä hommaa huomattavasti! (:
Onnea On - border collies
-
- Alkupalat
Katselen tätä mielenkiinnolla. Virtuaalisissa tolleri piireissä tämä oli pinnalla yli vuosi sitten oikein kunnolla kun Nuuskuttajan käytti ulkomaista urosta pentueelleen :D
Itse olen suht paljon kisannut ulkomaisissa kisoissa tosin ne vähän jäi ja nyt en ole uutta aktiivista sivuakaan löytänyt :(
Itse olen suht paljon kisannut ulkomaisissa kisoissa tosin ne vähän jäi ja nyt en ole uutta aktiivista sivuakaan löytänyt :(
Ärrälän
-
- Analysaattori
Olen yhdelle kennelille laittanut viestiä n. kuukausi kaksi sitten, eikä vastausta ole kuulunut. Tuntuu, etten löydä ulkomailta aktiivista kenneliä, josta löytyisi suomenajokoiria. Olen ajatellut tuota Kismit's kenneliä, sillä siellä näytti muistaakseni olevan pari ajokoiraa. Onko ylläpitäjä vastannut teille, ihan tämän vuoden puolella?
LOPETTANUT!!
-
- Höpsö veitikka
^Mulle tuli eka koira Banglesilta elokuussa 2010 (shiloh shepherd), Bangles vastasi silloin kahden viikon viiveellä. Nykyistä sakumaanikkoa hankkiessani Bangles vastasi seuraavana päivänä ja viikon kuluttua sain koiran tiedot.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
- Höpsö veitikka
Nyt lähti vähän pienemmälle kasvattajalle kyselyä englanninsetteristä. Katsellaan saanko vastausta ollenkaan, sivuilla näyttäis päivityksiä tapahtuneen vuosi sitten mutta hope so että sähköposti tavoittais kaikesta huolimatta. :) Muuten täytyy jatkaa metsästystä!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Kanada
-
- Höpsö veitikka
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Noni, tällä viikolla mulle sit kotiutuu Banglesilta schapparinarttu Fee :)
-
- Nostaa rautaa
^ Mää kyselin samaa pentua noin 2 kuukautta sitten, mutta mitään ei oo kuulunu... Katotaan nyt vastaako ollenkaan. Taitaa jäädä pentu saamatta :(Esme kirjoitti:Tänne on lähtenyt kyselyä n. 4 päivää sitten, kiva että joku muukin on sen bongannut! Tosiaan noista gööttipennuista lähti, kuva tulee varmaankin olemaan tuo, sillä tosi hyvin piirretty ja mitä vertasin huippugööttien kuviin niin vissin ihan hyvä rakennekkin! (:Aveline kirjoitti:Täähän on kiva juttu! ;o Löysin jostain linkkien takaa tällaisen kennelin, jonne ajattelin jossain vaiheessa viestiä laittaa.
Oisko kellään mitään sellasta perus pohjaa viestille, että saa ne perus asiat selvitettyä kasvattajalle? Kun kaikilla ei tosiaan välttämättä se kielitaito ole mikään paras tai ei vaan osaa pukea sitä asiaansa sanoiksi, niin helpottaisi sitten sitä hommaa huomattavasti! (:
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joukkoon liittyy yksi ketä on myös kysellyt vapaana olevaa pentua Mut mäkään en tosiaan oo saanu vastausta.neean kirjoitti:^ Mää kyselin samaa pentua noin 2 kuukautta sitten, mutta mitään ei oo kuulunu... Katotaan nyt vastaako ollenkaan. Taitaa jäädä pentu saamatta :(Esme kirjoitti:Tänne on lähtenyt kyselyä n. 4 päivää sitten, kiva että joku muukin on sen bongannut! Tosiaan noista gööttipennuista lähti, kuva tulee varmaankin olemaan tuo, sillä tosi hyvin piirretty ja mitä vertasin huippugööttien kuviin niin vissin ihan hyvä rakennekkin! (:Aveline kirjoitti:Täähän on kiva juttu! ;o Löysin jostain linkkien takaa tällaisen kennelin, jonne ajattelin jossain vaiheessa viestiä laittaa.