^ Tuohon aiheeseen lisään omat mielipiteeni :DRebecca kirjoitti:Mä en noita terveysjuttuja siks enää harrasta, koska ne joutuu kuitenkin pitämään. Ja mä voin sanoa suoraan, että jos mun joku piski sais jotain huonompaa kuin B/B 0/0, niin se koira lähtis tosi nopeesti roskiin. Virt. koirien ideana on kuitenkin se, että kisataan ja sit kun on tarpeeksi kisattuja ne pennutetaan. Mulla oli niin paljon koiria, et ei mulla olis kiinnostanut kisata jollakin koiralla, millä kaikki vaiva olis yhtä tyhjän kanssa.
Itse pistän nuo terveysjutut ihan miten tykkään (jos vaikka huvittaa pistää A -lonkat, nii sitte pistän, toivottavasti tuo ihan sallittua? :D)
Irlissä voisin kyllä omistaa koiran jolla on huonot lonkat ja kyynärät, kunhan koira ei itse kärsi niistä, vaikka oikeasti tuommoiset olisivat tulosten mukaan huonot. Mutta kun virtuaalisesti et voi oikeasti olla koiran kanssa, ei kannata omistaa huono lonkkaista koiraa joka pärjää kisoissa jolla ei kuitenkaan voi teettää pentuja. Mutta jos itse haluaa kisauttaa vain ilon ja hauskuuden vuoksi koiraa, niin mikäs siinä. On se kuitenkin aika turhaa, mutta mielestäni jos koira pärjää hyvin, niin voihan sen snip snap tosta vain vaihtaa, että ahaa, tolla onkin A/A lonkat ja 0/0 kyynärät vaikka ne olivat Ö/Ö lonkat ja 100/100 kyynärät.