Waorin kolmannet | pentuesivu ja rekisterinumerot!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Shanya
Vuohenruokaa

Waorin kolmannet | pentuesivu ja rekisterinumerot!

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Kuva

WAOR C
Nyt olisi taas tarjolla bordercollieita hyvästä suvusta. Pentue on kolmas, ja nimiteemana toimii C-kirjain. Tarkkaa ajankohtaa en osaa vielä sanoa, uskoisin pentueen syntyvän heinä-elokuussa, riippuen varaajien määrästä. Varaajia tähän pentueeseen otetaan 3-4.

Isänä pentueelle toimii Hobun upea Kitka (Beatspeed Fairmount Hill). Kitka on erinomaisesti käyttöpuolella menestynyt, meriitteinä vPVA vTVA RH-W B RH-F A RH-FL B RH-T A BH Hk2 Fh1. Luonteeltaan Kitka on iloinen ja siitä saa takuulla hyvän puolison Badille.

Emänä taas toimii oma kasvattini BH JK1 RH-E TK4 vFIN TVA vjLUXW-10 vjNLDW-10 Waor Baya Badiana, eli Badi. Badi on erinomaisesti käyttöpuolella menestynyt koira, varsinkin tokossa, jossa se on saavuttanut valion arvon. Badi on myös ulkomuodollisesti kaunis ja sopusuhtainen koira, jolle näyttelyistä on tullut ERIn lisäksi myös EHta. Luonteeltaan Badi on avoin ja energinen, energiaa siltä riittäisi vaikka muille jakaa! Badi muistuttaa monissa asioissa äitiään, Deraa.

VARAUKSET
Olisin kiinnostunut sijoittamaan yhden uros tai narttupennun tästä pentueesta.
1. sijoitusnarttu Peppi - Waor Chienie Co-pouh
2. sijoitusnarttu seita - Waor Cashlie Csinos
3. narttu matty - Waor Cadia Chaos
4.

NIMET
Nimet ovat siansaksaa, ja lisää voi katsoa täältä.
Waor...
Cabaret Ciza
Caber Caendie
Caden Chomar
Cadence Cajou
Camden Condi
Carzan Chisum
Cerridwen Cindra
Chamouk Czeslaw
Cwarto Cesina
Cerith Cindji
Cerridwyn Custos
Cibrah Cuckoo
Cruesli Chulit
Chouffe Crengor
Chonguita Crabtree
Kuva
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Waorin kolmannet

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Mä voisin olla kiinnostunut bortsusta <3

//sijotusnarttu, nimeks Chienie Co-pouh. Tulee rijmiin ja kutsumanimi tulee olemaan Tzini
seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

minäkin olisin kiinnostunut bortsusta, ja isän käyttölinjaisuus miellyttää koska pentu tulisi itsellänikin pääasiassa käyttöön. näyttelyistä voidaan hakea muutama tulos mutta enemmän tosiaan muita lajeja. haluaisin itse pennusta valion pk:ssa, tokossa, paimennuksessa ja agilityssäkin ehkä, muut lajit toki pääsevät silloin tällöin kuvioihin (en kuitenkaan koe esim flyballia erityisen tärkeäksi lajiksi).

mulle ei ole mitään väliä onko sijoituspentu vai ei, päätä ihan itse haluatko sellaisen mulle antaa. :mrgreen: ja tosiaan mulla ei ole oikeastaan paljon yhtään kisanäyttöä, olen kuitenkin aikaisemmin joskus virtuaalikoirien parissa pyörinyt mutta kaikki sivut olen kyllä jo hävittänyt. allekirjoituksesta voit klikata itsesi katsomaan nykyisiä koiriani, noin kuukausi sitten tosiaan aloitin uudelleen nämä puuhat.

en osaa vielä sanoa sukupuolta, katselen ensin vähän että mitä kuvia mulla olisi. jos otan uroksen, voisin ottaa nimeksi caden chomar, mutta jos haluan nartun niin sille hyvä nimi voisi olla cashlie csinos. edittaan tähän viestiin vielä tän päivän aikana että mitkä kuvat tulee ja ehkä jopa sivujakin jo, tykkään tehdä ne jo ajoissa valmiiksi.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Shanya
Vuohenruokaa

seita, sinulle lähtee ehdottomasti pentu! Sain Hobulta Kitkan pentueen isäksi, ja Hobu toivoikin, että hän voisi sijoittaa tästä pentueesta yhden pennun. Mietimme, että sulle voisi sijottaa pennun, jolle Hobu sitten teettäisi pentueen omiin nimiinsä. Jos sulle tämä sopii siis. :) Voit itse päättää sukupuolen, kumpi nyt paremmalta tuntuu.
Kuva
seita
Toistolla tehoa

tälläinen järjestely sopii hyvin ! päätin nyt sitten että pennusta tulee narttu, tälläisillä kuvilla. :) teen sivut vielä tänään luultavasti. ja nimeksi siis tuo cashlie csinos.

edit /
noniin tässä sivut, tytölle tuli kutsumanimeksi Jasi. sukutaulu tulee heti kun kerkeän sen tehdä, jos ehdin tänään sen tehdä niin saan sen sivuille jo tänään. kerro jos on jotai korjattavaa !
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

^ Upeat kuvat ja hienot sivut. :) Sen verran suvusta, että Sad Clown of Ironical ei ole evm. koira, sekin on jo kuollut koira jolla ei vain ole sivuja enään.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Lähtisikö meille narttua idoottilauman jatkoksi? Tavoitteena olisi PVA KVA ja TVA, näyttelyiden osalta rampattaisiin voittajat läpi. Jalostukseen ei välttämättä, kuitenkin vähän epätasainen ja 3-polvinen suku, voisi olla aika tuskaa löytää 3-polvinen uros. Mutta jos jalostukseen menee niin pentuja 2-4.
olin kerran herranterttu
Shanya
Vuohenruokaa

mattylle ehdottomasti pentu! Urosta vai narttua ja nimeä voisin kysellä.
Kuva
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Sellainen tyttö kuin Cadia Chaos voisi meille tulla :) Sivuja voi varmaan tekaista jo?

/ Pikku-Kadi :)
olin kerran herranterttu
Shanya
Vuohenruokaa

Joo toki! :)
Kuva
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Synttäripäivää? Pliide, silleen et ehtiään viel maailmanvoittajaan :3
Shanya
Vuohenruokaa

Vielä yksi varaaja otetaan, mutta voin jo heitellä ehdotukseksi vaikka 1.7?
Kuva
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

7.7?? Mun synttäri ;D
Shanya
Vuohenruokaa

Lyödään lukkoon sitten 7.7. jos kaikille varaajille tämä sopii.
Kuva
seita
Toistolla tehoa

mulle ainakin sopii synttäripäivä, ja nyt Hobu korjasin sukutaulun. :mrgreen:
by paper tissue skin

((RUMOER))

Vastaa Viestiin