Kissanäyttely IV-kategorialle, VIP 5.7.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kissanäyttely IV-kategorialle, VIP 5.7.
Hei! :)
Eli Cappuzino järkkäsi KRN:n alaisen Suomessa pidettävän kissanäyttelyn IV-kategorialle eli itämaisille kissoille.
Tervetuloa osallistumaan!
Eli Cappuzino järkkäsi KRN:n alaisen Suomessa pidettävän kissanäyttelyn IV-kategorialle eli itämaisille kissoille.
Tervetuloa osallistumaan!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Kissanäyttely IV-kategorialle, VIP 5.7.
Linkki KRN:n sääntöihin ei toimi tuolla.
Anteeks mut... Okei ehkei pitäis tässä, mut mikä toi juttu, et näyttelyssä max. 3 kissaa/omistaja ja sit viel valitetaan kun tulee vähän osallistujia? ;O
Anteeks mut... Okei ehkei pitäis tässä, mut mikä toi juttu, et näyttelyssä max. 3 kissaa/omistaja ja sit viel valitetaan kun tulee vähän osallistujia? ;O
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
^Nomut eihän sekään oo hauskaa et kaks ihmistä ilmoittaa 20 kissaa näyttelyynsä.. Mielummin jokainen ilmoittaa max 5 kissaa niin 4 kun ilmoittautuu = 20 kissaa.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Miksei olisi hauskaa? :-D
-
- Höpsö veitikka
^eihän siinä oo mitään kilpailua jos on vain kahden ihmisen kissat kilpailemassa. Vertaa esim maailman voittajaan, jossa olis suomenlapinkoiria vaan 10 kpl: 5 sun ja 5 jonkun muun. On se kivempi voittaa esim 30 koiran luokka!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Öö nyt mä en tajunnu. Tottahan siinä on jotain kilpailua? :-D Ei sillä oo mitään väliä kenen kissoja/koiria ne on.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Idea tossa on että saataisiin enemmän eri kasvattajia, ei kissoja osallistumaan. Sitä paitsi jos mielii ilmoittaa enemmän kuin kolme kissaa, niin ei kun rohkeasti kisaamaan näyttelyissä ja keräämään valionarvoja kissoille. Kun kissat valioituu, niitä voi ilmoittaa enemmän (valioituneet kissat eri kilpatasolla kuin valioitumattomat). Ja kuten Marcia jo totesikin, kilpailusta tulee monipuolisempaa, sillä esim. piirretyillä kissoilla kissan omistaja on yleensä piirtänyt kissan kuvan (poikkeuksiakin toki on, mutta noin yleistäen).
Mut joo, mä en laittanu tätä kisakutsua tänne siksi että tästä asiasta voisi taas riidellä jossakin. Juinttua kehotan hyväksymään KRN:n säännöt (ilman että niistä tarvitsee joka paikassa mukista) tai pidättäytymään näyttelyistä poissa.
// Ja kiitos kun mainitsit tosta linkistä, nyt pitäisi toimia.
Mut joo, mä en laittanu tätä kisakutsua tänne siksi että tästä asiasta voisi taas riidellä jossakin. Juinttua kehotan hyväksymään KRN:n säännöt (ilman että niistä tarvitsee joka paikassa mukista) tai pidättäytymään näyttelyistä poissa.
// Ja kiitos kun mainitsit tosta linkistä, nyt pitäisi toimia.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
En mä halua riidellä. :-D Mua vaan kummastuttaa tollanen kissamäärä rajoitus kun kissoja muutenkin on niin vähän, sun lisäksihän vaan Norchiella ja mulla taitaa itämaisia olla? Mutta juu... Ehkä mä nyt voisin ainakin ton sun kasvatin tonne ilmottaa, jos en muita...
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
On itämaisia meiän kolmen lisäks ainaki Sandralla, Kirsillä ja Marcialla. ;) Ja muutamalla muulla, jotka tosin eivät näytä olevan aktiivisia tällä hetkellä...
-
- Höpsö veitikka
Mulla oli useampiakin! Mm. Popon kasvatti Smaragdi's Entracte (ai vitsi jos sais joskus Popon kasvatin uudestaan..), Shadowplay-kasvatteja useampiakin.