Kaksi kooikerhondje naarasta olisi myynnissä. Toisen kennelin takia on elämääni tullut vähän liikaa virtuaalikoiria, joten olen nyt myymässä vähän joitakin pois.
Hopeahohdon Sinnikäs Sini Kilpailtu vähän, yksi 1-palkinto Tokosta. VARATTU Nikke
Hopeahohdon Takomaton Tina Ei kilpailtu vielä.
M: Kooikerhondje (2 naarasta)
-
Kaisa-Neiti
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
- Nikke
- Kanada
Re: M: Kooikerhondje (2 naarasta)
Äh ei hitsi mua kiinnostais tuo Sini Hopslineen :/ Kisaisin koiran kanssa pääosin näyttelyissä. Kuvat tulisi olemaan varmaankin nämä! En tosin tiedä onko koira uros vai naaras?? Näyttää naaraalta.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Yatsu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
^ Tässähän on kokonainen galleria tuosta kookiesta. :) Mä en itse osaa varmaksi sanoa, mutta esimerkkinä tässä kuvassa tuolla näkyy jotain?
Mutta jos sen urokselle ottaisi käyttöön niin varmaan tulisi mainintaa, että huono sukupuolimerkintä. :D
Mutta jos sen urokselle ottaisi käyttöön niin varmaan tulisi mainintaa, että huono sukupuolimerkintä. :D

-
Kaisa-Neiti
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Joo, saat Sinin, jos haluat. :)Nikke kirjoitti:Äh ei hitsi mua kiinnostais tuo Sini Hopslineen :/ Kisaisin koiran kanssa pääosin näyttelyissä. Kuvat tulisi olemaan varmaankin nämä! En tosin tiedä onko koira uros vai naaras?? Näyttää naaraalta.
Ja muuten, Sini on naaras. ;)
- Nikke
- Kanada
Joo mä mietin vielä otanko koiran. Mutta siis tarkoitin kuvasta, että en tiedä onko se naaras vai uros :D
// Aveline kiitos! Empäs sitten koiraa ota, koska kuvia ei ole :/ Toivottavasti koira saa hyvän kodin muualta.
// Aveline kiitos! Empäs sitten koiraa ota, koska kuvia ei ole :/ Toivottavasti koira saa hyvän kodin muualta.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Urokselta se minun silmään näyttää, kaulus ei vaan ole vielä kasvanut/tuuhentunut, että onko sitten alle kolme vuotias (:
.
.
.