Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. 26.6.)
-
rust
- Kanada
Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. 26.6.)
"Jee, kaukkareita!"
Vai mitä? :D
RIPPED WILDERNESS A-PENTUE
kaukasianpaimenkoira
Isä vFIN LUX ISL FRA MVA vLUXW-10 vNLW-10 vFINW-10 vLTUW-11 vFRAW-11 BH SchH2 Baikal on evm.-sukuinen tuontikoirani Ruotsista. Baikalin emä Chinta ja tämän suku tulevat tuolta itärajan takaa Venäjältä, jossa ne ovat lähinnä olleet karjapihan ja lammaslauman vahteina.
Isän puolelta suku onkin taas kotoisin tuolta länsipuolelta, Ruotsista. Näyttely- ja suojelukoiria, pihanvahteja.
Baikal itse on luonteeltaan ihan ikuinen pentu ja häslä, itsepäinen kuin mikä ja ehdottomasti pihan kingi - tai ainakin luulee olevansa, mutta oikeasti se hallitsija on meidän Princess Fifi. Baikal on kunnostautunut piha- ja lammasvahtina, mutta komean ulkomuotonsa vuoksi on myös menestynyt näyttelyissä eri puolella maailmaa. Muutaman kerran ollaan käyty myös suojelukokeissa vaihtelevalla menestyksellä.
Emä on täysin evm. "sijoitusnarttuni" All I Desire. Tosi kaunis kaukkarineito, asustelee tuolla pohjoisissa päin, vahtii pihaa ja kiertelee näyttelyissä erittäin hyvällä ja erinomaisella menestyksellä.
Varaukset
narttu - Susityttö, Kuolamyllyn - Alone I Break of Ripped Wilderness
narttu - rust, Ripped Wilderness - Avoid The Light of Ripped Wilderness
Nimet
Away We Go
About to Crash
Against the Dark
After All the Dead
All About Evil
As The Blood Runs
Act of Violence
All That Remains
Abyss of Despair
And Soon the Darkness
Ace of Cakes
...of Ripped Wilderness
Vai mitä? :D
RIPPED WILDERNESS A-PENTUE
kaukasianpaimenkoira
Isä vFIN LUX ISL FRA MVA vLUXW-10 vNLW-10 vFINW-10 vLTUW-11 vFRAW-11 BH SchH2 Baikal on evm.-sukuinen tuontikoirani Ruotsista. Baikalin emä Chinta ja tämän suku tulevat tuolta itärajan takaa Venäjältä, jossa ne ovat lähinnä olleet karjapihan ja lammaslauman vahteina.
Isän puolelta suku onkin taas kotoisin tuolta länsipuolelta, Ruotsista. Näyttely- ja suojelukoiria, pihanvahteja.
Baikal itse on luonteeltaan ihan ikuinen pentu ja häslä, itsepäinen kuin mikä ja ehdottomasti pihan kingi - tai ainakin luulee olevansa, mutta oikeasti se hallitsija on meidän Princess Fifi. Baikal on kunnostautunut piha- ja lammasvahtina, mutta komean ulkomuotonsa vuoksi on myös menestynyt näyttelyissä eri puolella maailmaa. Muutaman kerran ollaan käyty myös suojelukokeissa vaihtelevalla menestyksellä.
Emä on täysin evm. "sijoitusnarttuni" All I Desire. Tosi kaunis kaukkarineito, asustelee tuolla pohjoisissa päin, vahtii pihaa ja kiertelee näyttelyissä erittäin hyvällä ja erinomaisella menestyksellä.
Varaukset
narttu - Susityttö, Kuolamyllyn - Alone I Break of Ripped Wilderness
narttu - rust, Ripped Wilderness - Avoid The Light of Ripped Wilderness
Nimet
Away We Go
About to Crash
Against the Dark
After All the Dead
All About Evil
As The Blood Runs
Act of Violence
All That Remains
Abyss of Despair
And Soon the Darkness
Ace of Cakes
...of Ripped Wilderness
feel love before it's gone
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta
Lähtisköhän mulle tästä pentu ?
Se tulisi mun tulevaan kenneliin, nimeä mä vielä mieti, se ei oo ihan 100% varma. Eli siis kennelin sivut saisit sitten kun on mulla ulkka ymsyms.
Kisaava, elinikäinen ja tietenkin noniin, kisaava koti. Mä en osaa sanoa nyt oikein mitään. Kisanäyttöä ei mulla kamalasti ole, koska koirat ei ole menestynyt, niin ei tietty kisoja kalentereissakaan ole.
Tota noin hmm....
/ Kisaisin lähinnä PKssa (:
Se tulisi mun tulevaan kenneliin, nimeä mä vielä mieti, se ei oo ihan 100% varma. Eli siis kennelin sivut saisit sitten kun on mulla ulkka ymsyms.
Kisaava, elinikäinen ja tietenkin noniin, kisaava koti. Mä en osaa sanoa nyt oikein mitään. Kisanäyttöä ei mulla kamalasti ole, koska koirat ei ole menestynyt, niin ei tietty kisoja kalentereissakaan ole.
Tota noin hmm....
/ Kisaisin lähinnä PKssa (:

-
Memmu
- Epätoivoinen katse
No jee tosiaankin!
Mä oisin kiinnostunut kaukkarista.. Koira tulisi mulle joskus valmistuvaan Sanakaiun kenneliin, joka kasvattaa laumanvartijoita, lähinnä Estreloja. Kisautusta koira saisi lähinnä näyttelyissä ja joissan muussakin lajissa. Kisa- ja sivunäyttöä ei paljoa ole mutta tässä hiukan:xx Kisanäytön väähys johtuu siitä että olen AIKA uusi(vuodesta 2010 syksy) virtuaalipuolella, turrilassa olen pyörinyt vuodesta 2009. Lisää saa kysyä, jos joku jäi vaivaamaan..
Mä oisin kiinnostunut kaukkarista.. Koira tulisi mulle joskus valmistuvaan Sanakaiun kenneliin, joka kasvattaa laumanvartijoita, lähinnä Estreloja. Kisautusta koira saisi lähinnä näyttelyissä ja joissan muussakin lajissa. Kisa- ja sivunäyttöä ei paljoa ole mutta tässä hiukan:xx Kisanäytön väähys johtuu siitä että olen AIKA uusi(vuodesta 2010 syksy) virtuaalipuolella, turrilassa olen pyörinyt vuodesta 2009. Lisää saa kysyä, jos joku jäi vaivaamaan..
Anna mun olla syypää sun hymyyn
-
rust
- Kanada
Valitettavasti ette kumpikaan tällä kertaa ihan vakuuttaneet, ehkäpä sitten joskus seuraavasta pentueesta, jos kiinnostus on säilynyt? :)
Ja ylöspäin tätä.
Ja ylöspäin tätä.
-
rust
- Kanada
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (nimiä!)
Ylös, Susityttö vois tulla valkkailemaan nimeä jos vaan on jotain jo mielessä ja muutkin siellä ruudun takana herätä ja kiinnostua omasta virtuaalikaukkarista. :D
Nimen saa tosiaan itsekin keksiä, kunhan alkaa A-kirjaimella, on englanninkielinen ja enemmän kuin yksiosainen.
Nimen saa tosiaan itsekin keksiä, kunhan alkaa A-kirjaimella, on englanninkielinen ja enemmän kuin yksiosainen.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Apua! En osaa päättää :/ Jos mulle Alone I Break of Ripped Wilderness ja narttu?
-
rust
- Kanada
Jep, ne laitetaan. :) Mun Venlalla on jo alustava sivukin valmiina, luonne vaan pitäisi kirjoittaa.
Olisko jotain toivomuksia syntymäpäivän suhteen?
Ja hei, vielä lähtee jollekin kaukkarilapsi!
Olisko jotain toivomuksia syntymäpäivän suhteen?
Ja hei, vielä lähtee jollekin kaukkarilapsi!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Syntymäpäivän suhteen ei ole toivomuksia :)
-
rust
- Kanada
Pentuja odotellaan viikolle 25 eli tämän kuun lopulle. :) Tiineysaika on laskettu ihan realistisella kaavalla eli narttu kävi ultrassa toukokuun 19. päivä. Tuntuisi vaan typerältä pitää pentuja se seitsemän viikkoa syntymän jälkeen Wildernessin nurkissa. Voitaisiin kuitenkin sopia, että luovutusaika on esim. tasan seitsemän päivän kuluttua syntymäpäivästä! Pennun kanssa saisi tosiaan myös alkaa kisaamaan vasta sellaisissa kisoissa, joiden päivämäärä on luovutuspäivän jälkeen.
Sopiiko tällainen käytäntö?
Sopiiko tällainen käytäntö?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. vk 25)
Eipä mulla ole mitään valittamista :)
-
rust
- Kanada
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. vk 25)
Ja tänään 26.6. maailmaan syntyi kaksi tervettä kaukkarityttöä. :) Lapsoset viettävät seuraavan viikon elämästään Ripped Wildernessissä emänsä hoivissa ja tulevat luovutusikään 3.7.
// pentuesivu
// pentuesivu
-
rust
- Kanada
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. 26.6.)
Ja luovutusikään pennut tulivat siis eilisen puolella.
Susitytöltä odottelen sivuja parin viikon sisään! Pennut kävivät pentuetarkastuksessa Sudenkuopassa ja laittelen tulokset pentuesivulle sitten kun saan ne sähköpostiini (tai ensinnäkin sähköpostini toimimaan :-D).
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Kaukasianpaimenkoiria erämaasta (s. 26.6.)
Yritän saada tällä viikolla tehtyä sivut.