lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

lukkoon

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Toivon, että kisaatte kasvatillani jonkun verran (NOU1 & BH, sekä mielellään mejävalioksi määrittämättömässä ajassa). Kasvattajaksi pitää merkitä Veera (linkitys susityttogrr[@]gmail.com), Terne.
Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista.

Isä Rallikaistan Jarrut Jumissa "Jero"

Jero on mielestäni aivan mahtavasta suvusta! Se on harvinainen ja sieltä löytyy Jumbo´s Ninja joka löytyy vain kolmen Duckhill´s pennun suvusta. Jeron emänisä löytyy sisarusten lisäksi vain Hylkeen suvusta.

Olin niin onnellinen kun näin, että Mari otti Jeron itselleen. Olen sivusta seuraillut sen kasvua ja menestystä. Jero on loistavasti käyttöpuolella pärjännyt uros. Näyttelyistä se on saanut erittäin hyvää. Uros on ehdottomasti yksi suosikki tollojani!

Emä BH vFIN JVA vFIN, vFRA & vDK PMVA vjPRAW-09 vPFRAW-09 vPDKJW-09 vPDKW-09 Cerradero of Olvida "Dora"

Dora on omasta mielestäni tosi kivasta ja melko harvinaisesta suvusta. Doran emä on jo edesmennyt narttuni Rosa. Rosallahan on kaksi pentuetta - Olvidan C:t ja Ternen C:t. Ternen C-pentueen suku on pitkä ja yleinen kun taas nämä Olvidan C:t on tälläisiä vähän harvinaisempia. Dora taitaakin olla ainut kunnolla kisannut ja muut kaksi taitavat olla kadonneet.
Doran isä on Zein's Red Hunter jonka suvusta löytyy isänpuolelta samat koirat kuin Möröltä.

Näyttelymenestyksen lisäksi Doralla on nomesta oikeudet VOI-luokkaan ja mejästä (Suomi) se on valio. Tykkään tästä tytöstä kaikin puolin - se taitaa käyttöpuolen eikä jätä näyttelyissäkään kylmäksi.

Varaukset 1/3
Veera, narttu
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Ternen Y-pentue (nsn)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

hop
Vastaa Viestiin