Kysymyksiä
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Ei jaeta (tai ei ainakaan mun koirille ole jaettu).
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Höpsö veitikka
Jaetaan.
/ Aaa, sori mun moka! Kaikkea tuo helle teettääkin...Kansainvälinen sertifikaatti eli CACIB voidaan jakaa vain KV eli kansainvälisissä näyttelyissä.
CACIBista voivat kilpailla nuorten, avoimen, valio-, käyttö- sekä veteraaniluokan koirat, jotka ovat saaneet laatumaininnan erinomainen.
CACIB annetaan aina parhaalle mahdolliselle koiralle, eli Rotunsa Parhaalle (ROP). CACIBin voi myös jakaa Vastakkaisen Sukupuolen Parhaalle (VSP) koiralle, jos rodussa on osallistujia ainakin 10 (pentuluokan osallistujia ei oteta lukuun)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Kendra
- Höpsö veitikka
Niin mutta kans mvalle josta oli kokoajan puhe?
/ :D ei siinä, itekin jouduin lukee uudemman kerran että puhunko ite nyt ihan hassuja.
/ :D ei siinä, itekin jouduin lukee uudemman kerran että puhunko ite nyt ihan hassuja.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- zerggie
- Keilapallo
^^Niin mutta eihän se tarkoita sitä että jos koira on valioluokassa että se olisi kans mva. Koska mulla ainakin on koiria jotka on valioita mutta tarvii vielä cacib'in.
Eli ei jaeta.
/Kendra ehti väliin
Eli ei jaeta.
/Kendra ehti väliin
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
-
- Kanada
- Viesti:
Taukoileeko vSNJ vai miksiköhän uusia kisoja ei ole päivitelty piiitkään aikaan? Ei tässä muuten mikään kiire ole, ajattelin vain onko minulta puusilmältä jäänyt jokin ilmoitusasia täysin huomaamatta. :D
// Toivotaan, että Iivi vielä näyttäytyy. :D
// Toivotaan, että Iivi vielä näyttäytyy. :D
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Iiviä ei ole näkynyt täälläkään kuukauteen. Mulla on tunnukset websiin ja sähköpostiin, kun kerran olin tuuraamassa Iiviä. Mutta en tiedä oisko mulla nyt oikeutta mennä päivittelemään.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Onhan se Iivin oma asia olla poissa, mutta kyllähän se meitä muita tympii kun joudutaan syytäilmoittamatta odottelemaan turhaa. Ehkä ei ainankaan ilman Iivin suostumusta kannata mennä päivittelemään, vaikka se nyt järkevältä tuntuiski...
-
- Höpsö veitikka
Mikä on pahinta mitä vois tapahtua jos Neranne menee ilman Iivin erikoislupaa päivittämään? Iivi saattaa suutahtaa, mutta moni muu ihminen riemastuu kun kisat on päivitetty ja he pääsevät kisaamaan. Jos sivusto ei kaadu eikä sinne ilmesty törkyä niin aika huono lähteä poliisille "teen rikosilmoituksen, eräs henkilö päivitti luvatta virtuaalisen noutajakoirajärjestön sivuille kilpailut". Kun Iivi nyt on kadonnut hetkeksi eikä päivitä liittoa niin IMO on tosi lapsellista ruveta rageamaan jos joku (tässä tapauksessa Neranne joka on ennenkin auttanut) päivittää ilman lupaa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Niin-no, tuskimpa itsekkään suuttusin tuommosesta. Onhan sille Iiville voinu tapahtuakki jotain yllättävää.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Salasanat on näköjään vaihdettu joten se siitä sitten.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Höpsö veitikka
Mikä olis sellainen virtuaalinen eläinklinikka josta mä saan koirilleni terveystulokset mielellään viikon sisään?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
-
- Vuohenruokaa
^ VKKL. Käyhän sähköpostissasi.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^^ Jos pelkkiä terveystuloksia kaipaat, niin mä hoitelen niitä Sudenkuopassa heti kun nään ajanvarauskirjassa. Perustarkastuksia en kuitenkaan jaksa alkaa lähteä kirjoittelemaan heti, mutta kuvaukset hoituu kyllä saman tien. Jos on tosi kiire, niin niitä voi kysellä yksärilläkin.
-
- Kanada
- Viesti:
Muuten, kun olette kyselleet kuvalupia kenneleiltä, millainen on teidän tuo vastausjakauma? Eli jättääkö kuinka moni vastaamatta tai moniko antaa myöntävän tai kielteisen vastauksen? Itselläni tuo on lähinnä niin, että lupia ja vastaamatta jättämisiä on lähes yhtä paljon. Harva on vastannut kyselyihini kieltävästi. Sitten millä kielellä olette lähestyneet kenneleitä? Tietysti englantihan on maailmankieli ja lähes kaikki puhuvat ja ymmärtävät sitä, mutta poikkeuksiakin löytyy, esimerkiksi Venäjällä englanninkielen osaaminen on hyvin kehnoa.
Kyselyni olen tehnyt lähinnä ruotsiksi ja englanniksi, tosin ruotsissa englantia puhutaan jopa paremmin kuin Suomessa, mutta itselleni kävi kuin kävikin tapaus, jossa kysyin eräältä ruotsalaiselta kenneliltä kuvalupia englanniksi ja en saanut vastausta. En luovuttanut ja lähetin asiani uudestaan ruotsiksi ja vólaa, sain myönteistä postia jo heti seuraavana päivänä. Tietysti tämä saattoi johtua myös siitä, että gmailini oli kadonnut matkalla tai jotakin. Hotmailia en ole käyttänyt enää piiiitkiin aikoihin, sillä sain selville, että viestini lajiteltiin usein roskapostiin ja jäivät huomaamatta tai eivät saapuneet muuten koskaan perille.
Onko kenellekään jäänyt sellaista tuntumaa, että jostain tietystä maasta saisi noita kuvalupia helpoiten? Itse olen kokenut saavani Ruotsista nopeiten ja varmimmin vastauksia. :D Tuo on kyllä luultavammin ihan silkkaa tuuria ja sattumaa! Yleensäkin Pohjoismaissa (Suomea lukuunottamatta) suhtaudutaan virtuaaliharrastukseen ilmeisesti ihan myönteisesti? Olen ainakin henkilökohtaisesti kokenut näin.
Kyselyni olen tehnyt lähinnä ruotsiksi ja englanniksi, tosin ruotsissa englantia puhutaan jopa paremmin kuin Suomessa, mutta itselleni kävi kuin kävikin tapaus, jossa kysyin eräältä ruotsalaiselta kenneliltä kuvalupia englanniksi ja en saanut vastausta. En luovuttanut ja lähetin asiani uudestaan ruotsiksi ja vólaa, sain myönteistä postia jo heti seuraavana päivänä. Tietysti tämä saattoi johtua myös siitä, että gmailini oli kadonnut matkalla tai jotakin. Hotmailia en ole käyttänyt enää piiiitkiin aikoihin, sillä sain selville, että viestini lajiteltiin usein roskapostiin ja jäivät huomaamatta tai eivät saapuneet muuten koskaan perille.
Onko kenellekään jäänyt sellaista tuntumaa, että jostain tietystä maasta saisi noita kuvalupia helpoiten? Itse olen kokenut saavani Ruotsista nopeiten ja varmimmin vastauksia. :D Tuo on kyllä luultavammin ihan silkkaa tuuria ja sattumaa! Yleensäkin Pohjoismaissa (Suomea lukuunottamatta) suhtaudutaan virtuaaliharrastukseen ilmeisesti ihan myönteisesti? Olen ainakin henkilökohtaisesti kokenut näin.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas