vMV 2011 / kaikki tulokset tulleet

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Maailmanvoittaja 2011

Viesti Kirjoittaja matty »

Voisin ottaa sen verran tuomaroitavaa ton nelosen lisäksi vielä, että groenendaelit ja tanskiksista kaikki muut paitsi ke&ti :)
olin kerran herranterttu
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Kiitoksia taas!

Tein .pdf-tiedoston tuomareista ja lista on nyt linkattu aloitusviestiin. Sieltä näkee helposti yhdeltä sivulta kuka tuomaroi mitäkin. Esimerkiksi ykkös-, kakkos-, kolmos-, vitos-, kutos- ja ysiryhmä (myös EFR) tarvitsevat RYP-tuomaria. BIS-kehistä junnut, veteraanit ja kasvattajat tarvitsevat tuomaria.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
koiratyttö98
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja koiratyttö98 »

Ääh. Mulle voi antaa vitosen rypin :) Ja edelleen oon Santtu
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.

~Beenful's golden retrievers and others
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Oisi aika mukava, jos joku muukin noita koiria lisäisi kun minä vaan...
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

^ Mulla oli just viikon netti kokonaan poissa kotoa, ja sain sen vasta takas että multa se on ainakin ollut reilu viikko pois koko hommista.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

^^ Oot liian ahkera, koska lähes aina kun meen sähköpostiin niin se on tyhjä. ;)

Lisäsin aamusta koiria ja tein korjauksia, tuomareille lähetetty sähköpostitse ja turrilan välityksellä muistutukset. Olen itse poissa koneelta 10.-16.7., joten en voi hoitaa viime hetken juttuja. Tulokset tulevat osoitteeseen kennelliitto@hotmail.com ja tuomareita on informoitu asiasta.

VIELÄ TARVITAAN TUOMAREITA! Jos kukaan teistä tietää jonkun joka voisi tuomaroida edes yhden rodun niin olisin superkiitollinen!

Koitan parhaani mukaan löytää tuomareita ja olen lähettänyt sähköpostia kaikille tuomareille joiden sähköpostiosoite on täällä tai täällä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Maailmanvoittaja 2011 / TARVITAAN TUOMAREITA

Ai, kun sitten kun mä käyn siellä, niin siellä on iso kasa viestejä. Esim. nyt oli 4 päivän vanhoja. Mutta joo mielelläänhän mä noita lisäilen. Kunhan vaan mainitsin.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Olen ollut ahkera ja tuomaroinut jo oman osani (sanalliset + laatumaininta), joten voisin ottaa vielä belgianpaimenkoira laekenoisit, bouvierit, ceskoslovensky vlcakit ja lancashiren karjakoirat. Dogo argentinoja ei toistaiseksi ole yhtään, joten voisin ottaa niiden kaveriksi vielä kaukasianpaimenkoirat.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Kiitos!

Päivittäjät: SÄHKÖPOSTISSA PALJON RUUHKAA! Koitan selvittää tänä iltana ykköset, kutoset, ysit, kympit ja EFR'n.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Tyhjensin sähköpostin.

Muoks. 10.7 kello 22.40 nyt taas tyhjä postilaatikko.
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Kun ilmoitin (suomenajo)koiriani näyttelyyn mukaan, ne eivät vielä kaikki olleet käyttövalioita. Nyt ilmoittautumisen jälkeen, osista koirista on kuitenkin tullut käyttökoiria. Kun ilmoitin lisää koiria näyttelyyn, pyysin siirtämään jo valioituneita käyttöluokkaan. Pitääkö minun nyt pyytää taas siirtämään uusia valioita käyttöluokkaan, vai annako vain olla nykyisissä? Pelkään, että tuomarit hylkäävät koirat, sillä eivät ole käyttöluokassa. Kyse on nuortenluokan koirista, jotka varmasti arvostellaan jo aikuisina jos ilmoitan ne käyttöluokkaan.
LOPETTANUT!!
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

^ Eihän käyttisluokkaan ole mikään pakko ilmoittaa vaikka olisi oikeuttavasta lajista valio, eli voivathan ne hyvin olla nuorissa. Eli nou hylkyjä.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

VIP on mennyt ja kaikki koirat on lisätty. Nyt saa alkaa tuomaroimaan !!! Mailaan kyllä erikseen vielä tuomareille. Laittakaan tonne kennelliitto@hotmail.com tulokset !
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Rottweilereilta osalta puuttuu laatumaininta. Esim. koiralla Roikan Kuinka Kävikään on sanallinen, muttei laatista ja Born To Be Jetillä ei kumpaakaan.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Mä arvasin, että heti joku huomaa aina mokailun :mrgreen:
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Vastaa Viestiin