Remrockin D-pentue on nyt suunnitteilla, mahdollisesti tälle tai ensikuulle. Haussa on ennen kaikkea pitkäaikaiset kodit, joissa koiran kanssa kilpaillaan muutamassa lajissa aktiivisesti, varsinkin paimennus olisi erittäin toivottavaa käyttölajien puolelta muiden lajien ohella. Varauksia otetaan enintään 3-4.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
i. Reckless Daniel X Rated BH HK3 vFIN KVA TK4 vFIN TVA RH-FL A RH-W A vAVA vKTV vFBV vFIN & vLT & vEST & vLUX & vBEL & vDK & vN & vAM & vKRE & vSWE & vKANS MVA vBELW-08 vV-08 vLUXW-09 vLTW-11 vSWEW-10
Daniel on ensimmäinen australianpaimenkoirani. Daniel on vuosien mittaan pärjännyt hyvin kisakentillä kuin kentillä. Näyttelyissä se on päässyt loistamaan ja kerännyt pottiinsa 17xSERT ja 12xCACIB, näin ollen Daniel on 10 maan muotovalio+kansainvälinen muotovalio. Daniel on valioitunut agilityssa, tottelevaisuudessa, palveluskoiralajeista (hausta), koiratanssista sekä flyballista. Paimennuksessa Daniel kisaa A II-luokassa ja muutama tulos pelastuskoirakokeistakin löytyy. Danielin suku on kokonaan evm. ja sillä on yksi aikaisempi pentue, johon syntyi vain yksi pentu.
e. Remrock Attuned Joy BH HK3 TK3 vKTV vFIN & vLT & vBEL & vAM & vLUX & vN & vES & vIS & vEST & vDK MVA vJV-08 vV-08 vLUXJW-09 vJLTW-09 vLTW-09 vISV-10 vJISV-10 vJESTW-10 vESTW-10 vAMW-10 vJDKW-10 vJSWEW-10
Joy on yksi nuorimmaisistani ja myös oma kasvattini. Joyn näyttelymenestykseen sisältyy 15xSERT sekä Joy on 10 maan muotovalio ja siltä löytyy useampi voittajatittelikin. Joy on valioitunut ainoastaan koiratanssista. Kuitenkin se kilpailee tottelevaisuudessa EVL-luokassa sekä palveluskoiralajeissa PAHA VOI-luokassa. Tuloksia löytyy myös agilista ja paimennuksesta. Joylla ei ole aikaisempia pentueita.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mikäli olet kiinnostunut pentueesta, laita tähän ketjuun viestiä. Kuulisin mielelläni minne pentu pääsisi, nähdä hieman kisanäyttöä sekä kuulla hieman jotain tulevaisuudensuunnitelmista.
Mulla ei ole hyvää näyttöä, mutta tarjoan silti kotia pennulle. Sukupuolesta en osaa vielä sanoa, löytyy kivat kuvat niin nartusta kuin uroksestakin. Kilpailemista paimennuksessa, agilityssä, näyttelyissä (& mahd. toko).
http://virtuaaliset.net/chania täältä löytyy toistaiseksi yksinkertainen listaus mun koiristani. Parit tulokset lisäämättä sivuille.
Mun on pakko perua tämä varaus. Aikaa ei todellakaan riitä uudelle virtuaalikoiralle juuri nyt, koska se ei todellakaan auta koiramäärän pienentämistä. Ehkä sitten seuraavasta pentueesta jos tilanne on paremmin. :)
^ Kiitoksia paljon sivuista! :) Eipä näytä sivuilta mitään tärkeää puuttuvan, ja syntymäaikaa olin tuossa pari viestiä ylempänä jo ilmoitellut, että pennut ovat siis syntyneet tuossa muutama päivä sitten, elikkäs 08.07.
your my lucky ace
.............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015