Tervetuloa seuraamaan Hilla-neidin blogia! :) Jos jollakin on jostain ihme syystä mennyt ohi, niin Hilla on rodultaan whippetti ja ikää tänään 8,5 viikkoa.
Otan mielelläni vastaan kommenttia ulkoasusta ja kaikesta mahdollisesta!
Kiitos kummallekin, ja cantarelille vielä erikseen linkkaamisesta! Mun täytyykin ruveta kasaamaan omaa linkkilistaa myös kunhan vaan jaksan paneutua asiaan :)
Blogi taas päivitetty, eilen oltiin mätsäreissä kuikuilemassa!
Hilla on ihanuus jo itsessään ja sen lisäksi blogi on iha huippu! :--) Tosi kiva lukea kun päivittelyjä tulee niin nopeasti ja usein. Tuntuu että Hillan myötä oon ruennu kattelemaan tätä rotua ihan uudelta kantilta. :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Kiitos paljon kaikille! :) Ja toi on aina kiva kuulla että Hilla on muuttanut mielikuvaa whippeteistä, oon nyt kuullut samanlaisia kommentteja enemmänkin - lämmittää aina mieltä! Ja kun mä tosiaan itsekin joskus monta vuotta sitten pidin whippettejä arkoina ja laihoina luikkuina, enkä koskaan edes ajatellut koko rotua itselleni... Joopa joo, tässä sitä nyt ollaan Jotenkin salakavalasti aloin ensin ihastelemaan niiden ulkonäköä, sitten paneuduin luonteeseen ja siitä ei kyllä ollut enää paluuta. Ja tähän asti olen kyllä nauttinut elämästä whippetin omistajana :)
Mä oon just koittanut hidastaa vähän postaustahtia, mutta kun tosta nyt tulee otettua niitä kuvia niin himskatisti ja samoin puuhasteltua kaikenlaista, että pakko mun on ne johonkin purkaa :D Nytkin olisi kahteen postaukseen matskut, mutta en mä tähän aikaan yöstä jaksa enää tapella Bloggerin kanssa joten säästän ne suosiolla huomiseen.