vFCIn tuomarikoe

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Taiku
Alkupalat

Re: vFCIn tuomarikoe

Viesti Kirjoittaja Taiku »

Eros
taica_koira [at] netti.fi
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
vartgout

Viesti Kirjoittaja vartgout »

Eros kirjoitti:Tässä samalla kun tätä nostelen niin haluaisin myös kiittää kaikkia, jotka yrittivät koetta. Niinkuin moni on varmasti huomannut, koe ei ole mikään maailman helpoin ja minä sekä Marika ollaan pisteiden suhteen tosi tiukkoja. Kuitenkin minä ainakin arvostan sitä että nekin jotka eivät päässeet heti ensi yrittämällä läpi, yrittäisivät vielä uudestaan eivätkä luovuttaisi heti kättelyssä. :) Osaavia tuomareita kuitenkin tarvitaan kipeästi ja kaikki halukkaat yrittäjät ovat tervetulleita. Muistakaa kuitenkin panostaa vastauksiin ja perustella kunnolla. Myös oikeinkirjoitus helpottaa meidän työtämme huomattavsti. 10 minuutissa ei kannata tätä koetta väkertää, koska silloin saattaa unohtua jotain ollennaista minkä myöhemmin muistaa.
Jos sanallisten ja kilpailuluokan sijoitusten antaminen tuntuu vaikealta, kannattaa sitä harjoitella etukäteen. Minä ja Marika autetaan kyllä jos on joku sellainen asia mitä ei oikeasti ymmärrä, eli tulkaa kysymään vain rohkeasti. :D
En päässyt läpi.Yritän kuukaiden päästä varmasti uudelleen :mrgreen:
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Eros tai joku muu, valaisisitko mulle(meille) mitä Marikan mulle antama vastaus Eros tarkistaa keskiarvon - meinaa? :)
Marika sanoi, että mun koe olis muuten teoriaosuudeltaan mahdollisesti ok, mutta sinun piti jotain keskiarvoa laskea?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Se meinaa sitä että minun ja Marikan pisteistä lasketaan keskiarvo ja jos se on vähintään 28 pistettä niin pääset läpi. Yritän tänään vielä käydä katsomassa sen ja lähetän sinulle lisä infoa miten kävi. :)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

^ Kiitoksia selvennyksestä. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Voisikohan minut laittaa takaisin Tauolla-statuksen alaiseksi? Minulla ei riitä aika tuomaroimiseen, mutten toisaalta haluaisi luopua tehtävistä (jos vaikka satuttaisiin oikeasti tarvimaan tuomaria tai jos minulle urkeneekin jostain aikaa.)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Juu, poistan sen heti kun ehdin. ^^

Mailissa on nyt aika monta odottelevaa koetta, joten kärsivällisyyttä vain. Tarkastan kaikki tämän viikonlopun aikana.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Tulin tässä käytännönkoetta valmistellessa (ärsyttää, aina ku alotan tekemään sitä, joku huutaa mut pois koneelta >:| ) mieleen, että mikäs oli tuosta teoriakokeesta maksimipistemäärä?
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Enintään voi saada muistaakseni 32,5 pistettä ellen ihan väärin muista.
-Marjo-
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja -Marjo- »

Olen lähettänyt täytetyn tuomarikokeen. Katsotaan onnistuuko. Toivotaan parasta. Jos ei, kuukauden päästä uudestaan. Eikö?
Toivottavasti saan tulokseni pian :D

Nimeni siis oli -Marjo-
Tarjosit minulle salmiakkia ja laitoin peliin koko elämän.
Lania
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lania »

Onko uusia tuomareita ollenkaan tulossa, kun kellään tuomarilla ei ole nyt aikaa tuomaroida ja kaikki menevät tauolle, niin näyttelyihin, varsinkin isompiin on mahdoton saada kaikille roduille enään tuomareita?

Kun itsekin olen lähettänyt sen kokeen, Eros tarkastanut sen joku kaksi/kolme viikkoa sitten, mutta Marikan tarkistusta ei ole näkynyt. Ymmärrän kyllä jos on kiireitä, mutta eikö tähän olisi mahdollista saada joitain muita auttamaan tarkistuksessa tai jtn vastaavaa, kun tuomareista on suuri pula tässä vaiheessa?

Ei vain jaksaisi millään odotella uusia innokkaita tuomareita : DD
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Lania kirjoitti:Onko uusia tuomareita ollenkaan tulossa, kun kellään tuomarilla ei ole nyt aikaa tuomaroida ja kaikki menevät tauolle, niin näyttelyihin, varsinkin isompiin on mahdoton saada kaikille roduille enään tuomareita?

Kun itsekin olen lähettänyt sen kokeen, Eros tarkastanut sen joku kaksi/kolme viikkoa sitten, mutta Marikan tarkistusta ei ole näkynyt. Ymmärrän kyllä jos on kiireitä, mutta eikö tähän olisi mahdollista saada joitain muita auttamaan tarkistuksessa tai jtn vastaavaa, kun tuomareista on suuri pula tässä vaiheessa?

Ei vain jaksaisi millään odotella uusia innokkaita tuomareita : DD
Sama juttu, Eros tarkistanut jo jonkin aikaa sitten mutta Marikan vastausta ei näy :/
Kuva
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Muutamia uusia tuomareita olisi tulossa jos Marika arvostelisi kokeet loppuun, minun osaltani Lania, Yenn ja Kukka ovat päässeet läpi joten helpotusta pitäisi tulla pian. Toivotaan että Marika pääsee kohta takaisin messiin.
Lania
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lania »

^^ Hienoa (: Odotellaan Marikaa sitten kärsivällisesti vain ;>
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-Marjo-
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja -Marjo- »

En päässyt läpi *voi kakka*
Kuukauren päästä uurelleen :D
Tarjosit minulle salmiakkia ja laitoin peliin koko elämän.
Vastaa Viestiin