Jos Lotinalle tosiaan kelpaa Taavi niin kyllä mä mielelläni Tantan kaappaisin itselleni, vaikka sitten sijoitukseen.
Millaista kisausta sä sitten tellu vaatisit, jos haluat poikaa jalostukseen käyttää? Noi rodunomaiset haukkukokeet ja mejä on itsestäänselvyyksiä sekä näyttelykehiin tuo pääsee muun porukan jatkona. Tokoilla voidaan ainakin evl-luokkaan asti, se on mulla niin täynnä, että mikäli siitä valion haluat niin poika saa lennellä jonon ohi ja jatkaa erikoisvoittajaan heti, kun on tuloksia sinne asti. Agilityäkin voitaisiin Tantan kanssa kokeilla. Kisanäyttöä erityisesti tosta mejästä löytyy
Lukalta. Tavoitteena ehdottomasti käyttövalion titteli sekä valioituminen mejässä vähintään yhdestä maasta, tietenkin noita ykkösiä keräillään niin paljon kuin kokoon saadaan, näyttelyissä sitten valioidutaan, mistä sertit saadaan ja jatketaan sitten kisailua valioluokassa suurempien sijoitusten toivossa. Multa on koirat saaneet aina pysyvän kodin, tässä reilun kolmen vuoden sisällä olen muistaakseni kaksi omaa koiraa myynyt joskus ihan harrastuksen alussa ja nämäkin evm.-sukuisia tuonteja, jotka sattuivat olemaan niitä ns. vääränrotuisia eikä sitten inspannutkaan niiden kanssa touhuaminen.