Yhdistyneet vee än ällät
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Yhdistyneet vee än ällät - jatkuu
Nyt oli ilmaantunut vaikka just eilen kävin Ctrl + F koiran nimellä katsomassa niin ei löytynyt. Lisäyspäivänä 15.6... Sorisori, oon ilmeisesti ollut laiska+kärsimätön :D Mikäköhän toi on toi 5.6 lisätty n. joka johtaa kanssa miun koiran sivuille? Ranskan valioissa ensimmäinen. Vai olenko jotenkin typonnyt ja pistänyt tuollaisen ilmon!
olin kerran herranterttu
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tuolle listalle on jostain syystä päätynyt muutamia tuollaisia, joilla lukee vain sukupuoli jostain syystä. En itse jostain syystä pääse koodiin käsiksi, joten en ole pystynyt korjaamaan tuollaisia virheitä johtui se mistä hyvänsä. Asiaan yritetään saada korjausta, kunhan kerkeän laittaa Elliotille viestiä että mitä kautta koodiin pääsee käsiksi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Saisko tonne YVNL:än sivuille kanssa jonkun maininnan siitä että näyttelysäännöt muuttuu 1.9 alkaen. Ei sitten näytteilleasettajat ihmettele näitä uusia tuloksia.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Saa, laitan tonne etusivulle.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mistä näkyy ulkoasun kuvien copyt? Itse en löytänyt niitä mistään, vaikka niiden puuttuminen ei mua sinällään haittaa, olisi kuitenkin kiva jos jostain löytyisi maininta kuvien ottajasta. Ja minähän nuo ulkoasun kuvat siis olen ottanut :D
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Valiolistan päivittelyä odoteltaisiin.. kesäkuun alussa laittoin viestiä, eikä vieläkään näy listoilla.. : )
- Kendra
- Höpsö veitikka
Valiolista on tyhjä.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kiitos Kristel tiedosta, yritän saada copyt tungettua jonnekin tuonne, ne ovat jostain syystä jääneet puuttumaan.
Kuten Kendra sanoi, yhtään valiohakemusta ei ole tuolla venaamassa, joten laitapa uudestaan.
Kuten Kendra sanoi, yhtään valiohakemusta ei ole tuolla venaamassa, joten laitapa uudestaan.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Höpsö veitikka
Oiskohan tuonne valionarvon hakusivulle mahdollista saada esille nämä kriteerit mitä vaaditaan valioksi tulemiseen? Löytyvät kyllä vFCI:n sivuilta, mutta olis kätevää ja myös loogisempaa, jos ne olisivat esillä myös YVNL:n sivuilla.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hyvä huomio, mä lisäilen ne tuonne sivuille mahd. pian :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
- Shady
- Taikuri
Miten näiden voittajanäyttelyiden järkkäämisen kanssa ollaan toimittu yvnl'än aikana? Olen itse vasta palaillut virtuaalimaailmaan ja lähtiessäni koko liitto oli ihan uusi juttu. Olisin kiinnostunut järkkäämään jonkun kanssa voittaja näyttelyä (yksin en viitsi suuren homman takia, mutta kahdestaan jonkun kanssa työtä olisi kohtuullisempi määrä), mutten sivuilta oikein saanut selkoa siitä miten järkkääjät valitaan. Onko ne siis jo alkuvuodesta valittu ja valitaanko taas alkuvuodesta seuraavan vuoden järkkääjät vai mites homma todellisuudessa toimii? :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tosiaan, tästäkin voisi laittaa tuonne sivuille jotain :D
Homma toimii niin, että alkuvuodesta päätetään, mitkä kuusi voittajanäyttelyä järjestetään tänä vuonna (ei koske maailmanvoittajaa, euroopanvoittajaa tai vastaavia VMKL:n järkkäämiä näyttelyitä). Näistä kuudesta yksi on Suomen, yksi jonkin pohjoismaan, yksi Baltian maan ja kolme vapaavalintaista jonka maan näyttelyn järjestäjä saa itse päättää. Käytönnössä homma menee niin, että nopeimmat syövät hitaat eivät. Nopeimmat halukkaat järjestäjät saavat valita, minkä näyttelyn näistä järkkäävät ja ehdotella itselleen sopivimpaa järjestysaikaa (esim kesällä järjestettävä). Viime kädessä minä päätän sitten, kuka saa järkätä, mitä ja millon, etteivät kaikki olisi päällekäin. Tämän vuoden voittajanäyttelyt ovat täällä. Ensi vuoden voittajanäyttelyt tulevat jakoon tänä vuonna mahdollisimman pian (viime vuonna vähän venähti), mitä luultavimmin tammikuun alussa.
Homma toimii niin, että alkuvuodesta päätetään, mitkä kuusi voittajanäyttelyä järjestetään tänä vuonna (ei koske maailmanvoittajaa, euroopanvoittajaa tai vastaavia VMKL:n järkkäämiä näyttelyitä). Näistä kuudesta yksi on Suomen, yksi jonkin pohjoismaan, yksi Baltian maan ja kolme vapaavalintaista jonka maan näyttelyn järjestäjä saa itse päättää. Käytönnössä homma menee niin, että nopeimmat syövät hitaat eivät. Nopeimmat halukkaat järjestäjät saavat valita, minkä näyttelyn näistä järkkäävät ja ehdotella itselleen sopivimpaa järjestysaikaa (esim kesällä järjestettävä). Viime kädessä minä päätän sitten, kuka saa järkätä, mitä ja millon, etteivät kaikki olisi päällekäin. Tämän vuoden voittajanäyttelyt ovat täällä. Ensi vuoden voittajanäyttelyt tulevat jakoon tänä vuonna mahdollisimman pian (viime vuonna vähän venähti), mitä luultavimmin tammikuun alussa.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Pahoittelen tosiaan noiden valikriteerien ja voittajanäyttelyiden sivujen hidasta ilmestymistä tuonne YVNL:llän sivuille. Mutta sieltä ne nyt löytyvät :)
Jos teille ihmiset tulee jotain ideoita YVNL:llän parantamiseksi, niin kaikki ideat otetaan vastaan. Valionarvolistaan tai näyttelykalenteriin en edelleenkään pysty tekemään muutoksia jostain kumman syystä, worldpress ei näytä mulle kyseisten sivujen koodeja.
Jos teille ihmiset tulee jotain ideoita YVNL:llän parantamiseksi, niin kaikki ideat otetaan vastaan. Valionarvolistaan tai näyttelykalenteriin en edelleenkään pysty tekemään muutoksia jostain kumman syystä, worldpress ei näytä mulle kyseisten sivujen koodeja.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Pitäsköhän noista maatunnuksista ilmoittaa jossain jotenkin näkyvämmin? En tiedä muista, mutta mua henkilökohtaisesti ärsyttää, kun ihmiset käyttää vieläkin vanhoja/vääriä tunnuksia enkä sitten tiedä pitäisikö niitä vaihtaa itse vai jättää sellaiseksi. :D Yhtenä esimerkkinä Alankomaat, jonka maatunnus on YVNL:n mukaan NLD ja sitten tämän vuoden voittajanäyttelyssä se on pelkkä NL. Tuo on vähän sekavaa, kun noiden voittajanäyttelyiden titteleiden lisäksi pitäisi laittaa muotovaliotunnus, ja sitten meriittilistassa näkyy vNLW-11 ja NLD MVA.
Tuon Alankomaiden lyhenteen lisäksi hämmennystä tuottaa mm. Liettua, sen tunnus on sivujen mukaan LTU, mutta näkyy monessa olevan pelkkä LT (mm. tämän vuoden voittajanäyttely) ja tuon LT:n voi myös sekoittaa kaiken lisäksi Latviaan, joka sekoittaa pakkaa vaan lisää.
Sitten on vielä Norjan NOR (vNW-11) ja Tanskan DNK (DKW-11).
Tuon Alankomaiden lyhenteen lisäksi hämmennystä tuottaa mm. Liettua, sen tunnus on sivujen mukaan LTU, mutta näkyy monessa olevan pelkkä LT (mm. tämän vuoden voittajanäyttely) ja tuon LT:n voi myös sekoittaa kaiken lisäksi Latviaan, joka sekoittaa pakkaa vaan lisää.
Sitten on vielä Norjan NOR (vNW-11) ja Tanskan DNK (DKW-11).
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hyvä huomio, pitääkin laittaa vähän viestiä noille järjestäjille asiasta. Samoin kuin ilmeisesti jokin mahdollisimman näkyvä ilmoitus YVNL:llän sivuille olisi paikallaan, jotta eri variaatiot vähitellen toivottavasti vähenisivät.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä