Kiinnostusta tolleri pennuille?
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Kiinnostusta tolleri pennuille?
de Verano on saanut maailmalle viisi tolleri pentuetta. Kasvatteja näkyy tokon parissa, agilityssa kisaamassa, vepessä uimassa ja noutamaisissa harrastuksissa metsässä. Niitä näkyy myös silloin tällöin kehissä. Sain Serenalta kunnian käyttää hänen hienoa Lystiä jalostukseen ja samalla vahvistin oman ajatuksen siitä, että Lystin veli Romeo ei tule koskaan saamaan pentuja. Pentue syntyy 5.8.2011
Mitä toivon kasvatilleni?
Toivon tietenkin pitkää ikää ja pysyvää kotia. Jos kasvatista joudutaan luopumaan toivoisin, että saisin tietää siitä. Jos sinulla olisi jo kasvatilleni koti tiedossa saisi se sinne lähteä, mutta muussa tapauksessa ottaisin sen takaisin ja tarpeen vaatiessa etsisin sille uuden kodin. Kisautushan olisi hieno plussa, mutta ei mitenkään pakollinen asia. de Veranon kasvatti lähtee myös ihan tallikoiraksi tai kotieläinpihalle viihdyttämään ihmisiä. Kuvat saisi olla piirrokset tai kuvallinen tämän kanssa ei ole rajoituksia. Tollerista on moneen harrastukseen! Agi (midi tai maxi luokka), toko, vepe, pk, nome, mejä, flyball, koiratanssi, näyttely, poliisikoira toiminta yms..
Pentueen vanhemmat
Isä: Huler's Osiris
On siskoni Hannen omistuksessa ollut tuontikoira. Siskoni kiinnostus kuitenkin on melkein nolla virtuaali juttuihin tällä hetkellä joten Aapon sivuja ei ole nyt antaa. Aapon kanssa on kisattu hyvin vähän, mutta käytänkin Aapoa erikoisen sukunsa takia en kisatulosten takia. Tulokset kun ei periydy voi Aapon jälkikasvulle olla odotettavissa vaikka mitä.
ALO2 tulos tokosta 164p joka ei siis ihan surkea. Sekä AVO1 tulos mejästä Virosta. Eli mejä koiran vikaa Aapossa on. NOU0 löytyy.
säkä 48cm
Emä: BH RH-E Tk1 vFIN KVA(nome) Ternen Qui
Lysti on Serenan omistama. Miksi minä sitten teetän pennut Lystillä? Ihan siksi kun Serena sitä ehdotti :D
Lystin sivut on päivittämättä kaikkien muiden osalta paitsi tittelien. BH on haettu, RH-E myös saatu, Tk1 verran Lysti tottelee ja riistan käsittelijänä se on mahtava kuten jo KVA arvokin sen kertoo.
säkä 46cm.
Millaisia pentuja odotetaan ja paljonko otat varauksia?
Pennuista odotan reippaita riistan käsittelijöitä. Odotettavissa voisi myös olla MIDI luokkaan tollereita. Erinomaisia harrastuskoiria, mutta fiksuja ja kilttejä kotikoiria myös.
Varauksia otan kaksi (2).
varaaja - paikka - sukupuoli
Juinttu - Modern Times - u/n Extraño de Verano
Neranne - Rallikaista - u. Sorpresa de Verano
Millaisia nimiä olisi luvassa?
Espanjan kielisiä nimiä olisi luvassa.
Asombro de Verano (hämmästys)
Peculiar de Verano (erikoinen)
Maravilloso de Verano (ihmeellinen)
Único de Verano (ainutaatuinen)
Mitä toivon kasvatilleni?
Toivon tietenkin pitkää ikää ja pysyvää kotia. Jos kasvatista joudutaan luopumaan toivoisin, että saisin tietää siitä. Jos sinulla olisi jo kasvatilleni koti tiedossa saisi se sinne lähteä, mutta muussa tapauksessa ottaisin sen takaisin ja tarpeen vaatiessa etsisin sille uuden kodin. Kisautushan olisi hieno plussa, mutta ei mitenkään pakollinen asia. de Veranon kasvatti lähtee myös ihan tallikoiraksi tai kotieläinpihalle viihdyttämään ihmisiä. Kuvat saisi olla piirrokset tai kuvallinen tämän kanssa ei ole rajoituksia. Tollerista on moneen harrastukseen! Agi (midi tai maxi luokka), toko, vepe, pk, nome, mejä, flyball, koiratanssi, näyttely, poliisikoira toiminta yms..
Pentueen vanhemmat
Isä: Huler's Osiris
On siskoni Hannen omistuksessa ollut tuontikoira. Siskoni kiinnostus kuitenkin on melkein nolla virtuaali juttuihin tällä hetkellä joten Aapon sivuja ei ole nyt antaa. Aapon kanssa on kisattu hyvin vähän, mutta käytänkin Aapoa erikoisen sukunsa takia en kisatulosten takia. Tulokset kun ei periydy voi Aapon jälkikasvulle olla odotettavissa vaikka mitä.
ALO2 tulos tokosta 164p joka ei siis ihan surkea. Sekä AVO1 tulos mejästä Virosta. Eli mejä koiran vikaa Aapossa on. NOU0 löytyy.
säkä 48cm
Emä: BH RH-E Tk1 vFIN KVA(nome) Ternen Qui
Lysti on Serenan omistama. Miksi minä sitten teetän pennut Lystillä? Ihan siksi kun Serena sitä ehdotti :D
Lystin sivut on päivittämättä kaikkien muiden osalta paitsi tittelien. BH on haettu, RH-E myös saatu, Tk1 verran Lysti tottelee ja riistan käsittelijänä se on mahtava kuten jo KVA arvokin sen kertoo.
säkä 46cm.
Millaisia pentuja odotetaan ja paljonko otat varauksia?
Pennuista odotan reippaita riistan käsittelijöitä. Odotettavissa voisi myös olla MIDI luokkaan tollereita. Erinomaisia harrastuskoiria, mutta fiksuja ja kilttejä kotikoiria myös.
Varauksia otan kaksi (2).
varaaja - paikka - sukupuoli
Juinttu - Modern Times - u/n Extraño de Verano
Neranne - Rallikaista - u. Sorpresa de Verano
Millaisia nimiä olisi luvassa?
Espanjan kielisiä nimiä olisi luvassa.
Asombro de Verano (hämmästys)
Peculiar de Verano (erikoinen)
Maravilloso de Verano (ihmeellinen)
Único de Verano (ainutaatuinen)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Kiinnostusta tolleri pennuille?
Mulle tolleri!
Oon pitkään halunnut oman pikku virtuaalitollerin ja ai hitsi, de Veranosta olisi sellainen hienoa saada. Nyt mulla on niin paljon tilaa luokissakin, että koira pääsisi samantien aloittamaan kisauksen. Pentu tulisi Modern Timesiin, joka on vähän niinkuin yksityiset. Kerään sinne rotuja joita en kasvata Ken'ketussa, Joikhasissa tai Mordon Girdle'sissä. Tosin on varmaan vain ajan kysymys koska tuo paikka muuttu rhodesiankoira ja noutajakenneliksi...
Koiran kanssa kisailtaisiin niin usein kuin mahdollista. Tosin mä en mikään himokisaaja ole ja kisakalenterit tarkistan vain kerran pari viikossa. Kuitenkin ainakin voisin luvata pennun tulemaan kisaamaan palveluskoirakokeissa, tokossa, pelastuskoirakokeissa, näyttelyissä ja mejässä. Miksei poliisikoirakokeissakin.
Mulla itellä löytyy tällähetkellä tosi köyhänlaisesti kuvia, on oikeastaan vain yhdestä tollerinartusta: x x x, mutta en ole vielä varma haluanko uroksen vai nartun. Tosin, koitan vaikka täällä Turrilassa kysellä jos joltain likenisi mulle kuvat, ainakin siksi aikaa kunnes saan itse jossain näyttelyssä sellaiset otettua.
Oon pitkään halunnut oman pikku virtuaalitollerin ja ai hitsi, de Veranosta olisi sellainen hienoa saada. Nyt mulla on niin paljon tilaa luokissakin, että koira pääsisi samantien aloittamaan kisauksen. Pentu tulisi Modern Timesiin, joka on vähän niinkuin yksityiset. Kerään sinne rotuja joita en kasvata Ken'ketussa, Joikhasissa tai Mordon Girdle'sissä. Tosin on varmaan vain ajan kysymys koska tuo paikka muuttu rhodesiankoira ja noutajakenneliksi...
Koiran kanssa kisailtaisiin niin usein kuin mahdollista. Tosin mä en mikään himokisaaja ole ja kisakalenterit tarkistan vain kerran pari viikossa. Kuitenkin ainakin voisin luvata pennun tulemaan kisaamaan palveluskoirakokeissa, tokossa, pelastuskoirakokeissa, näyttelyissä ja mejässä. Miksei poliisikoirakokeissakin.
Mulla itellä löytyy tällähetkellä tosi köyhänlaisesti kuvia, on oikeastaan vain yhdestä tollerinartusta: x x x, mutta en ole vielä varma haluanko uroksen vai nartun. Tosin, koitan vaikka täällä Turrilassa kysellä jos joltain likenisi mulle kuvat, ainakin siksi aikaa kunnes saan itse jossain näyttelyssä sellaiset otettua.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hei täällä yksi kiinnostunut! Kirjoittelen myöhemmin tarkemmin. Mutta Rallikaistaan tulisi.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Juinttu
Sulle lähtee tolleri ehdottomasti! Olen menoasi seurannut ja kisaat oikein mukavasti!
Neranne
Kerro vain :)
Sulle lähtee tolleri ehdottomasti! Olen menoasi seurannut ja kisaat oikein mukavasti!
Neranne
Kerro vain :)
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Urospennulle tarjoaisin aktiivista kotia Rallikaistan tollereiden parissa, päälajeina nome, pk jälki, toko ja näyttelyt (kuva). Agilityssä yms. meitä voi myös nähdä. Jalostuskäytöstä olisin kiinnostunut myöhemmin. Kisa- ja sivunäyttöä täs-sä. Lilla on tosin tuorein tapaus, joten kisaaminen on vielä alkutekijöissään. Meillekin on tulossa syksyn aikana tollopentue, sulho on vielä mietinnässä. :)
/ nimeksi Sorpresa de Verano?
/ nimeksi Sorpresa de Verano?
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Neranne
Kuulostaa oikein hyvälle! Saat pojan, hienon kuvan poika saa :)
nimi on ok!
Juinttu
nimeä saat myös valita :)
olisikos teillä toiveita syntymäpäivästä?
Kuulostaa oikein hyvälle! Saat pojan, hienon kuvan poika saa :)
nimi on ok!
Juinttu
nimeä saat myös valita :)
olisikos teillä toiveita syntymäpäivästä?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei mikään noista nimistä iskenyt, mutta olisiko mahdollista saada Extraño de Verano (kummallinen)? (:
Syntymäpäivän suhteen ei ihmellisimpiä toiveita, jossain kohtaa elokuun alussa?
Syntymäpäivän suhteen ei ihmellisimpiä toiveita, jossain kohtaa elokuun alussa?
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sopii.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Kaksi päivää syntymään. Juinttu oletko miettinyt uros vai narttu? :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Eevi-neitonen esittäytyy! (: