M: kaksi labradorinnoutaja narttua
-
Quattro
- Kanada
M: kaksi labradorinnoutaja narttua
Elikkä vihdoin ja viimein otan itsestäni niskasta kiinni ja yritän myydä nämä leidit. Kasavttipalautuksena siis tulivat. Yhdistelmästä Funside's Lady Maryx Lasipisaran Ce soir. Mitään mutta vaatimusta ei ole, kun että kisattaisin mahdollisesti nomessa ja mejässä suhteellisen aktiivisesti. Sivuja koirilla, ei ole mutta koirien syntymäaika on 30.2.2009. Kuvia löytyy joitakin minulta, että jos kuvia kaipailee niin saisi mukaan (:
Myytävät koirat siis ovat Funside's Bling Bling & Funside's Bimbo. Toisella nartulle voisi lähteä vaikka tälläinen kuva
Nyt myyntiin tuli myös uros Funside's Arsenal, tälle koiralle kuvat mukaan ja nomessa on kisattu ainakin avoimeen luokkaan.
Kelpaisko kenellekkään ?
Myytävät koirat siis ovat Funside's Bling Bling & Funside's Bimbo. Toisella nartulle voisi lähteä vaikka tälläinen kuva
Nyt myyntiin tuli myös uros Funside's Arsenal, tälle koiralle kuvat mukaan ja nomessa on kisattu ainakin avoimeen luokkaan.
Kelpaisko kenellekkään ?
If you can dream it you can do it
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: M: kaksi labradorinnoutaja narttua & yksi uros
Minkälaisesta suvusta Funside's Arsenal on?
-
Quattro
- Kanada
yhdistelmästä Funside's Lady Mary - Namupuun Muistithan Minut eli hyvästä yhdistelmästä (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Houkuttas tuon isän takia, mutta toi emä. Miina kun löytyy Basson suvusta jo. Toisaalta Basson suku on niin pitkä ja Arsenalin suku taas tollainen lyhyempi.
Haluutko esittelytekstiä? Lasipisaraan voisin hänet ottaa kuvien kera, koska multa ei itseltä tällä hetkellä mieleisiä kuvia löydy. Nomekoiraksi, mutta joskus myös mejää + näyttelyt. Jalostuskäyttöön saattaisi tulla, mutta siitä sit lähempänä lisää, jos tullaan käyttään jalostukseen.
Mites toi Arsenalin toinen sisarus? Tietkö jalostuskäytöstä sen kohalla?
Haluutko esittelytekstiä? Lasipisaraan voisin hänet ottaa kuvien kera, koska multa ei itseltä tällä hetkellä mieleisiä kuvia löydy. Nomekoiraksi, mutta joskus myös mejää + näyttelyt. Jalostuskäyttöön saattaisi tulla, mutta siitä sit lähempänä lisää, jos tullaan käyttään jalostukseen.
Mites toi Arsenalin toinen sisarus? Tietkö jalostuskäytöstä sen kohalla?
-
Quattro
- Kanada
Voi olis kiva jos Arsenal lähti sulle (: Mielellään sulle myisin (: No oon toki vähän miettinyt tuota Funside's Alohan eli Iran käyttöä jalostukseen, mutta voipi olla, että suunnitteluksi jäisi. Kuvia multa löytyisi täältä : http://www.nitanotokset.kuvat.fi/kuvat/ katteleppas sieltä, kaikki kuvat eivät ole vapaita, mutta eiköhän joku kuva irtoais (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Olisko tää kuva vapaa? Jos ei niin sit voit mulle katsella jonkun muun kuvan itse ja ehdotella (: Mulle kelpaa lähes sata varmasti sellainen kuva minkä sä valitset.
-
Quattro
- Kanada
tuo on vapaa (:
-
Quattro
- Kanada
susityttö teetkös sä jotakin sivuja Arsenalille ?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: M: kaksi labradorinnoutaja narttua & yksi uros Susityttö !
Jep, tein. Ja Bassolle vaihdoin sen kuvan. Mitä Nallen kuvan copyiksi?
edit // Olitko muuten tietoinen Nallen pennuista? Näköjään löytyy kolme pentua joista yks ollut joskus sulla. Nykyään näköjään Jacyalla. Olisi kiva tietää tälläisistä vähän aikaisemmin kuin googlettamalla.
edit // Olitko muuten tietoinen Nallen pennuista? Näköjään löytyy kolme pentua joista yks ollut joskus sulla. Nykyään näköjään Jacyalla. Olisi kiva tietää tälläisistä vähän aikaisemmin kuin googlettamalla.
-
Quattro
- Kanada
Toi linkki ei toimi.
Tuota noin olin itse unohtanut koko pentueen, koska pentue teettettiin ilman lupaanikin (arsenalin ex-omistaja). Mulle sitten vain ilmotettiin, että pentue on synytynyt. Päätin sitten kumminkin ottaa talteen yhden koiran, mutta myinkin sen sitten jacyalle. pahottelen hirveästi, etten ilmoittanut pentueesta :>
Tuota noin olin itse unohtanut koko pentueen, koska pentue teettettiin ilman lupaanikin (arsenalin ex-omistaja). Mulle sitten vain ilmotettiin, että pentue on synytynyt. Päätin sitten kumminkin ottaa talteen yhden koiran, mutta myinkin sen sitten jacyalle. pahottelen hirveästi, etten ilmoittanut pentueesta :>
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
Quattro
- Kanada
hyvältä näyttää, kiitokset sulle ! copyihin voit laittaa Netta.E ja linkki säpöön netta.elomaa@dnainternet.net
-
Quattro
- Kanada