- salukis by Sawquen -

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

- salukis by Sawquen -

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mekin siirryttiin (vihdoin) kesätunnelmiin uuden ulkoasun myötä! Kasvattien info-sivut ja parin koiran sivut ovat vielä vanhassa ulkassa mutta ei anneta sen häiritä. Kommenttia toivotaan kaikesta mitä mieleen tulee. :)

Mutta pidemmittä puheitta, tervetuloa!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: - salukis by Sawquen -

Eikö kukaan halua kommentoida? >P)
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Mine voisin!

Oon kuolannu tuota asua jo tosi moneen otteeseen. Ulkoasu saattais jopa näyttää tylsälle, jos tossa pönöttäis jonkun muun rodun edustaja! Salukien vähän erikoisempi ulkonäkö kruunaa tuon metsämäisen tunnelman just täydellisesti! Eli nää kehut siis ulkoasun tekijälle, good job. :)

Oon seuraillu Sawquenin touhua jo pitkään, mut en oo kuitenkaan koskaan uskaltanu oikein tulla sanomaan mitään. :D Musta on niin ihailtavaa että oot omistautunu kokonaan noinkin haastavalle (kun ainaki mun käsityksen mukaan salukien kanta ei oo mikään hirveen iso v-maailmassa) rodulle ja sekin, miten pitkä kasvatusura sulla on takana. Ja musta salukit on ehdottomasti yks kauneimmista roduista, ja vois olla ihan kivaa sellanen joskus ainakin virtuaalisesti omistaa. :) Sisällöstä sen verran, että tekstiä on just sopivasti ja se on tosi asiapitoista ja kivaa luettavaa. Koristekuvat tuolla seassa piristää kans oikeinn kivasti.

Eipä mulla muuta kai ollu.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Kiitos kommentista, piristi päivää mukavasti! :D

Muutkin rohkeasti kommentoimaan.
Vastaa Viestiin