Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kuva

Scarletsiin olisi taas pieniä kanakoiralapsosia tulossa, tällä kertaa pointterien muodossa. :) Nämä hurmaavat monen lajin harrastuskoirat lähtevät aktiivisiin ja pysyviin koteihin. Luethan myös kasvatusperiaatteeni mikäli olet pennusta kiinnostunut! En edellytä kodilta hurjia kisatuloksia, ja vaikka olisi mukavaa, että kasvattejani näkisi myös kanakoirakokeissa, en niihin osallistumista varsinaisesti vaadi. Pääasiana pidän sitä että kasvatti saa pitkäaikaisen, toivottavasti elinikäisen kodin luotasi eikä sen olemassaoloa unohdeta pitkäksi aikaa. Kysy ihmeessä jos on kysyttävää!

Pentueen isänä toimii komea ja menestynyt urokseni BH vJNW-09 vJFRAW-10 vSWEJW-10 vSWEW-10 vJISW-10 vAMJW-10 vAMW-10 vJESTW-10 vESTW-10 vJLUXW-10 vLUXW-10 vLTW-11 vNW-11 vMV-11 FIN* & FRA* & SWE* & IS* & EST* & LUX* MVA Acarden Ajax "Ajax".

Emänä toimii evm- sukuinen narttu McGun's Gilda "Gilda". Gilda on erityisesti kanakoirakokeissa hyvin menestynyt, hyväluonteinen ja terve narttu.

Varaukset [3/4]
- Spyro
- Zellie
- Milla

Nimet muodossa Scarlets ...
Fruitcake (-Milla-)
Fletcher (Zellie)
Flynn
Flashy
Faylin
Fresca
Figaro
Flash
Fabian
Fibber
Frisky
Fritz
Fudgie
Florian
Furby
Fuzzy
Fergie
Funky (Spyro)
Fruity
Felle
Frodo
... joku muu?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Kun on nuo kuvatkin, niin eiköhän mulle tällainen vielä Paranoidiin mahdu. Uros Scarlets Fletcher. Aluksi pyritään suorittamaan BH-koe hyväksytysti ja kisaamaan valioksi kanakoirakokeista ja jonkin maan jäljestä + näyttelyissä tullaan pyörähtelemään noilla junnu-kuvilla. Näiden tavoitteiden jälkeen sitten uusia.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Jees, laittelen!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Miten tämän pentueen laita on? Itsellä olisi nyt kuvia myös nartuille, mutta täytyy vielä miettiä mihin päädyn niiden suhteen.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Spyrolta haluaisin kuulla vahvistusta (ja yksi lisävaraus ei toki ois pahitteeksi), itse kun en oo sittenkään varma että otanko pennun. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Selvä. Ajattelin vain udella, että tiedän miten omien suunnitelmieni kanssa menettelen.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Juu, kyllä tää pentue vielä maailmalle lähtee!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kiinnostuneita?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nostellaas. Zellie, ootko vielä kiinnostunut? Entäpä Spyro?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Hei unohin nää! Mulla on kyllä virtuaalijutut ollut nyt ihan tosi jäässä, mutta jos uskallat mulle yhen poikalapsen luovuttaa, niin olisi kiva :) Nimeksi Funky.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Spyro, kyllähän mä uskallan. :) Zellietä kaipailtais vielä. Otankin itselleni nartun tästä.

1.1.2012 vois olla aika komea syntymäaika? Tässä on ainakin itellä sen verran kiirettä et en laita ihan heti ens viikoks näitä syntymään!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mulle vois Olvidaan kelvata yks kakru. :D nyt kun siellä asustaa vaan Tito niin tartteen ehdottomasti toisen pointterin. Kanakoirakokeissa ainakin kisattaisiin ja sitä mukaa muita lajeja kun multa koirat ylenee luokissa. Jos uskollat mulle antaa pienen pointteri lapsosen?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

No et sä ny mitään pentuu saa! Daa. Nimeä ja skp:ta vaan miettimään! ;)

Jos Zellie on vielä ottamassa ni sit saatiinkin varaukset täyteen!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Juu kyllä mä tällaisen lapsosen haluan.. Vaikka toisaalta tuonnitkin alkais varmaan olla tarpeen. Mietinkin siis lähinnä sitä, että jalostuksen kannalta mun kannattaisi tuoda itse evm-sukuinen koira ja jättää tää väliin.. Pitää nyt miettiä muutama hetkinen, jos käy? Kun nyt kaikki pennut on menossa kanakoirien kanssa enemmän toimiville niin vois olla järkevää jättää väliinkin ja kisauttaa se tuonti..
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään. Pitää vähän katsella kuvia ensin, mutta nimeks voisin ottaa fruitcake:n. :D Mites muuten jalostuskäyttö? Tää ois niin mehukas ku Ajaxin takana on noita omia pointtereita. :D
Vastaa Viestiin