Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Hide
Epätoivoinen katse

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Hide »

Yksi kennel pitäis saada päätökseen ja kisatuloksia pitäis lisätä, mutta se on niin tylsää hommaa, mutta pakko sekin jaksaa.
Kuva
virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Nyt kun mulla on suunnitelmissa hankkia hollanninpaimenkoira ihan IRL lähivuosien aikana, niin meinasin vetästä lk&pk holskut myös Lilithian kasvatusroduksi sakujen lisäksi. Vähän epämääräiset tunteet on kyllä, kun on tottunut Lilin yksirotuisuuteen jo pari vuotta, mutta ehkä mä uskallan toteuttaa suunnitelmani kuitenkin. :D Sitten kun olen tottunut vielä siihenkin, että sakut menevät hyvin kaupaksi, niin pelottaa kiinnostaako holskut ihmisiä.

/ Jaa. Suunnitelmiin tulikin muutos.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mun koirasta tuli ensimmäisen kerran valio!
Tilanne on ihan okei, nyt sain puhtia tuosta valioksi tulemisesta ja sitten jos saadaan vielä joskus Uunosta agivalio niin sitten voisin alkaa jo pentuetta miettiä.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Haluaisin innostua virtuaalikoirista, mutta kun en osaa enää. Mun into tuntuu kadonneen noita kohtaan ihan täysin tän vuoden aikana. :( Oon miettinyt, että josko hautaisin Meripelastajan ja pistäisin ihan pienen lansukennelin pystyyn. Vaan kun Meripelastajankin piti alkujaan olla sellainen, mutta kuinkas sitten kävikään. En haluaisi luopua virtuaalilansuista ennen kuin vihdoin joskus saan sen ihkaoikean lansun, mutta...

Ääh, en tiiä!
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Spiegel
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Voi kauhistus, laskeskelin tossa kaikki koirani ja sain 75... Ihan järkyttävä määrä. Tosin todella moni (yli 20) on odotellut jo pitkään sateenkaarisillalle lähtöä, eli jos vain raaskisin niistä luopua niin määrä vähenisi ihan reippaasti. Sitä vain aina ajattelee, että "hankinpa tuolle vielä sen ja sen tuloksen, sitten se saa mennä". Ja sitten en kuitenkaan viitsi. Mutta nyt pitää kyllä osan lähteä, suurella osalla on kuitenkin jo päätavoitteet saavutettu. Jostain syystä pystyn kyllä kohtalaisesti handlaamaan tän määrän, ainakin alemmissa luokissa on yleensä ihan hyvin tilaa, enkä koe mitään valtavia paineita kisautuksesta.

Kennelien yhdistäminen on vieläkin kesken, ollut jo kauan aikaa. Tarkoituksena on siis yhdistää kaikki mun ja Terriksen yhteiset kennelit eli Tulenkertoman & Etälaulun, Näkijän ja Näädänverkon. Itselleni jää sitten vielä pienimuotoisempi Amber Ghost sekä sekalaiset yksityiset. Suurin ongelma tuossa yhdistämisessä on, että tuosta koirien määrästä johtuen ainakin koirien sivujen rakenteleminen on aikamoista koodihlvettiä.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja toksi »

Hiljaiselolla. Palasin hevosten pariin ja ne veivät mennessään. :D Näyttelyissä ja mejässä kisaan kuitenkin eli kerryt suht aktiivisina, dobberit ja sakut aika lailla piilossa just nyt. Koetan muistaa tsekata kaikki kalenterit kerralla, jotta saisin nekin aktiiviseksi.
Dressage is a question of feeling
Carlyon
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Hirvittävästi tekisi mieli palailla hiljaiselolta. Oon miettinyt jo kasvatusrodut valmiiksi, joten kaikki pitäisi oikeastaan aloittaa alusta. Yksi puoli tässä on myös se, etten tiedä riittääkö aika kennelin pyörittämiseen ja koirien kanssa kisaamiseen.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mulla on ollut jonkisortin innostus. Koska mun ajatusmaailma on ollut vähän samantyylinen kuin Carlyonin (eli riittääkö aika koirien kisaamiseen) ja oon pitänyt kisauttamista ylipäätään aika raskaana ja epämiellyttävänä tehtävänä. Nyt se ei kyllä totisesti tunnu siltä, mä olen mennyt omalla tahdilla ilmoittamaan koiria kisoihin. Minusta se tuntuu nykyään kovin helpolta, lähettelen päivässä muutamat s-postit ja tsekkaan onko lajiliittojen sivulle tullut uusia kisoja. Ei tunnu pakkopullalta! Oon myös kerennyt järkkäämään tässä piviko-näyttelyn, ettei tää ihan hirveästi vie aikaa elämästä. Miten hankalaksi tän nyt tahtoo itselleen tehdä. Että jos musta yhtäkkiä alkaa tuntumaan inhottavalta koko touhu saatan hetkellisesti pitää taukoa kisauttamisesta. As simple as that. :D

Ihan hauskaa!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

-
61°07 45 N 21°30 20 E
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Hiljaiselolla tuli taas pieni tovi oltua, mutta kyllä innostus on valtavasti kerennyt palaamaan! Pikkuhiljaa kisoihinkin osallistuttu ja omakin kisaputki alkaa häämöttää loppua *huh!*
Jotenkin niin houkuttelisi tehdä Rajattoman kylkeen toinen kennel, mutta hieman askarruttaa vielä. Kumminkin ihan kaikki sen suhteen auki. Mikä kennel & kasvatusnimeksi? Mikä kasvatusrotu / kasvatusrodut?.. Pitää vielä miettiä.
Rajattomassa on ainakin tullut kivasti koiraporukkaa karsittua, vaikka tänään tuli ihka ensimmäinen kasvattipalautus kokoa kennelaikana, ehkä hieman yllätyin mutta voisiko sanoa "uudeksi kokemukseksi" näin virtuaalimaailmassa.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Tällä hetkellä ollaan Davinheimin ja Debesin kanssa pienellä lomalla. Jotenkin tuntuu, että päivät menee niin kauheen nopeesti, että en ehdi kyttäileen liittojen kalentereita. Tää kyllästyminen kokeisiin ilmottautumiseen lähti lisäks siitä, että jossain vaiheessa kukaan ei tuntunu järjestävän uusia kokeita (eikä kyllä toi uusien kokeiden järjestämistahti oo vieläkään ihan sillä normaalilla tasolla), eikä siitä liittojen kalentereiden kyttäämisestä ollu oikein mitään hyötyä. Nyt en ite jaksa osallistua ees tokokokeisiin, vaikka itte ne kalenteriin lisäänkin. Täytyy kattoo nyt kuinka kauan tätä kestää. Tarkotus oli kuitenkin tän vuoden puolella ruveta vähentään tätä virtuaalikoirailua, ja siinä oon kyllä onnistunu, en kuitenkaan ehkä toivomallani tavalla. Piti nopeesti saada kisattua noi melkein valmiit koirat valmiiks ja mahollisesti teettää pari pentuetta. Nyt on suunnitelmat ottanu pikkasen takapakkia.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Laskeskelin äsken, kuinka paljon mulla on ollut virtuaalikoiria. Tulos yllätti. 75. Siis seitkytviis!!! Tällä hetkellä elossa 31.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Ensimmäinen Suomen valioni ! :)
Ihan hyvällä mallilla olen. Koiria en oo parin kuukauden aikana kaameammin kisaillut, mutta nyt koitan saada vähintään kahden-kolmen viikon sisälle vähintään yhden kisan, sillä tahdilla pysyn hyvin vauhdissa.

En oikein tiedä, onko järkeä tehdä samalla nartulla toiset pennut ?
Ei se kyllä olis niin fiksua, mutta houkuttais kyllä yksi oma kasvatti... Taidan olla järkevä ja jättää sen pentueen tekemättä, kohta valioituu toinen dobberi, ja siitä jatkuu käyttöpuolen kisaaminen, pian siis varmasti tulossa pööperipupseja <3
Kuva
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

-
61°07 45 N 21°30 20 E
Deneo
Kanada

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Koska rakastan asioiden listaamista, innostuin laskemaan kaikki virtuaalikoirat joita mulla on ollut ja joiden kanssa olen kisannut. Tulos vähän yllätti.... 124 koiraa 41 eri rodusta. Oho. Näistä 9 oli niitä jotka oli Nagine'sissa silloin kun olin jonkin aikaa sen toinen pitäjä, ja hengissä on nyt 31. Ensi viikolla syntyy vielä kelpie ja lähiaikoina tulee catahoula. Tuntuu ihan järkyttävältä määrältä! Nuo vanhat siis, tällä hetkellä niitä on ihan sopivasti. Tosin pitää ottaa huomioon, että nuo on olleet tässä melkein seitsemän vuoden ajalla, eli periaatteessa voi ajatella että noin 20 per vuosi :D

Tällä hetkellä pyyhkii ihan hyvin. Kolme koirista lähtee vielä ihan lähiaikoina, eikä ole suunnitelmissa korvata niitä ihan heti. Kisaamisen kanssa on ollut nyt vähän hiljaista, muttei kuitenkaan mitään varsinaista taukoa. Paitsi valjakkojutuissa, josta viimeiset tulokset on heinäkuulta. Tartten huskyinnostusta :c
Don't you wanna live before you die?
Lukittu