Lasipisaran ess-pentue
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Lasipisaran ess-pentue
Tätä pentuetta oon yrittänyt jo joskus 2009vuoden heinäkuussa, mutta kysyntää ei ole ollut. Nyt siis vikan kerran yritellään tällä yhdistelmällä saada pentue maailmaan, koska pentueen emällä on alkaa olemaan jo liikaa ikää.
Harvinais-sukuisia & sekalinjaisia enkkusprinkkuja. Näistä pennuista odotan hyviä jalostusyksilöitä jotka omaavat hyvän pään ja pärjäävät kisakentillä. Emän lonkat ovat A/B, mutta isän terveystulokset täyttä priimaa. Nobelilta on tutkittu myös sydän ja selkä eikä ollut mitään valittamista, vaikka sitä ei sivuilla luekaan.
Yhdistelmä täyttää virtuaalisen spanieliliiton suositukset, vaikka sitä ei listalle ole anottukaan. Kuiskauksen suku on evm. ja Nobelilta löytyy emä virtuaalimaailmasta.
Emänä on ensimmäinen enkkusprinkkuni BH vOVP-07 vJM-08 vFIN JVA SPA1 vFIN KVA Kuiskaus
Kuiskaus on suorittanut käyttäytymiskokeen, vepen soven ja on valioitunut spanielikokeista. Mejästä yhtä VOI1:stä vaille valio Suomesta. Vepestä yksi ALO1:n. Näyttelyistä on käyty hakemassa paljon erittäin hyviä, mutta kerran on myös yltänyt vastakkaisen sukupuolen parhaaksi.
Luonteeltaan avoin ja miellyttämishaluinen.
Isänä toimii Annan kasvattama BH SPA1 vGERW-09 vFINW-10 vWW-11 vFIN, vIS, vKRE, vGER, vLT, vN & vGBR MVA Sunlight's Auringonnousu "Nobel"
Nobel on ehdottomasti yksi kova äänisimpiä koiriani. Emän ollessa käyttökoira pitää Nobel-isukki kiinni pentujen näyttelylinjasta. Spanielikokeissa on kisannut ja vesityöpisteet on täydet viisi oikeudet siis on maalintukokeitten AVO-luokkaan. Yhtä VOI1:stä vaille valio mejästä Suomessa. Suorittanut myös räjähdekoirakokeen SOVE-luokan hyväksytysti.
Nobelilla on kolme sisarusta joista en ole ketään nähnyt pitkään aikaa virtuaalimaailmassa enkä usko, että niille pentuja on tulossa. Emänä on minun tuomani narttu BH vFIN JVA vJM-07 vNLW-07 vESTW-07 Astuto Jibóia "Asa" Todella ihastuttava narttu ja oman aikansa tähdistöä.
Kodeilta vaadin spanielikokeissa kisaamista ja näyttelyissä käymistä silloin tällöin. Kuulumisia on aina kiva kuulla, mutta niitä ei tarvitse kertoilla kun 1-2kertaa vuodessa tai silloin kun tapahtuu jotain infottavan arvoista. Koiran pentusuunnitelmista ja kuolemasta tulee ilmoittaa minulle. En kiellä kasvattieni jalostuskäyttöä, mutta haluan kuulla siitä, että olen mahdollisimman hyvin tietoinen jalostuskäytöstä, että voin infota muita jalostussuunnitelmista.
Varaukset 4/4
Spunky, uros Lasipisaran Lumisade
Veera, uros Lasipisaran Monsuunisade "Sumi"
Hensu, sijoitusuros Lasipisaran Rintamasade "Sumu"
Zellie, narttu Lasipisaran Rankkasade "Ira"
Harvinais-sukuisia & sekalinjaisia enkkusprinkkuja. Näistä pennuista odotan hyviä jalostusyksilöitä jotka omaavat hyvän pään ja pärjäävät kisakentillä. Emän lonkat ovat A/B, mutta isän terveystulokset täyttä priimaa. Nobelilta on tutkittu myös sydän ja selkä eikä ollut mitään valittamista, vaikka sitä ei sivuilla luekaan.
Yhdistelmä täyttää virtuaalisen spanieliliiton suositukset, vaikka sitä ei listalle ole anottukaan. Kuiskauksen suku on evm. ja Nobelilta löytyy emä virtuaalimaailmasta.
Emänä on ensimmäinen enkkusprinkkuni BH vOVP-07 vJM-08 vFIN JVA SPA1 vFIN KVA Kuiskaus
Kuiskaus on suorittanut käyttäytymiskokeen, vepen soven ja on valioitunut spanielikokeista. Mejästä yhtä VOI1:stä vaille valio Suomesta. Vepestä yksi ALO1:n. Näyttelyistä on käyty hakemassa paljon erittäin hyviä, mutta kerran on myös yltänyt vastakkaisen sukupuolen parhaaksi.
Luonteeltaan avoin ja miellyttämishaluinen.
Isänä toimii Annan kasvattama BH SPA1 vGERW-09 vFINW-10 vWW-11 vFIN, vIS, vKRE, vGER, vLT, vN & vGBR MVA Sunlight's Auringonnousu "Nobel"
Nobel on ehdottomasti yksi kova äänisimpiä koiriani. Emän ollessa käyttökoira pitää Nobel-isukki kiinni pentujen näyttelylinjasta. Spanielikokeissa on kisannut ja vesityöpisteet on täydet viisi oikeudet siis on maalintukokeitten AVO-luokkaan. Yhtä VOI1:stä vaille valio mejästä Suomessa. Suorittanut myös räjähdekoirakokeen SOVE-luokan hyväksytysti.
Nobelilla on kolme sisarusta joista en ole ketään nähnyt pitkään aikaa virtuaalimaailmassa enkä usko, että niille pentuja on tulossa. Emänä on minun tuomani narttu BH vFIN JVA vJM-07 vNLW-07 vESTW-07 Astuto Jibóia "Asa" Todella ihastuttava narttu ja oman aikansa tähdistöä.
Kodeilta vaadin spanielikokeissa kisaamista ja näyttelyissä käymistä silloin tällöin. Kuulumisia on aina kiva kuulla, mutta niitä ei tarvitse kertoilla kun 1-2kertaa vuodessa tai silloin kun tapahtuu jotain infottavan arvoista. Koiran pentusuunnitelmista ja kuolemasta tulee ilmoittaa minulle. En kiellä kasvattieni jalostuskäyttöä, mutta haluan kuulla siitä, että olen mahdollisimman hyvin tietoinen jalostuskäytöstä, että voin infota muita jalostussuunnitelmista.
Varaukset 4/4
Spunky, uros Lasipisaran Lumisade
Veera, uros Lasipisaran Monsuunisade "Sumi"
Hensu, sijoitusuros Lasipisaran Rintamasade "Sumu"
Zellie, narttu Lasipisaran Rankkasade "Ira"
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Re: Lasipisaran ess-pentue
Kiinnostaisi, mutta mutta... Mä oon ihan hirmu laiska mejässä kisaaja taas... Ja noita SPA kokeita en oo koskaa kisannut. Toko kiinnostaisi ja agilityssa. Mä voisin harkita tätä. Mihin kohtaan sä suunnittelet näitä?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Sitten kun on ees pari varausta ja varaajille sopii :)
Haluisitko sijoitusuroksen? Kuvat sais mukaan ja voisin hoitaa ite mejäkisauttelua. Spanielikokeet on tosi helppo juttu, mutta jos haluut niin voisin kisailla sitäkin puolta, jos sä sit tokoa ja agia.
Kuvaehotukset
xxx
xxx & xxx
Laatumainintoja kyselin niin vastaukset oli
kirby: EH & EH-ERI (ei SA)
Juinttu & Henji: molemmille EH:t
Jenna: ERI/ERI&SA & EH
Haluisitko sijoitusuroksen? Kuvat sais mukaan ja voisin hoitaa ite mejäkisauttelua. Spanielikokeet on tosi helppo juttu, mutta jos haluut niin voisin kisailla sitäkin puolta, jos sä sit tokoa ja agia.
Kuvaehotukset
xxx
xxx & xxx
Laatumainintoja kyselin niin vastaukset oli
kirby: EH & EH-ERI (ei SA)
Juinttu & Henji: molemmille EH:t
Jenna: ERI/ERI&SA & EH
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Tuo ois aika houkutteleva tarjous! Eli uros penneli. Uskon, että tutustumisen jälkeen nuo SPA kokeet menee ihan itselläkin eli jos et niihin nopeaa kisauttamista vaadi ni uskon, että selviän (tämä kun olisi ainut niissä kisaava ;) )
Äh sä taisit puhuu kodin sil just :D
Kuvista saa kasvattaja itse päättää mulle sopii kummat vaan
Äh sä taisit puhuu kodin sil just :D
Kuvista saa kasvattaja itse päättää mulle sopii kummat vaan
-
Zellie
- Keilapallo
Mulle yksi Black Fiascoon, joka remontin alla? Mejä ykköslajina + spanielikokeet & näyttelyt mukana menossa. Katselen vielä kuviani ja päätän sukupuolen sitten, mikäli pentu mulle lähtis. Kisanäyttöä Weeti ja Eppu. Tulevaisuudessa jalostuskäyttö olisi enemmän kuin mukavaa. (:
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Olisko sit tämän uroksen kuvat Hensun pennelille?
Saat toki ite rauhassa tutustua SPA-kokeisiin eikä niitten kisaamisen suhteen ole kiire! Eihän kisojakaan ole jatkuvalla syötöllä.
Tärkeimpiä juttuja SPA-kokeista taitaisi olla ees parin lauseen luonne mistä ilmenee, että koira ei syö ihmisiä, koska silloin sosiaalinen käyttäytyminen tulee automaattisesti hyväksytysti SPA-kokeessa. Vesityökokeissa tulee saada 4 tai 5pistettä, että valioituu, mutta jo kolmella pisteellä tai huonommalla tuloksella pääsee maalintukokeisiin AVO-luokkaan josta haetaan yksi ykköstulos ja sit siirrytään VOI-luokkaan josta haetaan myös yksi ykköstulos.
Tosi tiivistetysti spanielikokeitten idea :D
Zellielle lähtee Black Fiascoon nappula! (: Kiva saada edes pari kiinnostunutta itseni lisäksi.
Pentue tulee olemaan Sade-pentue. Nimessä tulee esiintyä sade, mutta ei tarvitse olla mikään turhan tarkka, että nimeksi kelpaa myös vähän erilaisemmat (esim Ukkossade) sateet ja muut sateeseen liittyvät.
Nimiehdotukset ovat:
Lasipisaran Rintamasade
Lasipisaran Räntäsade
Lasipisaran Tihkusade
Lasipisaran Rankkasade
Lasipisaran Lumisade
Lasipisaran Kesäsade
Lasipisaran Sadekuuro
Lasipisaran Sadepisara
Lasipisaran Ukkossade
Saat toki ite rauhassa tutustua SPA-kokeisiin eikä niitten kisaamisen suhteen ole kiire! Eihän kisojakaan ole jatkuvalla syötöllä.
Tärkeimpiä juttuja SPA-kokeista taitaisi olla ees parin lauseen luonne mistä ilmenee, että koira ei syö ihmisiä, koska silloin sosiaalinen käyttäytyminen tulee automaattisesti hyväksytysti SPA-kokeessa. Vesityökokeissa tulee saada 4 tai 5pistettä, että valioituu, mutta jo kolmella pisteellä tai huonommalla tuloksella pääsee maalintukokeisiin AVO-luokkaan josta haetaan yksi ykköstulos ja sit siirrytään VOI-luokkaan josta haetaan myös yksi ykköstulos.
Tosi tiivistetysti spanielikokeitten idea :D
Zellielle lähtee Black Fiascoon nappula! (: Kiva saada edes pari kiinnostunutta itseni lisäksi.
Pentue tulee olemaan Sade-pentue. Nimessä tulee esiintyä sade, mutta ei tarvitse olla mikään turhan tarkka, että nimeksi kelpaa myös vähän erilaisemmat (esim Ukkossade) sateet ja muut sateeseen liittyvät.
Nimiehdotukset ovat:
Lasipisaran Rintamasade
Lasipisaran Räntäsade
Lasipisaran Tihkusade
Lasipisaran Rankkasade
Lasipisaran Lumisade
Lasipisaran Kesäsade
Lasipisaran Sadekuuro
Lasipisaran Sadepisara
Lasipisaran Ukkossade
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Re: Lasipisaran ess-pentue (yksi vapaana!)
Kuva sopii oikein hyvin.
Kuulostaa hyvälle tuo SPA. Täytyy tutkailla sivuja lisää :)
Lasipisaran Rintamasade
Kuulostaa hyvälle tuo SPA. Täytyy tutkailla sivuja lisää :)
Lasipisaran Rintamasade
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Sulle Rintamasade.
Onko teillä syntymäajan suhteen toiveita?
Onko teillä syntymäajan suhteen toiveita?
-
Zellie
- Keilapallo
Oma pentuni saa tämän kuvan (mahdollisesti samasta koirasta lisää kuvia myös), joten narttu mulle. Koitan tässä nyt valmistella noita uusia sivuja, mutta ei tuolla syntymäajalla kauheasti väliä. Eli ihan miten muista tuntuu hyvältä. (: Nimeksi Lasipisaran Rankkasade.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hää on hyvännäköinen tytsy! :) Sulle tuo nimi. Näytti löytyvän ihan kivoja muitakin kuvia sivulta tytöstä.
Vielä kun Hensulta saadaan syntymäpäivään mielipide niin lyödään sit lukkoon syntymäpäivä.
Vielä kun Hensulta saadaan syntymäpäivään mielipide niin lyödään sit lukkoon syntymäpäivä.
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Riippuu ihan susta :) Mä yritän huomenis väsätä ajokin ja muidenkin sivut (T Rouge) kans ;)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Käviskö syntymäpäiväksi 2.9.? Sit luovutusikäisiä olisivat 7.9. jolloin saisi olla ekat kisat ja siitä syyskuun loppuun mennessä tulisi olla sivut. Kelpaako? (:
Saksan voittaja olis 8.9. (vip tosin jo 3.9.) jossa toivoisin näkeväni pupsit, mutta jos sivuja ei kerkiä tekemään niin sit ei voi mitään.
Saksan voittaja olis 8.9. (vip tosin jo 3.9.) jossa toivoisin näkeväni pupsit, mutta jos sivuja ei kerkiä tekemään niin sit ei voi mitään.
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Mä tääl väännän sivuja jo :D Sumu pojal ;)
Ja Saksan voittajaan käy meidän tiemme se on varmaa, koska mä olen vasta FCI1 ryhmäläiset ilmonnut mukaan.
Ja Saksan voittajaan käy meidän tiemme se on varmaa, koska mä olen vasta FCI1 ryhmäläiset ilmonnut mukaan.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hieno juttu! Eli jos Zelliellä ei ole mitään synttäripäivää vastaan niin sovitaan tuo päiväksi :) Pojista tuleekin kivasti Sumi & Sumu.
-
Zellie
- Keilapallo
Mulla ei ole kyseistä päivää vastaan mitään sanottavaa, joten sopii hyvin. Ja onhan se kiva saada nämä pennut heti Saksaan kisailemaan mahdollisista voittajatitteleistä ja serteistä. (: Iran sivut ovat muuten valmiit perustietojen osalta (kisakalenteri ei vielä toimi, luonne + sukuselvitys tulossa).