E: valkoinenpaimenkoira uros LÖYTYNYT
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
E: valkoinenpaimenkoira uros LÖYTYNYT
Etsin näin hyvissä ajoin urosta, nartulleni Honako Hana of Kyushu Gendaille, koska olen seuraavan pentueen suunnitellut olevan valkoinenpaimenkoira näin vaihtelun vuoksi. Nartulla on vasta meriitteinään BH Tk1, siksi pentue ei ole vielä pitkään aikaan (niin pitkään aikaan, kunnes kisaus on mallillaan) ajankohtainen, tahdon vaan saada uroksen varmistettua. Narttun on saanut näyttelyistä suurimmaksi osaksi ERIä ja näyttelyissäkin käyminen jatkuu vielä. Yritän saada Hanin ennen pentuetta valioitumaan muutamista lajeista.
Urokselta toivoisin evm tai yhden polven sukua, joitakin valionarvoja ja BH tunnuksen. Olisin erittäin iloinen, jos uroksella ei olisi aiempia pentueita tai tulevia muita kuin tämä kyseinen, mutta enhän voi vaikuttaa omistajan valintaan, mutta tämä on toiveeni. Alle vapaamuotoista tarjousta, jos jossain se unelmien herrasmies meidän Hania odottelee (:
Urokselta toivoisin evm tai yhden polven sukua, joitakin valionarvoja ja BH tunnuksen. Olisin erittäin iloinen, jos uroksella ei olisi aiempia pentueita tai tulevia muita kuin tämä kyseinen, mutta enhän voi vaikuttaa omistajan valintaan, mutta tämä on toiveeni. Alle vapaamuotoista tarjousta, jos jossain se unelmien herrasmies meidän Hania odottelee (:
.
.
.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Re: E: valkoinenpaimenkoira uros
Eipä täytä vaatimuksia muutakun siltä osalta, että on evm. sukuinen.
BH SchH3 Riacquisto M "Kusti"
2007vuoden tuonti jonka kanssa on kisattu vain suojelussa. Paras tulos VOI-luokasta kakkonen. Ei ole käytetty jalostukseen eikä tulla käyttämään toista kertaa, jos kelpuutat. Olin jo unohtanut koko koiran kun yhtäkkiä tuli mieleen, että mullahan on tällänen.
BH SchH3 Riacquisto M "Kusti"
2007vuoden tuonti jonka kanssa on kisattu vain suojelussa. Paras tulos VOI-luokasta kakkonen. Ei ole käytetty jalostukseen eikä tulla käyttämään toista kertaa, jos kelpuutat. Olin jo unohtanut koko koiran kun yhtäkkiä tuli mieleen, että mullahan on tällänen.
-
- Vuohenruokaa
Ei liity asiaan, mutta JEEEEEE ihanaa kun tajusin, että sulle tulee valkkaripentue tässä joskus jossain vaiheessa! Koska tahdon semmosen otuksen, hehe. Koska mulla on sille maailman kauneimman koiran kuvat. >3 Muistakin muistaa, että sun on pakko luovuttaa mulle pikkupuppeli.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Susityttö - pitää tuota urosta vielä katsella toivoisin tosin hieman enemmän noita tuloksia.
Camilla - sulle kyllä lähtee ehdottomasti pentu. Teen tässä joku päivä pentuetopan, saat tulla sinne tarkemmin kertoilemaan C:
Camilla - sulle kyllä lähtee ehdottomasti pentu. Teen tässä joku päivä pentuetopan, saat tulla sinne tarkemmin kertoilemaan C:
.
.
.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: E: valkoinenpaimenkoira uros LÖYTYNYT
Kyllä se on tämä Susitytön uros, josta isä tulee (: Teen tässä joskus pentuetopan! Sulla etuoikeus pentuun, jos tahdot.
.
.
.
-
- Höpsö veitikka
Re: E: valkoinenpaimenkoira uros LÖYTYNYT
En mä pentua tartte kun ei mulla ole kunnon kuviakaan. Kiitos kuitenkin tarjouksesta! Toivottavasti pennuille löytyy hyvät kodit :)