Hildalle. Päätin ennen Hilda x Tino -pentuja pennuttaa yhden tasapolvisen pentueen, koska mielestäni tyttö on vain niin hieno ja harvinaisesta, mutta hyvästä käyttösuvusta, että miksi heittää hukkaan tasapolvisen pentueen mahdollisuutta. Pentuja tulisi maksimissaan kolme, joista yksi jäisi minulle. Uroksen omistajalla etuosto-oikeus myyntiehtojani noudattaen.
Hilda on Bh Jk3 Tk3 PVA KVA NW-11 ja EVL-palkintoja vailla TVA. Tavoitteena valioiutua myös poliisikoirakokeista.
Urokselta toivon Bh PVA KVA Tk2 -titteleitä vähintään. Kaikki muu plussaa. Kuvia katson myös, jos koira on selkeästi raskasrakenteinen ja näyttölinjainen, niin no thanks. Samoin suku, ei 100% tai tai edes 50% näyttösukuisia koiria.
e: 1-polvinen bcu
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
e: 1-polvinen bcu
olin kerran herranterttu
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: e: 1-polvinen bcu
Noh, mulla olisi Rufus. Siltä tosin puuttuu se KVA ja vaikka mitä muuta.. :D
- matty
Tutut porukat, mutta onko niillä sivuja olemassa vielä? Kiinnostaisi ehdottomasti, mutta se käyttövalio on mulle ehdoton :D Pentuja ei ole vielä tulossa ainakaan pariin kuukauteen, joten ehtii hyvin kilpailla vielä! Kolmas koularikin riittää kun valionarvon VOI1-tuloksia on niin törkeän vaikea metsästää jos ei ole erityisen onnekas...
olin kerran herranterttu
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
No siis. Jos lähdetään siitä että mun perusvaatimukset pentueen vanhemmille on vpva vava kva tva niin toi koira ei oo valmis. :D Pitää tosiaan kattoa jos saisin kiskottua jostain itelleni kisausintoa, tai ehdittyä ilmomaan kisoihin. Noilla vanhemmilla ei oo enää sivuja tallessa.
Oon ilmeisesti unohtanu merkata että Rufus on TVA. Tulokset on sivuilla mutta meriittiä ei listassa.. :D
Oon ilmeisesti unohtanu merkata että Rufus on TVA. Tulokset on sivuilla mutta meriittiä ei listassa.. :D
- matty
Tosiaan ei oo Hildakaan vielä valmis, tottisvalionarvo ja agilityssä ainakin MAXI3-luokkaan ennen pentuetta on tavoite :)
olin kerran herranterttu