O: sekarotuinen
-
Milja
- Vuohenruokaa
O: sekarotuinen
Pitkän aikaa olen ollut tosi hiljainen virtuaalikoirapuolella, ja ajattelin jälleen ryhdistäytyä. En ole vieläkään löytänyt sitä unelmarotua, joten ajattelin aloitella sekarotuisen kanssa.
Eli jos sinulla on myynnissä sekarotuinen, niin rohkeasti viestiä. Toivoisin suvullista ja ei-kisattua, mutta ei haittaa, vaikka koira olisikin evm. tai kisattu. Sukupuolella ei niin väliä.
Koira pääsisi tänne (: Kisautusnäyttöä ei enää valitettavasti löydy, mutta yksi parhaimmin menestyneistä virtuaalikoiristani oli tittelirivistöltään seuraavanlainen: BH VPVA VAVA VFIN KVA JK3 SCHH3 HK3 EK1 VK3 VKTV TK2 RH-E RH-FA vIT & vSWE & vN & vDK & vPOHJ PMVA Wolfeye's Belong to your Dreams, joten eiköhän tuo kisanäyttö riitä vakuuttamaan, että kisaan ahkerasti!
Eli jos sinulla on myynnissä sekarotuinen, niin rohkeasti viestiä. Toivoisin suvullista ja ei-kisattua, mutta ei haittaa, vaikka koira olisikin evm. tai kisattu. Sukupuolella ei niin väliä.
Koira pääsisi tänne (: Kisautusnäyttöä ei enää valitettavasti löydy, mutta yksi parhaimmin menestyneistä virtuaalikoiristani oli tittelirivistöltään seuraavanlainen: BH VPVA VAVA VFIN KVA JK3 SCHH3 HK3 EK1 VK3 VKTV TK2 RH-E RH-FA vIT & vSWE & vN & vDK & vPOHJ PMVA Wolfeye's Belong to your Dreams, joten eiköhän tuo kisanäyttö riitä vakuuttamaan, että kisaan ahkerasti!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: O: sekarotuinen
Kiinnostaisikohan sinua shetlanninlammaskoira x jackrussellinterrieri -yhdistelmästä syntynyt uros Fumegem. Lisää tässä topicissa. :) Mitään vaatimuksia kodin suhteen ei ole, kuin että mulle ilmoitusta jos koirasta haluaa luopua niin etsin sille uuden kodin tai pidän itse.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Kiinnostaisipa hyvinkin! Ainut on vaan tuo kuva-asia, kun olen itse erittäin huono etsimään kuvia sekarotuisille, mistään ei tunnu löytyvän, ja kun on vielä tietyt rodutkin kyseessä. Pystyisitköhän sä millään auttamaan?
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kyllä mä voin yrittää etsiskellä. Kuvia ei tarvi heti olla, etsitään vaan ihan rauhassa sopivat. :)
-
Milja
- Vuohenruokaa
OK! No, siinä tapauksessa mulle kyllä kelpais (:
Pojalla tuskin on virallista nimeä, joten se on siis vain tuo Fumegem?
Alankin tehdä sivuja heti!
Pojalla tuskin on virallista nimeä, joten se on siis vain tuo Fumegem?
Alankin tehdä sivuja heti!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Jep, Fumegem vaan :)Milja kirjoitti:Pojalla tuskin on virallista nimeä, joten se on siis vain tuo Fumegem?
Hieno homma että koti löytyi, paljon kiitoksia sulle :)
-
Milja
- Vuohenruokaa
Eipä kestä, ja kiva että sain näin nopeasti koiran itselleni (:
Laittelen sulle sitten sivujen osoitetta!
Laittelen sulle sitten sivujen osoitetta!