o : bordercollieita
-
Zema
- Söi navetan kaksi nautaa
o : bordercollieita
Mä olen ihan innoissani bordercollieista, joten päätin nyt tehdä niille ihan oman kennelin. Koiria on valitettavasti tällä hetkellä vain yksi, ja sekin pentu. Tarvitsisin siis hieman täytettä. :) Kisanäyttöä mulla ei paljon ole, sillä aloitin nämä viralliset touhut vasta vähän aikaa sitten. Jotain pientä voi kattella vaikka Riialta ja Romelta. Kaikilla koirillani on suoritettu BH-koe. Sitten tulevasta kisautuksesta: Kisattaisiin ainakin PK:ssa ja paimennuksessa. Koiratanssia olisi myös tarkoitusta kokeilla. Pelastusta & vepeä riippuen siitä, kuinka usein kys. kisoja järjestetään. Kuvista riippuen myös näyttelyissä tultais ehkä pyörähtämään. Kuvat olis kiva saada mukaan, mutta mulla on myös luvat pariin kenneliin. Koiran sukupuolella ei ole väliä.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: o : bordercollieita
Mulla olis Kiss:n albumi-pentueesta kaksi urosta lähtenyt evm. omistajille joten jos kiinnostaa niin toinen lähtisi mielellään sun mukaan. Pentujen emä on BH Hk3 vFIN KVA Boneland's Barbeque jolta löytyy kisaamattomat vanhemmat. Pennut ovat syntyneet 24.12.08 eli täyttävät tänä vuonna 3 IRL vuotta.
Pentueesta yhdellä on yksi pentue, mutta pennuilla ei ole pentuja.
Teräshampaan Crazy Nights: hyväksytty perusrata (ei löydy vPKY:n kalenterista) & AI-luokasta KUPI
Teräshampaan Psycho Circus: BH & Hk1 05.08.2009
Molemmat on tutkittu terveeksi.
Pentueesta yhdellä on yksi pentue, mutta pennuilla ei ole pentuja.
Teräshampaan Crazy Nights: hyväksytty perusrata (ei löydy vPKY:n kalenterista) & AI-luokasta KUPI
Teräshampaan Psycho Circus: BH & Hk1 05.08.2009
Molemmat on tutkittu terveeksi.
-
Zema
Re: o : bordercollieita
^Tosi kivoja molemmat, mutta haluaisin vähän tasaisemman suvun... Mutta harkintaan kuitenkin!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Zema