hakusessa olisi siis australianpaimenkoira, ja sukupuoleltaan sen tulisi olla mieluiten narttu. jos kenelläkään ei ole tarjolla mieleistä koiraa niin tuon sitten sellaisen itselleni, haluaisin kuitenkin nyt ensin tsekata mitä teillä olisi tarjolla.
koira pääsisi Rumoer-nimiseen kenneliini muiden paimenten sekaan kisailemaan paimennuksessa, agilityssä, tokossa, pk-lajeissa ja koiratanssissa. näyttelyissä tuskin tullaan käymään, korkeintaan sen pari kertaa mahdollisesti. jotain kisanäyttöä parilta viime kuukaudelta (olin pitkällä tauolla ja kesällä palasin hommiin takaisin) voi katsoa vaikka Riepulta, Kaiholta (Kaiholla oli tosin pari tulosta jo ennen kuin muutti minulle, kisojen päivämääristä voi katsoa mitä olen itse kisannut) ja Säröltä. valitettavasti oon hävittänyt vanhat ja kunnollisemmat kisanäyttöni jo bittiavaruuteen, mutta siis pyrkimyksenä on kaikkien koirieni kanssa valioitua ylempänä mainitsemistani lajeista. mulla on ykkösluokissa tilaa melkein kaikissa lajeissa joten heti pääsisi tämäkin koira kisaamisen makuun oikein kunnolla!
O: australianpaimenkoira
- seita
- Toistolla tehoa
O: australianpaimenkoira
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
- seita
- Toistolla tehoa
Re: O: australianpaimenkoira
oi olisin kyllä kiinnostunut! osaatko sanoa että milloin noin suurin piirtein? (ja tosiaan se sun antama kuva tulisi juuri tälle koiralle sitten käyttöön
)
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Tässä syksyn aikana olisi tulossa. :) Isä tulee olemaan varmaan kokonaan evm, kun ei meinaa löytyä sopivaa urosta väriyhdistelmien takia. Ja jos löytyy, ovat huonosti kisattuja. No, laitan kohta Pentueet-palstalle topan pystyyn !
Siinä kuvassa on sitten muuten uros. :D
Siinä kuvassa on sitten muuten uros. :D
- seita
- Toistolla tehoa
ahaa okei no uros sitten mulle..
juu no jos voisit mulle yhden pennun varata niin kiitos!
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))