Australialaisia paimentajia Hallavintille

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Hallavintille olisi syksyn aikana suunnitteilla ensimmäinen ja ainoa australianpaimenkoira-pentue, jos kiinnostuneita löytyy. Aluksi tarkoituksena ei ollut teettää ko. rodun pentuetta Hallavintin nimen alle, mutta toisin kävi ! :mrgreen:

Pentueen emänä toimii täysin evm-sukuinen narttuni BH, vPVA, VK1, Jk1, RH-F A Tihkun Pikkunäppärä Pihkatassu. Pihka on kaunis ja rodunomainen, erikoisella värityksellä varustettu nuori neiti. Pihkan kanssa kilpaillaan pääasiassa käyttölajeissa, kuten esim. viestissä, jäljessä ja agilityssa. Näyttelyistä se on saanut erinomaista ja kerännyt kaksi sertiä.

Pihkan sulhasena toimii amerikkalaissyntyinen evm-uros Neskas Tasmanian Devil. Tatum on väritykseltään black tricolor ja sillä on typistetty töpö.

Varaajien tulee lukea myyntiehdot ja noudattaa niitä !

Varaukset 4/4
u. Hallavintin Dola Distel - seita/Rumoer
u. Hallavintin Dolche Dollar - Gabrielle/Redret
u. Hallavintin Dino Dalton - Varga/Hallavintin
n. Hallavintin Danker Dola - Indy/Sgolan

Pentujen nimet tulevat alkamaan D'llä ja ne ovat kaksiosaiset. Nimet voi valita täältä.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Red »

Mä kyllä tosta nartusta pennun haluaisin. Haluaistko meille Soihtuun pennun antaa näyttelyihin ja paimennukseen/tokoon?
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Enpä oikein tiedä, koska sulla ei ole yhtäkään koiraa tarjota näytöksi..
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Red »

Ei niin, mutta lupaisin kyllä kilpailuttaa sitä todella aktiivisesti jos pennun saisin. Voisit vaikka otaa sen pois jos en tarpeeksi aktiivisesti kilpailuttaisi.
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Harkitsen asiaa ja katson ilmaantuuko muita varaajia vielä.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Red »

kiitos.

Edit/ Niin voisikos meille lähteä pentu? Sori olen kärsimätön ......
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Gabrielle
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Gabrielle »

Kirjoittelin omaan topickiin mutta kirjotan myös tänne että huomaat. :)
Gabrielle kirjoitti:Varga, vois kiinnostaakkin. Urosta miulla ei vielä ole ja löytyis kuvatkin sopivasti sille joten jos vain sopii, miulle voi pistää uroksen varaukseen. :--)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Red
Edelleenkin.. Katsotaan nyt.

Gabrielle
Laitan pennun varaukseen. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Indy »

MÄ OLEN KIINNOSTUNUT !
Mulla meni juuri yksi koira ainakin hetkeksi kisaeläkkeelle, joten yhdelle olisi tilaa.
Narttu pentu kiinnostais. Kisattaisiin vepessä, tokossa, näyttelyissä, koiratansissa ja PKssa. Muitakin lajeja tietenkin tulisi, pääasiassa pentu olisi käyttöpuolenkoira.
Sgolaniin se pentu pääsisi asustelemaan.

Joskus tulevaisuudessa EHKÄ olisi pentuekin mahdollinen, riippuen toki kisautuksesta, terveydestä ja Sinun suostumuksesta. Uroskin tietenkin valikoitaisiin, tarkasti.

/Näyttönä Dezi
sa esit
// Taiteilin sivutkin jo. Ansa esittäytyy (:
Kuva
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sulle uskallan myös luvata pennun. :)

/ Kaikki pennut varattu, koska päätin jättää itselleni yhden kisakaveriksi !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Gabrielle
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Gabrielle »

Onko siulla ehdotuksia/toivomuksia nimelle ? :--)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Pentujen nimet tulevat alkamaan D'llä ja ne ovat kaksiosaiset. Nimet voi valita täältä. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja seita »

mun pupsille vaikka Hallavintin Dola Distel :) teen sivut piakkoin valmiiksi.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kuulostaa paljolti nartun nimeltä, mutta laitan ylös jos sen tahdot. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja seita »

jep mietin itsekin että onkohan tuo liian tyttömäinen mutta tykästyin siihen. :mrgreen: jos haluaisit että vaihdan sen niin nimeksi voisi tulla dola diezel
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vastaa Viestiin