Copeliin on suunnitteilla pentue luultavimmin tämän vuoden puolelle. Groenendael sulhasta haettaisiin BH FIN KVA SchH3 HK2 TK2 RH-E JMV-08 JBELW-08 Briwe Brina of Fiemmille eli Ellille.
Urokselta toivoisin sekä näyttö- että käyttöpuolen tuloksia, etenkin palveluskoiralajeista. PK-puolelta tulisi olla ainakin VOI1-tulos jostain lajista, paimennuksesta perusrata suoritettuna ja näyttelyistä vähintään erittäinhyvä. Joustan tarpeen vaatiessa tiettyjen puitteiden rajoissa, jos uroksella on tuloksia esimerkiksi tokosta, agilitysta tai koiratanssista, erityisesti HTM-luokasta (heelwork to music). Sukunsa puolesta myös vanhemmiltaan evm-sukuinen uros käy, mutta tietenkin myös useamman polven omaava (kunhan lähisukulaisten nimet ovat tiedossa eikä aikaisempia jälkeläisiä).
Laita viestiä alle tai yksityisenä, jos sinulla on mielestäsi uros, jonka voisit Ellille sulhoksi luovuttaa. Kiitos :-)
E: Bpgu
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: E: Bpgu
Mä voisin tarjota mun Heroa (Bakemonon Heroin) lainaksi. Herolta löytyy, kuten sivuillakin lukee, käyttövalionarvo suojelusta, paimennusvalionarvo, RH-W A -tunnus pelastuksesta, suoritettu yleispoliisikoirakokeen soveltuvuuskoe, tokon voittajaluokasta yksi 1-palkinto ja kuusi serttiä (+ näyttelyistä yksi ROP-voitto, yksi VSP-voitto, kuusi ROP-jun -voitto ja kaksi VSP-jun -voittoa).
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Juinttu, Hero ois tosi hienoa saada pentueeseen isäksi. Eli sopii varmaan jos siis käytän Heroa? :-) Vielä ei oo kukaan osoittanut kiinnostusta intoa puhkuen, mutta eihän tällä mikään kiire ole. Oisitko kenties ite kiinnostunut ottamaan pennun?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jees. :--D Mulla vois kyllä olla kiinnostusta saada rakkaan pikku Heron pentu, mutta kattoo nyt, koiramäärä mulla on nimittäin aika karsee... 

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!