Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
- Hide
- Epätoivoinen katse
Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
Kaksi html-kenneliä tulossa, vihdoin. Yksityisten kisakalenterit täyttämättä,mä olen niin mokannut niissä, ei yhtään intoa täyttää, mutta on pakko. Kisoissa kisattu kohtalaisen aktiivisesti, moittimista olisi, mutta ensin pitää lisätä ne entiset kisat. Kuvalupia on kysytty monesta kennelistä, tosin puolet on vastannut kieltävästi, kelpiekenneleitä on vaikea löytää..Nyt olisi lähinnä enää tekstejen kirjottelua ja sitten kisautusta, hienoa(:

virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
-
- Höpsö veitikka
Hohhoijakkaa kun tekee mieli taputella tämäkin harrastus. Mikään ei edisty mihinkään suuntaan, apua saa yleensä vasta kun oikeasti vinkuu ja valittaa (jos silloinkaan), kisat täyttyy silmänräpäyksessä, (jotkut) liitot ja (rotu)yhdistykset taukoilevat ilmoittamatta tai muuten vain ovat jumissa kuin tikku paskassa, kuvien ja kuvalupien suhteen on enemmän kilpailua ja kukkoilua... Roadrunnerissa on tällä hetkellä viisi shelttiä, joista Darlingin voisin laittaa jo kuoppaan, Twiggy tuskin saa koskaan vikaa Suomi-sertiään ja täten ei koskaan valioidu joten senkin voi kuopata, Rogue ja Echo on uudet tulokkaat joilla ei ole vielä yhtään tulosta joten ne voi kuopata ja ainostaan Aidanilla saattanee olla mahdollisuutta olla jotain. Nahkacollie Shokki on vähän seinäruusuna, koska mulla ei ole sille tulevaisuudensuunnitelmia sen valioiduttua koiratanssista ja tokosta.
En löydä mistään kivoja kuvia ja kuvalupien kysyminen on miinakentällä tanssimista, koska auta armias jos kysyn jostain kuvaluvat ja jollain toisella on samasta paikasta aikasemmin saadut luvat! En myöskään haluaisi käyttää omia kuvia, koska haluaisin jossain vaiheessa kuvata eri julkaisuihin kuvia enkä halua että kun mun nimellä Googlaa niin tulee kasa virtuaalikoiria. Haluan kuitenkin kuvien yhteyteen nimeni, jotta ihmiset huomaisi kuka kuvan on ottanut ja siinä tulisi samalla (pienimuotoista) "mainostusta".
En löydä mistään kivoja kuvia ja kuvalupien kysyminen on miinakentällä tanssimista, koska auta armias jos kysyn jostain kuvaluvat ja jollain toisella on samasta paikasta aikasemmin saadut luvat! En myöskään haluaisi käyttää omia kuvia, koska haluaisin jossain vaiheessa kuvata eri julkaisuihin kuvia enkä halua että kun mun nimellä Googlaa niin tulee kasa virtuaalikoiria. Haluan kuitenkin kuvien yhteyteen nimeni, jotta ihmiset huomaisi kuka kuvan on ottanut ja siinä tulisi samalla (pienimuotoista) "mainostusta".
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- nisha
- Vuohenruokaa
Mä oon ollut pitkällä, jo varmaankin reilusti yli vuoden kestäneellä tauolla, ja hiljalleen palailin heinäkuussa takaisin ja kisaan tällä hetkellä vain yhdellä shetlanninlammaskoiralla. En enään uskalla pitää kenneliä, en kuitenkaan jaksa, niin monta kertaa olen jo itseeni joutunut pettymään. Ja Icso, mun tiffikennel, jota ehkä olisin voinut pitää vielä ylhäällä..... Se olikin kaatunut egomaanikon.netin mukana, kun päätin olla pitämättä sitä domainia enään mulla. Ja tää idiootti ei muistanut että Icso oli siellä. Ääh. VFBL:ää kuitenkin ylläpidän tällä hetkellä, kuitenkin suhteellisen vähän kisoja hyväksyttävänä/yms niin sen parissa jaksan olla.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kaikki taas junnaa paikallaan. Oon vähentänyt koiramäärää, oon vähentänyt kenneleitä. Jotenkin tuntuu kuitenkin täysin turhalta tää. Kasvatit ei nykysin mee mihinkään ja mä en pääse kunnolla kisaamisen makuun, jos en pääse suunnittelemaan jotain pentuetta
pääsis kunnolla virt. koirien makuun, sais suunnitella nimiä ja muita, mut ei. Ajattelin pitäväni taukoa tammikuuhun asti. Jos ei siihen mennessä oo inspi tullut takasin, niin pistän varmaan kaiken pakettiin.
Pidän mun nykysistä virt. koirista tosi paljon, en haluis luopuu niistä ja uskon, et jossain vaiheessa saan sen inspin takas. Ei vaan jaksa kytätä kisakalentereita jatkuvasti ja muuta.

Pidän mun nykysistä virt. koirista tosi paljon, en haluis luopuu niistä ja uskon, et jossain vaiheessa saan sen inspin takas. Ei vaan jaksa kytätä kisakalentereita jatkuvasti ja muuta.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Mulla on koiria tällä hetkellä vähän liikaa - alokasluokat on ihan täynnä. Nyt täytyy laittaa vähän stoppia ja asettaa kielto tori- alueelle. Innostusta on ihan mukavasti kisautuksen suhteen, mutta tulosten lisäily on pakkopullaa, samoin mejässä kisaaminen. Tokossa tuntuu, että vaan alon koirat liikkuu eteenpäin, muut junnaakin sitten paikoillaan. Agilitystä olen taas innostunut! Tällä hetkellä mulla on vain toi yksityiset, mutta yksi bortsukennel, Schitterens, on rakenteilla ja suunnitteilla myös oma kennel tollereille... Kuroin kanssa meillä on pikkuruinen shiba- ja corgikennel suntuubissa, mutta siellä olevat koirat eivät saa niin paljon kisautusta osakseen - niitähän onkin vain kaksi.
Loppujenlopuksi mulla menee v-koirailu ihan hyvin. (:
Loppujenlopuksi mulla menee v-koirailu ihan hyvin. (:
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Analysaattori
Mähän oon hommaamassa mäyräkoiraa :D
vA näytti hyvin hiljaiselta, joten päätin järjestää 4x ajokokeet ja 2x näyttelyt. Samalla omatkin koirat pääsevät kisaamaan. Marraskuun 5. päivä syntyy ajokoirapentua, pentue on kennelin yhdeksäs. Kennelissä beagleita on 4, joista yksi on jo hiljaiselossa. Ajokoiria on 23 ja tuleva sijoitus tulevasta pentueesta. Ajokoirista about 2-4 on hiljaiselolla. Ja pari voi lähteä pian autuaille metsästysmaille, sillä ovat jo yhden pentueen vanhempia.. Virtuaalikoiristani 11 on pilven reunalla.
vA näytti hyvin hiljaiselta, joten päätin järjestää 4x ajokokeet ja 2x näyttelyt. Samalla omatkin koirat pääsevät kisaamaan. Marraskuun 5. päivä syntyy ajokoirapentua, pentue on kennelin yhdeksäs. Kennelissä beagleita on 4, joista yksi on jo hiljaiselossa. Ajokoiria on 23 ja tuleva sijoitus tulevasta pentueesta. Ajokoirista about 2-4 on hiljaiselolla. Ja pari voi lähteä pian autuaille metsästysmaille, sillä ovat jo yhden pentueen vanhempia.. Virtuaalikoiristani 11 on pilven reunalla.
LOPETTANUT!!
-
- Höpsö veitikka
Mua niin ärsyttää toi webs, että tekis mieli jättää vaan kaikki virtuaalijutut ja pistää suurin osa koirista myyntiin tai kuopata. Esimerkiksi ie:llä (jota pääsääntöisesti käytän) en pysty päivittään sivuja ollenkaan ja maukujiin en pääse firefoxilla. Kauheeta säätämistä. Nyt sit vielä pitäs kattella noi kisakoodit läpi ja kaikkien koirien sivut, että onko kirjotettu isolla vai pienellä. Miks en vaan oo voinut kirjottaa pienellä? Toki vois vaihtaa suosiolla kaikki pieniks ja sit koodeihin heittää ne pieneks. Ärsyttävää sepeemistä. Just kun kaikki tuntu rullaavan niin kivasti.
-
- Kriisissä
Ennen kärsin todella paljon stressistä ja unettomuudesta virtuaalikoirieni takia. Otin ne ehkä liian tosissaan ja kyttäsin kaksneljäseiska liittojen kalentereita. Nyt oon ihan nettitikun pienen datamääränkin takia vähentänyt netissä olemista, päivitän koirien sivut ehkä kahden viikon välein ja kattelen liittojen kalentereita kahden tai kolmen päivän välein. Nykyisin pystyn keskittymään asioihin paljon paremmin, koulu sujuu paremmin ja nukun paremmin.
Säikylle tulee joulun tienoilla pentue Naurikseen ja Myytti saa lähteä joulukuun lopulla. Rocketille oon suunnitellut pentuetta alkukeväälle ja sen jälkeen poika lähtee Myytin ja Säikyn seuraksi bittiavaruuteen.
edit. Säikky valioitui agilistystä 15.11.11!
Säikylle tulee joulun tienoilla pentue Naurikseen ja Myytti saa lähteä joulukuun lopulla. Rocketille oon suunnitellut pentuetta alkukeväälle ja sen jälkeen poika lähtee Myytin ja Säikyn seuraksi bittiavaruuteen.
edit. Säikky valioitui agilistystä 15.11.11!
61°07 45 N 21°30 20 E
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulla on nyt taas virtuaalikoiria oikeastaan liikaa, ja taas tulossa yksi lisää.
En kuitenkaan viitsi luopua niistä, koska kuitenkin olen ne kasvattajilta ottanut, mulla ei ole kuin yksi evm - koira, jolla kisaan aktiivisesti.
Yhdelle koiralle pitäisi kuvat löytää, yksi kuopata, mutta kun se on mun ensimmäinen kunnollinen v-koira. Katsoo nyt, en liittojen kalentereita ole pahemmin katsellut, itsellä agility - kisa menossa.
Ennen kyttäsin joka päivä liittojen kalentereita, nykyään katson hyvässä lykyssä kerran viikossa. Jos nyt alkaisin ilmoittelemaan koiria kilpailuihin, niin saisin vanhoja pois ja uusia tilalle.
Ihan hyvässä mallissa siis ollaan, kasvattajien koirat pyritään kisaamaan mahdollisimman hyvin.
En kuitenkaan viitsi luopua niistä, koska kuitenkin olen ne kasvattajilta ottanut, mulla ei ole kuin yksi evm - koira, jolla kisaan aktiivisesti.
Yhdelle koiralle pitäisi kuvat löytää, yksi kuopata, mutta kun se on mun ensimmäinen kunnollinen v-koira. Katsoo nyt, en liittojen kalentereita ole pahemmin katsellut, itsellä agility - kisa menossa.
Ennen kyttäsin joka päivä liittojen kalentereita, nykyään katson hyvässä lykyssä kerran viikossa. Jos nyt alkaisin ilmoittelemaan koiria kilpailuihin, niin saisin vanhoja pois ja uusia tilalle.
Ihan hyvässä mallissa siis ollaan, kasvattajien koirat pyritään kisaamaan mahdollisimman hyvin.

-
- Kanada
- Viesti:
Miten voi olla, että innostusta vaan riittää ja riittää? :D Kun puuhailin v-hevosien parissa pidin niin usein noita taukoja, kun tuntui kiinnostus vaan hiipuvan. Toisaalta mie olen "hieman" kauhuissani, koska Avénlessin koiramäärä on kasvanut niin huimasti! Silti kilpaileminen sujuu kuta kuinkin tasapuolisesti, kun vähän vain organisoi.. Olen jo pitkään haaveillut toisesta, vinttareita tai shelttejä kasvattavasta kennelistä, mutta saapi nähdä milloin uskallan projektia lähteä toteuttamaan. Suurin jarruttava tekijä on nuo kevään yo-kokeet.. Epäilen etten ehdi millään pyörittää kahta kenneliä.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Vähän sama täällä, ketään ei kiinnosta villakoirat tai dallut, ja sakujen pitkistä hienoista suvuista löytyy liian paljon niitä muutamaa koiraa, jotta niitä voisi käyttää jalostukseen :< eikä niillekään ole hetkeen ollut kysyntää. Lisäksi vielä mulla on tuolla ilmeisesti ihana lauma kasvatteja ilman kotia, joille pitäisi jotain tehdä. Kummasti latistuu taas uusi innostus.Rebecca kirjoitti:Kasvatit ei nykysin mee mihinkään ja mä en pääse kunnolla kisaamisen makuun, jos en pääse suunnittelemaan jotain pentuetta![]()
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Cookiemonster
- Kanada
Empäs ole tänne ihan toviin mitään kirjoitellut, joten jos nyt laittaisi jotain..
Oma kiinnostus virtuaalimaailmaan / kenneleihin taas nousi entistä enemmän, kun Rajattoman muutti kennelnimensä Ketunjalaksi ja vaihtoi osoitettaan.
Vielä toki pyörin suntuubissa, vaikka jossakin vaiheessa olisi tarkoitus websiin asti päästä.
Koirien kanssa kisailu on maistunut oikein kunnolla, ja nyt kun tekisi mieli osallistua taas niin ei tunnu oikein kisoja putkahtelevan näkyville!
Pitääpi vain kärsivällisesti odotella ja kurkkia tuwwi foorumia, jos välillä naputtelisi tänne joihinki topiceihin jotakin.
Koiraporukka on pysynyt mukavassa lukemassa, sekä muutamasta muusta kennelistä on tullut "uutta verta", vaikkeivät ihan bordercollieista menekään. Mutta ei haittaa yhtään.
Ja nyt kun olen saanut löydettyä lähestulkoon kaikille kasvateille aikaisemmista pentueista kunnon kodit taas, niin voin rauhassa ruveta ensivuoden puolella suunnittelemaan sitä C -pentuetta (helmikuulle olisi tarkoitus).
Vähän tässä paljastelen tulevaisuuden suunnitelmia Ketunjalkaa kohtaan..
No mutta empä nyt sen suurempaa asiaa tuosta pentueesta viitsi tehdä, saas nyt nähdä mitä ensivuosi tuokaan ikinä tullessaan.
Ja ne vanhempiehdokkaatkin ovat ja saavatkin olla auki pitkän aikaa vielä. Katsellaan sitten siinä tammikuussa, millaista olisi luvassa.
+ Nyt mulla ois mielenkiintoo pistää toinen kennel pystyyn, mut eikai vielä.. Pitää kattella.
Oma kiinnostus virtuaalimaailmaan / kenneleihin taas nousi entistä enemmän, kun Rajattoman muutti kennelnimensä Ketunjalaksi ja vaihtoi osoitettaan.
Vielä toki pyörin suntuubissa, vaikka jossakin vaiheessa olisi tarkoitus websiin asti päästä.
Koirien kanssa kisailu on maistunut oikein kunnolla, ja nyt kun tekisi mieli osallistua taas niin ei tunnu oikein kisoja putkahtelevan näkyville!
Pitääpi vain kärsivällisesti odotella ja kurkkia tuwwi foorumia, jos välillä naputtelisi tänne joihinki topiceihin jotakin.
Koiraporukka on pysynyt mukavassa lukemassa, sekä muutamasta muusta kennelistä on tullut "uutta verta", vaikkeivät ihan bordercollieista menekään. Mutta ei haittaa yhtään.

Ja nyt kun olen saanut löydettyä lähestulkoon kaikille kasvateille aikaisemmista pentueista kunnon kodit taas, niin voin rauhassa ruveta ensivuoden puolella suunnittelemaan sitä C -pentuetta (helmikuulle olisi tarkoitus).
Vähän tässä paljastelen tulevaisuuden suunnitelmia Ketunjalkaa kohtaan..
No mutta empä nyt sen suurempaa asiaa tuosta pentueesta viitsi tehdä, saas nyt nähdä mitä ensivuosi tuokaan ikinä tullessaan.
Ja ne vanhempiehdokkaatkin ovat ja saavatkin olla auki pitkän aikaa vielä. Katsellaan sitten siinä tammikuussa, millaista olisi luvassa.
+ Nyt mulla ois mielenkiintoo pistää toinen kennel pystyyn, mut eikai vielä.. Pitää kattella.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Päätin herättää nyt toistaiseksi henkiin vain Joikhasin, muut kennelit uinuvat vielä määrittämättömän mittaista unta.
Tää on ihan huippu kivaa kun mulla on kisauksessa nyt vain jotain kymmenen koiraa! Lisäks innostuin hommaamaan uuden suomenlapinkoirauroksen, kun mulla oli vain narttuja.
Tää on ihan huippu kivaa kun mulla on kisauksessa nyt vain jotain kymmenen koiraa! Lisäks innostuin hommaamaan uuden suomenlapinkoirauroksen, kun mulla oli vain narttuja.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Ootko Juinttu palailemassa joskus koko köörin voimin?
Mä mietiskelen kovasti, ketä koiria tappaisin taas vaihteeksi. Tän hetkinen koiramäärä on 34. Ihan hyvä määrä, ei liikaa muttei liian vähänkään. Pari koiraa on sellasia, joista mietin, et onko näiden pitämisessä mitään järkeä (mm. Olvi, Daz, Omni, Kromi). Mun pitäis vaan jaksaa päättää et kuka lähtee ja kuka jää. Mut haluun uuden sakunartun.
Mä mietiskelen kovasti, ketä koiria tappaisin taas vaihteeksi. Tän hetkinen koiramäärä on 34. Ihan hyvä määrä, ei liikaa muttei liian vähänkään. Pari koiraa on sellasia, joista mietin, et onko näiden pitämisessä mitään järkeä (mm. Olvi, Daz, Omni, Kromi). Mun pitäis vaan jaksaa päättää et kuka lähtee ja kuka jää. Mut haluun uuden sakunartun.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Joo, tai no tollasiin kv-näyttelyihin (esim. toi Suomen voittaja) ilmoittelen koko laumaa, mutta oon nyt päättänyt jonkun aikaa mennä ihan lappalaislinjalla. Kyllä välillä himottais ottaa noi vinttikoirat ja pari paimenta mukaan, mutten nyt uskalla. Mulla muutenkin on vähän kiikun kaakun tän virtuaalihomman suhteen, mutta kyllä mä vielä jatkan...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!