Siamilaiskissoja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Siamilaiskissoja!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Virtuaalikissala Copéliaan olisi suunnitteilla nyt syksyksi siamilaispentue.

Kuva
Kyllä takuulla jokaiselle mahtuisi koirien sekaan yksi pieni siamilaiskissakin ja jos kiinnostusta on yhtään virtuaalikissamaailmaan, niin tässä on nyt hieno mahdollisuus saada hyväsukuinen pikku simsku. ;)

Vanhemmat
Pentueen isänä toimii upea Cappuzinon Syntinen Peli, tutummin Nitro. Nitro on agilityssä kisannut 3 vKUMAa ja temppukisoissa yhden luokkavoiton. Tarkoitus olisi sille vielä vKAV-titteli ennen pentuja saada.
Emona toimii Shadowplay Imaginary Dream, elikkä Missu. Missu on agilityssä kisannut 3 vKUMAa ja kissatanssissa yhden kunniapalkinnon. Tarkoitus olisi sille vielä vKAV-titteli ennen pentuja saada.

Mistä kuvat ja muuta hyödyllistä
Kuvat saa parhaiten Heikki Siltalalta, ei tarvitse kuvalupia kysellä, kunhan vaan pitää huolen, että kuvien yhteydessä esiintyy herran nimi.
Sitten lisäksi, olen kissojen kanssa yrittänyt pitää genetiikasta kiinni, elikkä esim. kaksi lilaa kissaa ei voi saada ruskeaa pentua ja niin edes päin.
Pentueeseen syntyvistä kissoista kaikki olisi siamilaisia, elikkä yhtäkään balineesia, itämaista lyhyt- tai pitkäkarvaa ei tähän nyt sattuisi.
Pentueen urokset voivat olla väriltään niin ei-punaisia ja punaisia, elikkä urosten mahdolliset värit: ruskea (SIA n), sininen (SIA a), suklaa (SIA b), lila (SIA c), punainen (SIA d) tai creme (SIA e).
Pentueen naaraat voivat olla väriltään punaisia ja kilpikonnia, elikkä naaraiden mahdolliset värit: punainen (SIA d), creme (SIA e), ruskeakilpikonna (SIA f), sinikilpikonna (SIA g), suklaakilpikonna (SIA h) tai lilakilpikonna (SIA j).
Pentueen kissoilla tabbyväritys (21) ei mahdollinen.
Tosin noita ei tietenkään pakko noudattaa ja pystyn katsomaan läpi sormien jos löydät hienot kuvat väristä, joka ei geneettisesti näillä pennuilla olisi mahdollinen.

Pennut lähtevät nyt ennenkaikkea pitkäikäisiin koteihin. En oikeastaan vaatisi näiltä nyt edes kisaamista, kunhan ne eivät joutuisi samantien kiertoon.
Kissojen kanssa voi kisata:
kissa-agilityssä
kissatanssissa
temppukisoissa

Varaukset 6/6
Juinttu, Copélia | u. Copélia Alphabeth Reaper "Alpi"
Tilli, Pemberley | n. Copélia A...
KuroNeko, Canihaukku | u. Copélia Ancient Hunter
Hensu, de Verano | n. Copélia Afterglow Ada
Camilla, Carabee | u. Copélia Almighty Time
Milie, yksityiset | n. Copélia Anafora Princess

Nimet
Kaksiosaisia, vähintään ensimmäisen osan alettava A-kirjaimella. Aihe vapaa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Siamilaiskissoja!

Viesti Kirjoittaja Zema »

Hmm... Mua rupes yhtäkkiä kiinnostamaan. Järjestetäänköhän kissoille paljon kisoja? :)
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Pemberleyhin haluaisin yhden tyttökissan, mikäli vain lähtee :). Entuudestaan meillä on Santtu, Fisu, Sakke. En siis pahemmin kissojen kanssa mitään harrasta (ainakaan tähän mennessä, eihän sitä tiedä vaikka innostuisinkin). Pitkäikäinen koti luvassa ainakin ja luultavasti piiretty kuva.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^^Ota vaan! Ei järjestetä, niitä saisi kyllä järjestää enemmän... :/

^Sulle ehdottomasti! :)
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tiiätkö kun mua kiinnostais tämmönen kissaeläin Carabeehen bortsulauman jatkoksi! Mutta ongelmana on se, etten voi sanoa tietäväni kissoista hölkäsen pöläystä (köhköh mitä nyt parit kissarodut tunnistan mutta ääh), eli tarttisin apua esimerkiksi niiden kuvien kanssa. Sellainen kiva suloinen pieni kissalapsi tuomaan erilaista eloa kennelarkeen olisi niin kiva, heheh. :D

Ja aivan varmasti musta saisi sitten kisojenjärkkääjän irti, kun luokista ei kuitenkaan suuria tule ja niin.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Minuakin kiinnostaa! :D
Kattimus pääsisi Canihaukkuun asustelemaan koirien keskelle ja uskaltaisin luvata sille jonkinmoista kisauraakin, ainakin kissa-agilityn saralla. Ja olen toki aina halukas kokeilemaan uusia lajeja, joten varmaan muissakin lajeissa tultaisiin kiertämään. Että jos vaan mitään mahdollisuutta olisi saada tällainen pikkuinen pentunen niin mielelläni ottaisin. :)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Mulla olis aika sama kun Camillalla, eli en tiedä kissoista mitään. Mä voisin kyllä tälläisen kissan ottaa yksityisiini koirien kaveriksi. Jonkinverran kisaamista voisin lupailla, sillä nyt ainakin tuntuu innostusta riittävän, jos vain kisoja järjestetään~! Jos nyt oikein muistan, tykkään noista kilpikonnaväreistä, eli naarasta haluaisin. Mutta mä en kansa käsitä noist akuvista mitään, joten kaipaan niissä jelppiä. :D
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Hensu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Täällä myös yks ku kiinnostui valtavasti! Ollut pitkään haaveena saada kisu jonka kans vois kokeilla kisata (tosin en oo seurannut/katsonut kissojen kisaamis sääntöjä yhtään) aikaisempaa kokemusta kissoista ei ole. de Veranoon kisu tulisi jos meille sellainen lähtisi :)

//
näistä niin paljon kiinnostuneita, että kysyn koska olisi tulossa ragdoll pentue?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Elikkä... Noo... Äh, ehkä tähän vois syntyä 6 pentua. Eihän tätä tilaisuutta voi jättää väliin kun sais näin paljon kissoista kiinnostuneita. :mrgreen:

Camilla, no sulle ehdottomasti! Mesessä saa tulla häiriköimään näistä kissajutuista. :-----D Ja kyl mä tiiän, että sä järkkäisit kisoja. ;D Otatko naaraan vai uroksen ja mikä nimi? :3

KuroNeko, kyllä mie siullekkin uskallan pennun luvata. :) Siultakin vaan sukupuolta ja nimeä? :3

Milie, no nää nyt on niin helppoa, ettei näitä oo vaikea oppia. :) Kisaaminen nyt näiden kohdalla ei ole niin se ykkösasia, varsinkin kun kisoja on niin vähän. Sukupuolta ja nimeä? :mrgreen:

Hensu, tottahan mie siulle pennun voin antaa! :D Kissa se on ensimmäinenkin. ;3 Sukupuolta ja nimeä siekin saat sitten kertoa. :333 Seuraavaan ragdollpentueeseen on vielä aikaa, mutta uskallan jo nyt luvata, että isänä on Wili ja emona Tria. Tosin Wilihän on oma kasvattini ja syntyi vasta vähän aikaa sitten, joten jos haluat ottaa sen siskon tai veljen, niin kerro toki. :)
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Voi kiitos! :) Hmm, minä voisin ottaa uroksen ja nimeksi Copélia Ancient Hunter. (:
Katselin noita Heikki Siltalan kuvia ja löysin tällaisia, mitä sanoo kasvattaja?
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Hensu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hensu »

http://catza.net/fi/view/breed/SIA/081363/

Kelpaako tuo kuvaksi? Naaras olisi siis meille :)

Afterglow Ada
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jeij kivaa! Mulle tyttöpuolinen eli naaraaksiko sitä nyt sanotaan ja nimeksi pitkän tahkoamisen jälkeen Copélia Almighty Time. :mrgreen: Pystyisitkö sä tähän laittamaan joitain kuvavaihtoehtoja? Värillä ei niin ole väliä kun nuo kaikki enemmän tai vähemmän naamionaamaiset on kivoja. Tai sitten mesessä kun sinne joskus huomenna tai tänään illalla pääsen. (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ps! Unohdit lajeista tuholaistorjunnan ja näyttelyt.
Ps2! Mulla olis tarjolla siamilaisia, balineeseja, turkkilaisia angoroja ja ragdolleja. Jos kiinnostaa, nii laittakaa yksäriä tai rekisteröitykää Maukujiin, joista löytyy tarkemmat tiedot.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

KuroNeko, nuo kuvat kelpaa. Poika siulle. :)

Hensu, tuo ei oikein kelpaa kun kuvissa oleva kissa on variantti (pitkäkarvainen lyhytkarva), joita ei tästä yhdistelmästä voi tulla. Väri kyllä kelpaa, jos löydät jonkun kivan SIA n kuvan, jossa ei ole var kissaa. Ajattelin ensin, että nyt oltaisiin tiukasti noudatettu noita geenijuttuja, mutta ohops, kurkkasin SIA d, e, f, g, h ja j kuvien tilanteet, eikä siellä oo oikein mitään kunnon kuvia. Tyttö siulle. :)

Camicami, juu naaraaksi sanotaan. :---D Jos mie heittelen siulle niitä kuvavaihtoehtoja mesessä. :)

Kirsi, ainiin. Itse vaan en kummassakaan kissojeni kanssa kisaa...
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Mä voisin ottaa naaraan ja nimeksi vaikka... ööm... Copélia Anafora Princess. :D

/ Olis kiva, jos joitain kivoja kuvia voisit näyttää. ^.^
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Vastaa Viestiin