i. WAOR FUNHOUSE
- » BH vPVA
e. TUHANNEN TOIVEEN ASTUTAAN VAIKKA PELÄTÄÄN
- » BH JK3 HK1 vFIN TVA RH-E vKTV-F vPVA
» INFO
Pentueen tarkkaa syntymäajankohtaa ei ole tiedossa, mutta olen sen suunnitellut syntyvän joulun aikoihin tai ensi vuoden tammikuussa. Kunhan Jemmasta tulee se käyttövalio ja Kata on tyytyväinen Texiin! Varauksia otan siis jo nyt vastaan, ja ainakin kaikilla on tarpeeksi mietintäaikaa, mikäli pennunotosta ei ole täyttä varmuutta. Tällä pentueella on tietenkin suurensuuresti tunnearvoa, eli tahtoisin pennuille mahdollisimman hyvät kodit. Kisautusta toivoisin aktiivisesti ainakin palveluksessa ja paimennuksessa, enkä pistäisi pahakseni agilityä, tokoa tai näyttelyitäkään. Muut lajit ovat tietenkin plussaa! Olen kiinnostunut kuulemaan suunnitelmista pentua varten näin alkuun ja sitten tulevaisuudessakin. Varauksia otan neljä - viisi, riippuen siitä, millaisia ottajia on tiedossa.
» NIMET
Nimiteemana on Happoradion biisien lyriikat (ah, olenko edes suunnitellut valmiiksi?). Alle laitan listaa nimistä, joita olen kaavaillut, mutta itsekin saa muodostaa samantyylisiä / -pituisia osia kappaleista, mikäli nuo eivät sytytä. (: Etuliitteeksi tulee Carabee.
Ja Yöllä Ahmat Tulevat (Camilla)
Hetken Hetkessä Kiinni
Pää Painuu Puut Taipuu
Palaset Etsii Paikkoja
Niin Vuokses Menisin Liekkeihin
Sinä Se Oot Ja Niin
Näin Kaunista Ei Saa Särkymään (Cayla)
Olla Parempi Tahtoisin
Korjaat Minut Kokoon Taas
Hiljaa Tuuleen Hajotaan
Valo Lähtee Pimeästä Pois (Milie)
Käsken Kevään Ilmoille (Noina)
Kun Vedet Vapautuu
Aika Puhaltaa Pois Meidät Valtateiltä
Pysy Ihan Liikkumatta
Tahto Olla Vahva Nyt (Sigitius)
Vaan Sinun Kasvosi On Kauniit Niin
Hitaasti Ja Askel Askeleelta
5 / 4-5 täynnä VARAUKSET
Camilla, Carabee || n. Carabee Ja Yöllä Ahmat Tulevat
Cayla, Dacamars || n. Carabee Näin Kaunista Ei Saa Särkymään
Sigitius, Shaghas (sij) || n. Carabee Tahto Olla Vahva Nyt
Milie, Schitterens || u. Carabee Valo Lähtee Pimeästä Pois
Noina, ykityiset || u. Carabee Käsken Kevään Ilmoille
_______________________________________________________________________________________________________________
Frettilapsoset ovat oma lukunsa, mutta menevät tämän saman topan yhteydessä nytten. Frettejähän ei taida olla virtuaalimaailmassa tällä hetkellä kuin kolme kappaletta, kaikki minulla Carabeessä. Olisi kiva saada url:ään muutama frettilapsi asustelemaan, ja koska kiinnostuneita näyttäisi näille hillereille olevan, niin poikueenhan tässä voin laittaa tulemaan! :D

i. TAIVAANRANNAN VIIMEINEN MAAILMAN LAIDALLA
Kelmi on toinen minulle muuttaneista frettiveljeksistä, luonteeltaan oikea vauhtiveikko! Se on koko ajan menossa jonnekin, ja kiipeilee ja vipeltelee joka paikassa. Se myöskin tunkee itsensä joka paikaan - mistä pää mahtuu läpi niin siitä mahtuu koko hilleri! Vauhdikas kaveri on myös miellyttäjätyyppi, joka viihtyy myös sylissä kuopsutettava aina "työskentelyn" lomassa.
e. KANTAVAN JÄÄN KUNINGATAR PIMEÄN PIILOISSA
Kuje on ulkonäöltään ja luonteeltaan hurmaava nuori frettineiti, joka muutti meille tavallaan vahingossa - tarkoitus oli ottaa vain kaksi frettiä (Kelmi ja Tarmo). Jotain elämäntarinan tapaista voit lukea neidin sivuilta, jos siihen on tarvis. Kuje ei ole ehkä vilkkain fretti, mutta siltä löytyy paljon nopeutta, ja jos sitä kiinnostaa, niin se kyllä mennä viipottaa tuhatta ja sataa ympäri taloa. Kujeessa on havaittavissa pientä ujoutta, eikä se ole ensimmäisenä tunkemassa vieraan ihmisen lahkeesta sisään. Tutustumisen jälkeen tytöstä tulee kuitenkin sosiaalinen sylittelypallero.
» INFO & NIMET
Frettilapset ovat valmiita syntymään milloin vain, kunhan varaukset tulevat täyteen. Kenelles frettiotus lähtee? No, hillereiden kanssa ei voi ainakaan toistaiseksi harrastaa mitään, joten sinänsä minun ei tarvitse vaatia aktiivisuutta kisautuksessa.. Pitkäaikainen ja yhteistyöhaluinen koti olisi unelma, ja omistajalta voisi olla mukava saada myös avustusta, mikäli jossain vaiheessa innostun laittamaan pystyyn jonkinlaista liittoa freteille!
Jottemme kamalasti poikkea bortsujen nimiteemasta, otetaan freteille nimiksi Happoradion biisien nimiä! Listan kaikista ilmestyneistä kipaleista löydät täältä. Etuliitteeksi tulee myöskin tuo Carabee.
6 / 4-5 täynnä VARAUKSET
Camilla, Carabee || n. Carabee Tuhkaa Hangelle
Cayla, Dacamars || u. Carabee Hiljaa Niin Kuin Kuolleet
Mima, yksityiset || u. Carabee Che Guevara
Kirsi, Lilithia || u. Carabee Ahmat Tulevat
Milie, yksityiset || n. Carabee Puhu Äänellä Jonka Kuulen
Tilli, Pemberley || u. Carabee Pahoille Teille