whokilledbambi kirjoitti:Pudotuspalkit tuntuu katoavan hirmu nopsaan jos kursori vahingossa tipahtaa palkilta, ehkä sille siis enemmän aikaa "kimmota" takaisin?
Hei, arvaa osaanko :mrgreen: Pitänee kai vähän kysellä... Mutta maltti on valttia näiden linkkien kanssa, itekin oon huomannut, rauhassa vaan ohjailee kursoria :"D
Kävin nyt tota dropdownin koodia läpi, auttaisko jos vaihdat droplinemenu.js-tiedostosta tämän kohdan:
REKISTERÖINNIT STOP! Taidan laittaa koko jutun uusiks. Tuolla on muutama lomake odottelemassa, ne tullaan päivittämään sivuille heti kun uusi systeemi valmistuu.
// Lukekaas aloitusviesti, eli HEP NYT KAIKKI REKISTERÖIMÄÄN! Haluan nähdä iltapäivällä sähköpostin avatessani postilaatikon pullollaan rekisteröintejä. :mrgreen:
// Ihmiseeeet... :) Vasta whokilledbambilta on tullut rekisteröintejä! Kertokaas nyt rehellisesti että mikä tässä mättää? Onko se se että minä oon koko jutun takana?
Ku ei tarvi ilmottaa ees osoitteenmuutoksista eikä mistään huolehtia, niin luulis että sen verta jaksais tukea yhteistä hyvää.
Voishan niinkin tietysti tehdä, mutta tuskinpa se auttais siihen että ihmiset jatkossa olis jotenkin aktiivisempia. Sehän on just tärkeintä että saatais uudet koirat heti mukaan listoille ja rekisteröinnistä tulis rutiinia, jotta kuva shelttikannasta pysyis ajan tasalla. Eikä niin että sit jos muistetaan tai jaksetaan. Tällanen rekisteri on vähän turha projekti jos ei sitä oo ku yks ihminen omaehtoisesti käyttämässä. Ilmeisesti shelttiharrastajat ei vaan tällä hetkellä koe että rekisteri on tarpeellinen.
Kuitenkin, se ettei porukka ole nyt suuna päänä rekisteröimässä koiria tuskin johtuu siitä, että juuri sinä ylläpidät rekisteriä :D
Ei kaikki katso mainoksia minuutin välein, eikä kaikki edes selaile turrilaa niin aktiivisesti. Kannattaa olla kärsivällinen, ja hyväksyä se tosiasia ettei kaikkia vain oikeasti kiinnosta, vaikka se rekisteröiminen ei äärivaikeaa ole.
Ei sun siis kannata ajatella, että oot tehnyt turhaa työtä ja luovutanpas nyt tähän. Mun mielestä jokaiselle rodulle sais olla omat rekisterinsä ihan vaan sen takia että pysyttäis kärryllä rodun tilanteesta. Nostan hattua jokaiselle joka jaksaa yrittää tehdä jotain sen eteen.
Rekisteri on siis hyvä juttu, ja sitä kannattaa ylläpitää ja kehittää :) Pitää vaan olla kärsivällinen.
Pystyisitkö Nomad tsekkaamaan mitkä kaikki koirat oon ilmoittanut? Eilen laitoin R.C. Viva la Bamin rekisteröinnin tulemaan ja sitä ennen laitoin muutaman muun koirani (ennen kun rekisteri meni hetkeksi vasaran alle), mitä kaikkia mun koiria on siis tulossa rekisteriin? Tietäisin vaan etten ilmoittaisi niitä kahteen kertaan.
Voithan sä rekisteröidä koiria oma-aloitteisestikin! Selailet kenneleitä ja lisäilet niiden koiria, tai jo rekisterissä olevien koirien vanhempia / muita sukulaisia. :D Näin mä tein. Uskosin et ihmiset kyllä tulee mussuttaa jos eivät tykkää että Heidän koiransa ovat rekisterissä. Mulle ei tosin oo tullu yhtäkään tällasta tapausta vastaan.
Bambilta on tullut rekisteröinnit koirille Roadrunner Coyotes Detroit Rock City, Roadrunner Coyotes I Hope You Step On A Lego sekä Roadrunner Coyotes Viva la Bam. :)
cantarel, kiitos ideasta, musta tuntuu että näin mä taidan tehdäkin :-D Mutta jeejee, tajusin että tuolla on myös parin muun ihmisen rekkarihakemuksia, en vaan ollu tajunnu ku kaikki ilmoitetut jotka viestin esikatselussa näkyy on bambin kasvatteja! :-D
// Taas hiukan muutoksia luvassa, mutta tuskinpa tarvitsee pyytää odottamaan kärsivällisesti kun se sujuu pyytämättäkin, vähän liiankin hyvin
Juu ne ilmestyy sinne heti ku saan päätettyä ton lopullisen muodon rekisterille. Mulla on ihan selvä suunnitelma ja säpössä makaavat postit käsitellään heti kun saan hieman yksinkertaistettua tota lomaketta.
Kiitos bambi valtavasti! Voit ilmoittaa myös kuolleet jos vaan haluat. :)
Saisko rekisteristä urosten puolelta koirat Red Devil Of Ireland ja Just My Heartbeat pois evm-haalennuksesta? Molemmat olivat aikoinaan mun ensimmäisiä virt. shelttejä ja nykyään ovat kuolleita.