Bright Blurry'sin shelttinappulat
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Bright Blurry'sin shelttinappulat
Viime keväänä yritettiin saada pentuja samasta yhdistelmästä, mutta ei maailmaan asti niitä saatu. Valitettavasti Tinga jäi tyhjäksi (= ainoasta varaajasta ei kuulunut mitään) joten nyt uusinta yritys. Tulevat olemaan Bright Blurry'sin toinen shelttipentue. Tulevilta kodeilta vaaditaan paimennusta, koska molemmat vanhemmat ovat työskennelleet tilalla lampaitten parissa, mutta pärjäävät myös omien lehmien & hevosten kanssa. Kumpikaan vanhemmista ei ole käynyt näyttelyissä. Molemmille pennuille lähtee jalostusoikeus mukaan. Kuulumiset noin kerran vuodessa olis sopivia tai silloin kun jotain mainittavaa tapahtuu, mutta edellytän, että jos kysyn kasvatistani jotain niin siihen myös vastataan. Pennutuksesta haluan kuulla ennen kuin pentuetta virallistetaan / aletaan ottamaan varaajia, mutta jalostuskäyttöä en kiellä.
Isä: McFarland's Ultra Loud Coyote "Kojo"
* tittelit: BH RH-E TK3 vPVA vAVA
* terveys: L: A/A, K: 0:0, P: 0/0, S: ok
- sukua 1-polvi
- omistaa todella hyvän työmotivaation ja aivan mielettömän miellyttämishalun, vahva paimennusvietti
- uroksen ainoa pentue
Emä: Troughts Real On Nothing "Tinga"
* tittelit: BH TK2 vPVA
- sukua 1-polvi
- todella ihmisrakas, paimennusviettiä löytyy, vähän kovapäisempi kuin Kojo
- nartun ainoa pentue
Nimet:
Bright Blurry's Sea Trout (taimen)
Bright Blurry's Sea Turtle (merikilpikonna)
Bright Blurry's Sea Breeze (merituuli)
Bright Blurry's Sea Level (merenpinta)
Bright Blurry's Sea Lion (merileijona)
Bright Blurry's Sea Salt (merisuola)
Bright Blurry's Sea Urchin (merisiili)
Varaukset 2/2
Veera, narttu Bright Blurry's Sea Breeze
Nomad, narttu Bright Blurry's Sea Level "Laida"
Isä: McFarland's Ultra Loud Coyote "Kojo"
* tittelit: BH RH-E TK3 vPVA vAVA
- sukua 1-polvi
- omistaa todella hyvän työmotivaation ja aivan mielettömän miellyttämishalun, vahva paimennusvietti
- uroksen ainoa pentue
Emä: Troughts Real On Nothing "Tinga"
* tittelit: BH TK2 vPVA
- sukua 1-polvi
- todella ihmisrakas, paimennusviettiä löytyy, vähän kovapäisempi kuin Kojo
- nartun ainoa pentue
Nimet:
Bright Blurry's Sea Trout (taimen)
Bright Blurry's Sea Turtle (merikilpikonna)
Bright Blurry's Sea Breeze (merituuli)
Bright Blurry's Sea Level (merenpinta)
Bright Blurry's Sea Lion (merileijona)
Bright Blurry's Sea Salt (merisuola)
Bright Blurry's Sea Urchin (merisiili)
Varaukset 2/2
Veera, narttu Bright Blurry's Sea Breeze
Nomad, narttu Bright Blurry's Sea Level "Laida"
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Bright Blurry'sin shelttinappulat
Vielä olisi pupsi vapaana!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Uu, pentueen isoisänä olis minun Sukka-poju :3 Hmmhömm... Pistäisitkö pahaksesi jos nappaisin tästä yhdistelmästä naperon Duskarraan? Olen palailemassa tauolta takaisin virtuaalishetlantilaisten pariin, ja Duskarra itse on vielä remontissa mutta kisanäyttöä yhden koiran osalta vois olla tässä. Joo, vähän laihanpuoleista mutta muiden koirien kisakalentereita ei oo vielä täytetty. Vanhat sivut kun on hävinneet bittiavaruuteen ja kaikki vuosien takaiset tulokset täytyy kaivella Googlen avulla.
Koira kisattaisiin ainakin paimennus-, agi- ja tottisvalioksi. Pääsisi myös koettamaan onneaan BH-kokeessa, pelastuksessa ja koiratanssissa, joskaan ei välttämättä niin tavoitteellisesti kuin aiemmin mainituissa. Pennun sukupuoli olis vähän auki vielä, riippuen vähän kuvista. Ja kuvista riippuen myös näyttelykäynnit.
Apua kun nolottaa, miksi mulla on sellainen tunne että mä taisin olla se ainoa varaaja josta ei kuulunut mitään
Koira kisattaisiin ainakin paimennus-, agi- ja tottisvalioksi. Pääsisi myös koettamaan onneaan BH-kokeessa, pelastuksessa ja koiratanssissa, joskaan ei välttämättä niin tavoitteellisesti kuin aiemmin mainituissa. Pennun sukupuoli olis vähän auki vielä, riippuen vähän kuvista. Ja kuvista riippuen myös näyttelykäynnit.
Apua kun nolottaa, miksi mulla on sellainen tunne että mä taisin olla se ainoa varaaja josta ei kuulunut mitään
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
No enköhän mä voi sulle tuon toisen pupsin luovuttaa, vaikka viimeks olitkin se ainokainen josta ei kuulunut. Tosin eipä tuo mitään, kaikelle ei aina riitä aikaa! :) Siitä vain sit ekasta viestistä valitteen nimeä ja ilmoittele kun tiät sukupuolen niin saatas nää pennut mahdollisimman äkkiä maailmalle.
-
Janina
- Höpsö veitikka
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kiitos! Hyvältä näyttää, paitsi sisko tulee olemaan mustavalkoinen :) Sovittasko syntymäpäiväksi 03.12.11 ja kisaamisen saa aloittaa 04.12.11? Vanhemmista on pistetty rek. anomus tällä viikolla vFCI:n, joten sinne joskus pitäisi noida rekisterinumerot ilmestyä. Vanhemmat rekkaan myös shelttirekisteriin, kun vaan saan niille rek. numerot ensin tuolta vFCI:stä.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Juu selvä. Mä aloittelen kisaamisen vähän myöhemmin joulukuussa, kun mulla on toi ikääntymisjuttu niin Laida saa olla hetken myös pentu. :) Mä olisin myös tahtonut hieman enemmän mustavalkoisen pennun mutta kun itse noudatan realistista värien periytymistä niin ei se ollut mahdollista.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Arvostan tuota, että jotkut panostaa noihin värien periytymisiin! :) Itse en niistä ymmärrä riittävästi, joten en halua alkaa leikkimään niiden kanssa. Tein pentuesivun. Pennut syntyvät ylihuomenna ja pentueeseen syntyy kolme pentua, yksi uros ja kaksi narttua. Urospupsi menee evm. omistajalle.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Ok :) Merkkailen myös ton evm-uroksen Laidan sivuille.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Merkkaa tuo evm uros väriltään soopeliksi, jos haluat sille värin laittaa :)