peruttu
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Novascotiannoutajat huippusuvusta
Minäminäminäminä!
Oon kyl tuonut useempaan otteeseen kiinnostukseni esille ja haluaisinkin Terneen urospennun. Näyttelyissä käytäisiin ja nomesta olisi tarkoitus kisata valioksi. Sen lisäksi kisattaisiin mejässä ja muissa lajeissa satunnaisesti miten itseä sattuu huvittamaan. PAKK ainakin suoritettaisiin hyväksytysti.
Jalostuskäytöstä olisin myöhemmin kiinnostunut.
Midan emän Kukan toimiva sivujen osoite on tässä ja edelleen kaipaisin Midan sivuille Kukan vanhempien tietoja. :) Voisin lainata isäksi jotain omista uroksistani, esimerkiksi Cirxoa. Voit kysellä jonkun muunkin uroksen perään, jos sieltä koiristani löytyy joku joka kiinnostaa.
Oon kyl tuonut useempaan otteeseen kiinnostukseni esille ja haluaisinkin Terneen urospennun. Näyttelyissä käytäisiin ja nomesta olisi tarkoitus kisata valioksi. Sen lisäksi kisattaisiin mejässä ja muissa lajeissa satunnaisesti miten itseä sattuu huvittamaan. PAKK ainakin suoritettaisiin hyväksytysti.
Jalostuskäytöstä olisin myöhemmin kiinnostunut.
Midan emän Kukan toimiva sivujen osoite on tässä ja edelleen kaipaisin Midan sivuille Kukan vanhempien tietoja. :) Voisin lainata isäksi jotain omista uroksistani, esimerkiksi Cirxoa. Voit kysellä jonkun muunkin uroksen perään, jos sieltä koiristani löytyy joku joka kiinnostaa.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jep, laittelen sut varaajiin ja nytten on noi Midan isovanhemmatkin laitettu sivuille. Mä rupeankin vähän kattelemaan noita sun uroksia :)
- Nikke
- Kanada
Multa voi käyttää koiraa BH, NOU, HK1, RH-E, vFIN JVA Piquantin Despotia!
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Desi olisi kyllä aivan ihana sulhanen Midalle. Kiitos Nikke!!!
- Nikke
- Kanada
Mielellään lainaan sinulle herraa :) Herralla on lisää tuloksia, kunhan jaksan niitä lisäillä sivuille, myös luonne tulee mahdollisimman nopeasti.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joo ja mä nyt viel vähän mietin toteutuuko pentue ollenkaan tälleen vai tarjoanko vaan mieluummin Midaa jollekkin kennelille jalostukseen.
//// mä nyt sit päätin perua pentueen!
//// mä nyt sit päätin perua pentueen!