E: bc, ajokoira ja suomenpystäri uroksia ja narttuja

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

E: bc, ajokoira ja suomenpystäri uroksia ja narttuja

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Seuraavat Pemberleyn koirat etsivät kumppania:

bc V PVA n-Ignore Nostalgia Catch a Hot One (vajaa 3 sukupolvea)
bc V PVA* u-Cynical Cyclone of Furenza (vajaa 2 sukupolvea)

sak BH vFIN KVA u-Usagin Ajottaiturin Sisu (vajaa 2 sukupolvea)

spk BH vFIN KVA u-Sananlaskun Tapio (2 sukupolvea)

spk vFIN KVA* n-Pieni Lumienkeli (evm sukuinen)

* = arvonimeen oikeuttavat tulokset kasassa, mutta ei vielä virallistettu

- Pentueet syntyvät nartun omistajan kasvattajanimen alle, poikkeuksista sovitaan erikseen
- Kumppaniehdokkailta odotan omien koirieni verran tuloksia, eli pääasiassa vähintään yhdestä käyttölajista valioitumista
- Näyttelytulos, mikäli niitä on, vähintään H
- Jokaisesta pentueesta otan yhden pennun Pemberleyhin kisaamaan ja jatkamaan sukua
- Pentueen emän omistaja huolehtii pentujen eteenpäin myymisestä, mikäli ei itse ota

Ja sitten vain tarjoamaan turrikoita :)!

Suunnitteilla:
Bright Blurry's Golden Jackal x Pemberleyn Ilona, pentue syksyllä
(Usagin Ajottaiturin Sisu x Pemberleyn Keto-orvokki / Pemberleyn Vaatimaton, pentue syys-talvella)

Jo syntyneet:
Waor Walk Away x Rajut Hms Ducan, pentue tammikuussa 2012
Uskomaton Pilvilinna x Usagin Jakt Kung, pentue tammi-helmikuussa 2012
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Re: E: bc, ajokoira ja suomenpystäri uroksia ja narttuja

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Voisin tarjota Waor Walk Away mieheksi tämmöistä. Se ei oo viel valio, mutta voisin sen tokovalioksi kisata ennen pentujen syntymää jos tuo muuten kiinnostaa.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Tilli

Hobu, kiinnostaa kyllä. Laitteletko vaikka pikaviestiä kun uros olisi tokovalio. Pentueella ei ole kiirrettä, minulle passaa hyvin tammi-helmikuukin pentueen syntymäajaksi.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Jees, ilmottelen sitten. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Uskomaton Pilvilinna eli Pilvi on yhtä ykköstä vaille Suomen käyttövalio. Lisäksi sillä on 3xsertti, kolmesta eristä Pohjanmaasta. Minulle uroksista käy Pilvelle kumpi tahansa, mutta Kunkku kiehottaa enemmän piirrettynä. Pilvi on evm. sukuinen.

Usagin Mieleenpainuvin eli Nita on Suomen ja Norjan käyttövalio. Lisäksi on suorittanut BH-kokeen ja saanut 2xserttiä Suomesta. Nitan suku on evm. Ja jos Sisu olisi kuvallisena sopiva Nitalle.

Mainitsisin, että uroksiesi siskoille on myös syntymäsä joskus pentueet. Todennäköisesti kummallekkin evm. uroksista suvun vuoksi..
LOPETTANUT!!
Tilli

Onnistuisiko yhdistelmä Uskomaton Pilvilinna x Usagin Jakt Kung, pentue syntyisi tammi-helmikuussa (?). Sisulle yrittäisin löytää n. 1-2 polvisen nartun.

// Kiitos että kerroit pentuesuunnitelmistasi :)! Luultavasti Sisulle syntyy pienehkö pentue, josta lähtee vain minulle (ja sinulle?) pentu. Yritän tällä välttää juuri sitä, ettei suvut alkaisi yleistymään liikaa. Lisää tuonteja kun en varmaan enää suomenajokoirien kohdalla tuo. Kuvat ja aika ei vaan yksinkertaisesti riitä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

OT/ jos/kun Pienelle Lumienkelille tulee pentuja, olisin kiinnostunut 8)
Toisaalta mulla olis tarjota esim. Aksua mieheksi, mutta oon nyt vähän pihalla näistä linjoista ja siitä, kuinka monellasisaruksella on pentuja yms. yms. 8)
tellu.
Analysaattori

http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=21136 Topikki pentueesta, voi olla että syntyy jo tammikuussa hyvissä ajoin. Jos sinä otat pennun, Jacya ottaa ja jos itse saisin pentuni sijoitukseen, pentue olisi aikalailla kasassa. Niin Pilvi x Kunkku..
LOPETTANUT!!
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Oliskohan Tapsasta meidän Bitille mieheksi? Bitti on tosiaan BH vFIN KVA VAVA ja mulla saattaa olla muistiossa vielä jonkun verran tuloksia joita en oo lisänny koiran sivuille. Valitettavasti Bitillä ei kyllä ole tuloksia näyttelyistä johtuen omasta kuvapulastani.. Mutta jos silti kelpaa, ja jos pennut syntyy Colberan nimen alle, niin sulla on tietenkin etuoikeus yhteen pentuun, joko itselle tai sijoitukseen. :)
Tilli

cantarel, sopii oikein mainiosti. Olen tässä jo jonkin aikaa tuskaillut, kun en mukavaa kumppania meinannut oikein mitenkään löytää Tapsalle. Vaikka aika usean virtuaalisen pystärin kävin läpi, niin Bittiin en kumminkaan törmännyt, kumma juttu. Tuo näyttelyissä käynti ei tosiaan ole pakollista, etenkään kun kuvaa ei edes ole. Koska sinä olet nartun omistaja, niin kennelisi nimen alle pennut syntyisivät. Mielelläni ottaisin yhden pennun, uroksen :).
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Hieno juttu! :D Mä kisailen tota Bittiä vielä vähän ja yritän kattoo jos jostain tempasisin sille kuvatkin. Vielä se mejävalious olisi tavoitteissa, sitä varten tyttö tarvitsee enää yhden 1-tuloksen voittajasta.
tellu.
Analysaattori

Onko Sisulla vielä pentuetta? Ajattelin vain, että sen siskolle on syntymässä. Mietin siis vaan, että miten isoa pentuetta voin suunnitella. Alkusuunnitelma olisi 1-3 pentua. Ja onko Pia löytänyt urosta itselleen? Voisin ehdotella jotakuta, mutta onko sillä miten sisaria?
LOPETTANUT!!
Tilli

Ei ole Sisulla tai Pialla pentuesuunnitelmia vielä, luultavasti seuraavat pentueet syntyy kesä-syksy akselilla. Virtuaalihommat ovat vähän jäissä (yhä remontin takia). Luulen kyllä, että puolisot tulevat olemaan evm ja ainoat pennut jäävät Pemberleyhin. Ajokoirien määrä on vielä(kin) niin suppea, että en kauheasti halua samansukuisia liikkeelle.. Kohta on meinaan hankala löytää pitkäsukuisille kumppanit. Toisin sanoen, suunntelmat ovat vielä avoinna :).
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Mulla ois Aksu the pystykorva :D Luulin käyttäneeni sitä jo jalostukseen mutta enpäs ookaan :O Että jos on yhtään varteenotettava sulhanen niin lainailen mielelläni.
Tilli

Jayca, komea mies, kyllä se meille kelpaa :)! Onko sinulla mitään aikataulua jolloin Aksu olisi vapaana? Meidän tytölle käy oikeastaan koska vain, ehkä ajoittaisin huhti-toukokuulle, kun nyt on niin kovin hetkinen IRL vaihe.
Vastaa Viestiin