Joo, laittelen tänne nyt uuestaan, eli kaikki kommentoi, niihä ?! :)
NAMINÉ
Naminén kesäkuosi
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
-
donga
- Vuohenruokaa
Re: Naminén kesäkuosi
Kivat värit, tosin vihreesä olisin toivonut aavistuksen kovempaa, se on nyt hieman pehmeän oloinen. Ton otsikkokuvan olisin ajatellut toisin, olisi parempi ehkä, että toi yksikin reuna olisi suora kuten muutkin ovat. Lisäksi sopis ehkä paremmin, jos tekstikenttä alkaisi niiltä kohdin mistä otsikkokuvakin alkaa, nythän se on isompi kuin otsikkokuva. Fontti ei sovi ollenkaan ja siinä olisi voinut olla värinä joku piristävämpi ja yllättävämpi!
Tekstiä toivoisin lisää ja mun mielestä koristekuvat toisi enemmän pirteyttä tonne! Tossa "Koirat"- sivulla, kun on nuo itse koirien kuvat niin varjostus olisi voinut olla niin, että jokaisella reunalla yhtä suuri.
Koirien sivujen tietotaulukko (vai miksi sitä nyt haluaa kutsua) on vähän tönkkö. Se ei sovi tuonne yhtään, ehkä parempi olisi, että se olisi kokonaan harmaalla? No en tiedä, mutta tuo on aivan liian sekainen. Sukutaulu voisi olla leveydeltään isompi. Kisakalenteri sopii ihan kivasti, tosin jokin siinä ehkä vähän tökkii, mutten ole aivan varma mikä :D Kisakalentereissa lukee muuten, että "Pakveluskoiralajit". Mutta plussaa, että pienet luonteet ootte kirjoittaneet :>
Viimeisenä mua häiritsee toi allekirjoitus :D Koska näyttäis, kun Grizzin nick olisikin Grixx :D No joo, pikku juttuja vaan!
Tekstiä toivoisin lisää ja mun mielestä koristekuvat toisi enemmän pirteyttä tonne! Tossa "Koirat"- sivulla, kun on nuo itse koirien kuvat niin varjostus olisi voinut olla niin, että jokaisella reunalla yhtä suuri.
Koirien sivujen tietotaulukko (vai miksi sitä nyt haluaa kutsua) on vähän tönkkö. Se ei sovi tuonne yhtään, ehkä parempi olisi, että se olisi kokonaan harmaalla? No en tiedä, mutta tuo on aivan liian sekainen. Sukutaulu voisi olla leveydeltään isompi. Kisakalenteri sopii ihan kivasti, tosin jokin siinä ehkä vähän tökkii, mutten ole aivan varma mikä :D Kisakalentereissa lukee muuten, että "Pakveluskoiralajit". Mutta plussaa, että pienet luonteet ootte kirjoittaneet :>
Viimeisenä mua häiritsee toi allekirjoitus :D Koska näyttäis, kun Grizzin nick olisikin Grixx :D No joo, pikku juttuja vaan!
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitoksia dongalle!
Allekirjoituksen huomasin itsekin vasta kun se sivuille laitettiin, mutta kun otin saman fontin ja laitoin z-kirjaimen siihen tuli x :O
Allekirjoituksen huomasin itsekin vasta kun se sivuille laitettiin, mutta kun otin saman fontin ja laitoin z-kirjaimen siihen tuli x :O
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Tykkään tosta ulkoasusta kaikin puolin! Se vaan on ihana, värit on ihanan rauhalliset ja kuvat rajattu hyvin. Tekstejäkin on sopivasti, joka luo kivan kokonaisvaikutelman. Allekirjoitus on ehkä hiukan liian iso, mutta ei se häiritse. Koristekuvia vain jäin hieman kaipaamaan. Koirat sivulla koirat on oikein mukavasti. Ja koirien sivut ovat todella hyvin suunnitellut ja toimivat. Niistä pidän kanssa erityisen paljon.
Kaiken kaikkiaan ihana kennel!
Kaiken kaikkiaan ihana kennel!
- Tintti
- Ei riitä.
- Viesti:
No mäkin jotain raapustan.
Ulkoasu on ihan mukava, mutta toi otsikon fontti ei ole oikein sellainen "kesäisen pehmeä".
Otsikko olisi ollut parempi jos se olisi alkanut ihan vasemmasta reunasta. Nyt se jotenkin katkeaa.
Nimi on tosi kiva ja sopii kasvatusrotuihin. Etusin teksti on sopivan lyhyt ja siinä saa melkein kaiken selville.
Allekirjoituksessa näyttää tosiaankin z x:sältä.
Koira sivulla on mukvat pikkukuvat. Koirien sivuilla noi tietotaululaatikot olisivat paremmat harmaina ja isakalentereissa sama juttu.
Kaikilla muilla paitsi toiminta sivuilla kaikki oli tosi nättiä. Toiminta sivulla toi taulukko oli aika omituinen.
En osaa kirjoittaa mitään rakentavaa :P
Ulkoasu on ihan mukava, mutta toi otsikon fontti ei ole oikein sellainen "kesäisen pehmeä".
Otsikko olisi ollut parempi jos se olisi alkanut ihan vasemmasta reunasta. Nyt se jotenkin katkeaa.
Nimi on tosi kiva ja sopii kasvatusrotuihin. Etusin teksti on sopivan lyhyt ja siinä saa melkein kaiken selville.
Allekirjoituksessa näyttää tosiaankin z x:sältä.
Koira sivulla on mukvat pikkukuvat. Koirien sivuilla noi tietotaululaatikot olisivat paremmat harmaina ja isakalentereissa sama juttu.
Kaikilla muilla paitsi toiminta sivuilla kaikki oli tosi nättiä. Toiminta sivulla toi taulukko oli aika omituinen.
En osaa kirjoittaa mitään rakentavaa :P
Olen terroristiterrieri.
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!