Astanjan.net
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Astanjan.net
Melkeen valmiit sivut (mm. kuvia puuttuu vielä, tekstejä pitää korjailla jne) voisi jo alkaa julkaista. Elikkä sivuilla voi käydä tutustumassa Astanjan viisipäiseen sheltti-jengiin! Toimii huonosti IE:llä, joten ne jotka käyttää kyseistä selainta, niin hankkikaa parempi ;D.
Mahdolliset virheet voi raportoida, niitä löytyy varmasti vielä tässä vaiheessa!
ASTANJAN.NET
Mahdolliset virheet voi raportoida, niitä löytyy varmasti vielä tässä vaiheessa!
ASTANJAN.NET
Keep your head high and your middle finger higher.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Astanjan.net
Onko tarkoitus, että tekstit menee näin lähelle tota vasenta reunaa? :---D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Muistakaa sit päivittää!
Muistoissa-sivulla koodausvirhe, siellä on ääkkösten tilalla . Mä myös laittaisin noi jalostustietojärjestelmälinkit jokaisen koiran viralliseen nimeensä, olisi jollain tavalla helpompi navigoida.
Etusivuteksteistä itsestään karsisin vähän noita keltanaamahymiöitä.
Muistoissa-sivulla koodausvirhe, siellä on ääkkösten tilalla . Mä myös laittaisin noi jalostustietojärjestelmälinkit jokaisen koiran viralliseen nimeensä, olisi jollain tavalla helpompi navigoida.
Etusivuteksteistä itsestään karsisin vähän noita keltanaamahymiöitä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mä en shelteistä yleensä niin perusta, mut nämä koirat ovat mielettömän hurmaavia kiiltävine turkkeineen. &.& Jäin ihailemaan kuvia pitkäksi aikaa! Kauneimpia shelttejä mitä olen ikinä nähnyt.
Sivujen ilme on kiva, tosin sininen linkkiväri ei musta sovi joukkoon yhtään.
Sivujen ilme on kiva, tosin sininen linkkiväri ei musta sovi joukkoon yhtään.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Juinttu, on :D. Tai onko tos muka jotain huonoa?
Bambi, lupaamme päivittää! Korjaan muistoissa sivun niin pian kuin mahdollista (eli kun saan netin, enkä vastaile näihinkin kommenteihin iPhonella
)
Kirby, kiitämme! Tai koirat kiittää :). Sininen väri oli wordpressissä automaattisesti, yritän löytää paikkaa mistä tuon saisi muutettua vähän paremman väriseksi!
Bambi, lupaamme päivittää! Korjaan muistoissa sivun niin pian kuin mahdollista (eli kun saan netin, enkä vastaile näihinkin kommenteihin iPhonella
Kirby, kiitämme! Tai koirat kiittää :). Sininen väri oli wordpressissä automaattisesti, yritän löytää paikkaa mistä tuon saisi muutettua vähän paremman väriseksi!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Aaa okei, se on vaan häiritsevän näköistä kun oikealle jää enemmän tilaa kuin vasemmalle...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Nytt ei ainakaan mulla toimi ihan täysillä. :S Käytössä IE ja reso 1280 x 800 print screen
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Misu mainitsikin jo alussa "Toimii huonosti IE:llä, joten ne jotka käyttää kyseistä selainta, niin hankkikaa parempi ;D." Onko sulla Ansk koneella muita selaimia ja jos on niin miten toimii niillä?
Omalla koneella reso sama, mutta selain chrome ja pelittää hyvin, samoin mozilla.
Niin ja Misu, mua saa sit kysyy hoitotädiks vaikka kävis niin ettei mulle seuraavasta siunaannu trikkipoikaa (tai lupaavaa merlepoikaa jonka haluat antaa sijoitukseen)!
Omalla koneella reso sama, mutta selain chrome ja pelittää hyvin, samoin mozilla.
Niin ja Misu, mua saa sit kysyy hoitotädiks vaikka kävis niin ettei mulle seuraavasta siunaannu trikkipoikaa (tai lupaavaa merlepoikaa jonka haluat antaa sijoitukseen)!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- Sikko
- Floodari
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
^^Ah, noin luin melkeen loppuun asti aloitusviestin. :DD
Chromee käytän IE:n sivulla (ja IE:tä pääasiallisena lähinnä tottumissyistä) ja Chromella tosiaan toimii oikke hyvin ja kaikin puolin nätskä kokonaisuus. ;)
Chromee käytän IE:n sivulla (ja IE:tä pääasiallisena lähinnä tottumissyistä) ja Chromella tosiaan toimii oikke hyvin ja kaikin puolin nätskä kokonaisuus. ;)
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Ansk, jep en saa tota toimimaan IEllä täydellisesti :<Sikko kirjoitti:Missä se teidän collie on? O:
Sikko, se asuu äidillä, niin ei tehty sille eikä äitin kääpiöpinserille sivua ollenkaan!
Bambi on tervetullut ottamaan kakarat ja pennin hoitoon anytime ;D.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Minä tykkään! Ensinnäkin teitin koirista. Itsekään en ole juuri koskaan ollut shetlantilaisten perään, sillä vaikka kiinnostusta rotua kohtaan löytyykin sen monipuolisuuden takia ("köyhän miehen bc" :D), mutta kun shelttejä tuntuu olevaa niin miljoonaa eri maata ja kasvattajia suunnilleen saman verran niin en osaa lähteä sieltä karsimaan, mitkä linjat hylkäisin ja minkätyyppistä koiraa edes hakisin jos tahtoisin tosissani! Mutta Asta on niin hieno ja kaunis eläin! Nimim. pistän merkille jos parinkymmenen vuoden päästä etsiskelen sattumoisin hieman pienempää paimeneläintä... :mrgreen:
Ulkoasu on tosi kiva, mutta häiritsee tuo linkkien väritys hoverina. Itse ehkä laittaisin taustaväriä hitusen tummemmaksi, koska nyt se on liian samaa sävyä tekstikentän kanssa, mistä silmä ei nyt jotenkin tykkää. Mutta asettelultaan tosi muksu ja tarpeeksi selkeä lay, sopii jotenkin juuri Astanjan-nimeen.
Ulkoasu on tosi kiva, mutta häiritsee tuo linkkien väritys hoverina. Itse ehkä laittaisin taustaväriä hitusen tummemmaksi, koska nyt se on liian samaa sävyä tekstikentän kanssa, mistä silmä ei nyt jotenkin tykkää. Mutta asettelultaan tosi muksu ja tarpeeksi selkeä lay, sopii jotenkin juuri Astanjan-nimeen.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
Nath
- Höpsö veitikka
Koirat-sivuilla lukee ekan koiran kohdalla "Astanjan Magicgirl", mutta koiran sivuille mentäessä koiran nimi onkin Astanjan Cinnamon ;)
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitos Camilla. Olemme otettuja!
Nath, ohhoh! Cinnamon siinä pitää lukea!
Nath, ohhoh! Cinnamon siinä pitää lukea!