Lasipisaran cockeripenskat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Susityttö
Höpsö veitikka

Lasipisaran cockeripenskat

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Meillä suorastaan pomsahti pentusuunnitelmat eteenpäin tälle vuodelle. En Liinua hommatessani pystynyt edes ajattelemaan, että neiti kiskois joka spanielikokeestaan ykkösen ja valioituisi jossain kolmessa kuukaudessa siitä lajista, mutta niimpä pääsi käymään, joten aloin funtsimaan tätä pentuetta jo tälle keväälle. Molemmat vanhemmat ovat evm. sukuisia.

Yhdistelmä:
BH TK1 SPA1 vSPM-11 vFIN KVA Aureate Dark's Briny x TK2 SPA1 StatNeg's Best Forever

Emänä on siis oma rakas Liinuseni, joka on tutkittu täysin terveeksi lonkilta, kyyneriltä, polvilta ja silmiltä. Liinu on spanielikokeissa aivan huippu, josta olenkin todella tyytyväinen! Mikä sen parempaa kuin koira, joka toimii rodunomaisissa lajeissa moitteettomasti? Liinu suoritti spanielikokeet kerrasta joka luokan, josta jaksan leijua varmasti vielä kuolin vuoteellanikin. Liinusta tuli spanielikokeissa valio 04.01.12 eli juuri kivasti spanielimestaruudessa, jossa nappasi myös koko luokan parhaat pisteet saaden tittelin vSPM-11. Mejäkoirana Liinu on hyvä, vaikka hyvin vähän onkin kisattu. Liinulla on mejässä oikeus Saksassa VOI-luokkaan ja se on napannut myös Ruotsista yhden ykkösen AVO-luokasta. Tokokoirana Liinu on mahtava, mutta taitaapa omistajan saamattomuus tulla Liinun tottelevaisuusvalion eteen. Tytöllä on aivan mieletön miellyttämishalu ja rakastaa tekemistä. Liinun kanssa on ihana tehdä, koska se on aina niin täysillä mukana! Näyttelyissä saa yleensä erittäin hyvää, mutta paras näyttelytulos on nishan KV-näyttelystä ERI1 SA VSP-jun. Tulossa sukutauluun 2-polveen asti tiedot sukulaisista.

Isänä on Liinun kanssa samoihin aikoihin tuotu Uuno, joka on myös tutkittu täysin terveeksi samoilta osilta. Uunolla ei ole niin hyvät vietit kuin Liinulla, mutta ei se silti mikään eilisen teeren poika ole! Uuno on suorittanut taipumuskokeen hyväksytysti ja vesityökokeesta sillä on kolme pistettä. Tokokoirana Uuno on hyvä, vaikka olenkin sen luonteen laadulla ihmetellyt nopeampaa etenemistä kuin Liinulla. Uuno onkin hienosti napannut oikeudet VOI-luokkaan ja sinne on myös ilmoiteltu, jos saataisiin joskus vaikka (mielellään ennen pentuja) oikeudet EVL:n. Mejäkoirana Uuno on tosi hyvä ja sen kanssa on mukava jäljestää. Se on työskentelyssä hyvin tarkka. Uunolla on Virosta & Suomesta oikeudet VOI-luokkaan, mutta se on myös niiden lisäksi käynyt hakemassa Saksan maalta AVO1:n. Näyttelyistä jokunen erinomainen, paras näyttelytulos ERI4 Terranoisin ryhmänäyttelystä.

Kaikki varattu!
Miira, narttu Lasipisaran Takaisin Lyypekkiin "Ashla"
kirby, narttu Lasipisaran Takaisin Pariisiin "Bianca"
Veera, narttu Lasipisaran Takaisin Bloisiin "Blom"
kirby
Höpsö veitikka

Re: Lasipisaran cockeripenskat

Viesti Kirjoittaja kirby »

Lähtiskö mulle Scarletsiin narttu? Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt toisen cockerin ottamista ja tää pentue vois sopia aikatauluihin mainiosti. Kilpailtais lähinnä näyttelyissä ja spanielikokeissa. Ennestään multa löytyy siis cockeri Five (noi sivut vaatis vähän päivittämistä), joka muuttais uuden kaverin kanssa Scarletsiin. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Susityttö
Höpsö veitikka

Scarletsiin lähtee oikein mielellään narttupentu :)
kirby
Höpsö veitikka

Jee! Millonkas oot meinannut että pennut saapuu maailmaan, osaatko sanoa? :)
vuoden kadehdituin 2012
Susityttö
Höpsö veitikka

Jos oikein hyvä koti löytyy niin mahdollista on saada tuo sijoitusnarttu (sukupuolen saa valita itse) täysin omaksikin! Mut sit pitää tosissaan panostaa myyntipuheeseen, koska mua tosissaan houkuttaisi pitää tuo narttu itsellä.

Riippuu siitä miten sulle ja Miiralle käy. Pentue voi mun puolesta syntyä vaikka jo tammikuussa, mutta mitä mieltä te ootte?

Nimet on samat mitä Miira ehotti jo aikaisemmalle pentueelle, joka jäi syntymättä eli "Takaisin (kaupunki)".
Nimiehdotuksia:
Lasipisaran Takaisin Pietariin
Lasipisaran Takaisin Moskovaan
Lasipisaran Takaisin Helsinkiin
Lasipisaran Takaisin Pariisiin
Lasipisaran Takaisin Tukholmaan
Lasipisaran Takaisin Osloon
Lasipisaran Takaisin Vilnaan
ymsymsysm
kirby
Höpsö veitikka

Mulle käy oikeestaan mikä ajankohta tahansa.

/ Mulle Lasipisaran Takaisin Pariisiin?
vuoden kadehdituin 2012
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Vatvoin tätä liian kauan! Periaatteessa voisin ottaa sijoitusnartun, mutta toisaalta haluaisin omaksi... Onhan mulla Niksi-pojun kanssa tekemistä niin jätetään kuitenkin väliin. (:

/ Kiitos, mutta taidan kuitenkin nyt pitää lauman tuollaisenaan ja miettiä noita suunnitelmia. :)
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Susityttö
Höpsö veitikka

kirbylle haluamansa nimi.

Kyl mä sulle Noina voin tuon vikan lapsosen luovuttaa, koska mä luotan, että sulta se saisi hyvä kodin. Jos sä vain tosissasi haluat sen pupsin ja lupaat yrittää kisata sen kanssa spanielikokeista valioksi :)
kirby
Höpsö veitikka

Käytin kerrankin ylimääräisen ajan hyödyksi ja väsäsin tytölle sivut. Lasipisaran Takaisin Pariisiin "Bianca"

/ Selkis!
vuoden kadehdituin 2012
Susityttö
Höpsö veitikka

Hyvältä näyttää! :) Liinun emäksi voit merkata Sugarallie ja isäksi Kvaerndal's Break Off.

edit // Mietiskelin tässä, että jos nää pupsit syntyisi jo 18.01.12? Kerkiäisi sitten hyvin ilmoittamaan tuonne Red Gingerin näyttelyynkin. Blomin sivulta löytyy sukutaulun tiedot 3-polvessa!
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Lasipisaran Takaisin Lyypekkiin "Ashla". Anteeksi, että tässä meni näin pitkään. Onhan sivut ja nimi ok? Syntymäpäivä sopii hyvin.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Susityttö
Höpsö veitikka

Hyvältä näyttää eikä noissa sivuissa nyt mitenkään kauaa kestänyt, onhan tässä vielä 10päivää syntymäpäiväänkin. Tosi kivan värinen tyttö :)

edit // rekkasin pennut tänään itse. Nyt vain sit odotellaan rek. numeroita.
Vastaa Viestiin