Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Zema »

no just 8)
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Mä en tajua tota FPtä.
Olin tyhmä ja ostin kaksi narttua, nyt en saa enempää koiria. Toi toinen on jo 91 päivää vanha.
Kuoleeko noi koirat koskaan?
/ Kiitos Eros!
// Miten ihmeessä mä saan ostettua toisen pentueesta pennun?
Kun menen sinne sivulle, ei ole mitään mistä painaa tms.?
Kuva
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

^ Koirat voi laittaa eläkkeelle. Koiran sivun lopussa on "retire dog" nappi, jota painamalla koira siirtyy eläkkeelle ja saat kenneliin tilaa. Atlas-sivulla on myös HSFP-keskus, jonne koiran voi hylätä.

Kennelin kokoa voi kasvattaa, Home-sivun lopussa on Increase Kennel Size ja summa suluissa. Sitä nappia painamalla saat kenneliin lisää tilaa, eli voit hankkia lisää koiria.
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Milie kirjoitti: ja sitten toiseksi. noista tempuista. olen opettanut koirilleni kaikki "ykkösen" liikkeet, mutta miten saan sen merkin siihen nimen eteen? pitäisikö kisata niissä kisoissa? jos pitäisi, niin miten, kun ei niitä järjestetä?

kiitos jos autatte tyhmää! (:
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Milie kirjoitti:
Milie kirjoitti: ja sitten toiseksi. noista tempuista. olen opettanut koirilleni kaikki "ykkösen" liikkeet, mutta miten saan sen merkin siihen nimen eteen? pitäisikö kisata niissä kisoissa? jos pitäisi, niin miten, kun ei niitä järjestetä?

kiitos jos autatte tyhmää! (:
Juu elikkä pitää kisata ja saada tietty määrä pisteitä kisoista ennenku se merkki tulee. Pistemäärät löytää muistaakseni jostain sieltä temppukoulun sivuilta ja luulisin että myös foorumeilta.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Miten mä saan laitettua noi ruokakipot ymsyms noille koirille?
Kuva
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

^ Ostat kipon ja menet Inventoryyn -> klikkaat kuppia -> valitset "Assign as a:" -kohdasta haluatko sen ruoka- vai vesikupiksi ja sitten siitä alempaa vielä että mille koiralle. Sama pätee peteihin, pantoihin ja hihnoihin myös!
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Tyhmä taas kyselee! :mrgreen:
Mä en osaa kisata mun koirilla? Apuja?
Kuva
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

^Sun pitää ensin alkaa "treenata" niitä johonkin lajiin, mikä maksaa muistaakseni 3000. Kannattaa katsoa koiran taitoja ja sitä alhaalla olevaa "taulukkoa". Ja tämä sivuhan löytyy siis: Atlas > treenikenttä, missä on se sininen "kyltti" T. Sitten voit kisata sieltä "Shows"- sivulta.

Toivottavasti tajusit jotain tästä sekavasta selityksestäni! 8)
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Natali
Kriisissä

Mulle tuli taas tässä pieni asia mieleen, joissakin asioissa on pirun vaikeaa neuvoa jos ei tiedä onko kyseessä fp vai fpaw, joten suosittelisin et lisäisitte sen vaikka viestinne loppuun.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Fpaw on uudistettu versio nykyisestä pelistä, eikä se ole vielä käytössä vakituisesti. Kaikki sille tehdyt tunnukset poistetaan, kun se lopullisesti tulee joskus tulevaisuudessa käyttöön. Ainakin minä olen sen näin ymmärtänyt.
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Heei, kertokaas joku nyt mulle, että miten ton tilin voi lukita? (:
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Natali
Kriisissä

Eros kirjoitti:Fpaw on uudistettu versio nykyisestä pelistä, eikä se ole vielä käytössä vakituisesti. Kaikki sille tehdyt tunnukset poistetaan, kun se lopullisesti tulee joskus tulevaisuudessa käyttöön. Ainakin minä olen sen näin ymmärtänyt.
Joo ja niin se onkin, mutta itse koen erittelyn silti tarpeelliseksi koska fpaw on nyt ollut tollaisenaan pystyssä jo puoli vuotta ja siellä kuitenkin pelaa vissiin suomalaisiakin (turrejakin?) ja joissakin jutuissa täsmällisempiä neuvoja on helpompi antaa mikäli tietää kummasta puhutaan (esim. jos pitää neuvoa vaikka miten koirilla pystyy kisaamaan).
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

^^ Ylävalikosta Help > oikeanpuoleisesta Helpful Tools -sarakkeesta Account Locking.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Pelaako kukaan enää?
Itse toimin yhäkin muinaisella nickilläni Danay. Kennelistä löytyy 1 kessupariskunta (molemmat lvl9), 1 whippetpariskunta (lvl 8) ja 1 shibapariskunta (lvl 8). Tarkotuksena jalostaa show shiboja, racing whippettejä ja lisätä FP:n kessukantaa.
Lukittu