Myynnissä haikein mielin kaksi pientä karvapalloa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Domi
Epätoivoinen katse

Myynnissä haikein mielin kaksi pientä karvapalloa

Viesti Kirjoittaja Domi »

Koulukiireiden ja hevospuolelle suurimmaksi osaksi siirtymisen takia olen unohtanut _täysin_ tämän kaksikon ja he ovat siis vähän heitteille jääneet. Pahoittelen kasvattajille.
Olen tosin huomannut että tämä puoli on yleisestikin ollut hieman jäässä.

Eli olisi myynnissä pirteä pikkukoirakaksikko, pomeranian-narttu ja japaninpystykorva uros. Tahtovatko kasvattajat he takaisin?

BH Tk1 http://pooli.webs.com/kk/kerttu.htm
Kerttu ei ehtinyt olla mulla kauaa. Se on myös todella ihastuttava koira, hieman jo vanhuus kolkuttelee ovella mutta intoa tekemiseen löytyy. Kummastakaan näistä pommeista ei ole sohvakoiriksi, Kerttu tykkää kun sitä paijataan mutta reippaatkin lenkit ovat mieluisia. Kertun kasvattaja ehkä tahtoisi takaisin vai tahtooko?

http://pooli.webs.com/kk/remu.htm
Sitten on tämä nuorimmainen, Remu. Ihana intoilija nuorukainen jonka kanssa voi mennä vaikka polkupyörälenkille, tämä koira pysyy perässä ja menee ohikin. Hänen kanssaan ei edes ehditty aloittaa kisailu. Tälle pikkupojalle tahtoisin rakastavan ja aktiivisen kodin ellei kasvattajaa kiinnosta ottaa takaisin?

Pahoittelen tätä katoamistani mutta oikea elämä ryntäsi päälle, ymmärrätte varmaan.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Myynnissä haikein mielin kolme pientä karvapalloa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Koita etsiä Kertulle itse koti, jos et löydä niin otan sen itselleni myyntiin. Kerttu kaipaisi nyt loppuelämän kotia, jossa kisattaisiin vähän tokoa ja agia, koska tytsylle on tiedossa jo kolmas koti kasvattajalta lähdön jälkeen.

edit // Eipä tuo mitään. Ihan ymmärrettävää! :)
Domi
Epätoivoinen katse

Juu :) Valitan tätä häsläilyä onhan se tosi tyhmää että joutui kiertolaiseksi...
Domi
Epätoivoinen katse

Ylös...
Janina
Höpsö veitikka

Re: Myynnissä haikein mielin kaksi pientä karvapalloa

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kuvat saa Kertulle mukaan jos tahtoo :)
Hensu
Epätoivoinen katse

Re: Myynnissä haikein mielin kaksi pientä karvapalloa

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Remu voisi tulla takaisin! Älä hävitä sivuja vielä ni saan nuo toko tulokset talteen! :)
Vastaa Viestiin