Mitä rotua kaivataan?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Itse ajattelen ettei koiran ole realistista kisata samanaikaisesti niin agilityä, tokoa, vesipelastusta, koiratanssia, ajo- ja haukkukokeita ja mejää sekä kaiken huipuksi vielä valioitua niistä. Yleensä valitsenkin vanhemmiksi koiria, jotka ovat yhden-kahden lajin käyttövalioita.
femm
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja femm »

Itse henk. koht. arvostan enemmän sellaisia koiria vanhempina, joilla on näyttöä monipuolisesti, mutta myös rodunomaisista lajeista.
Mun koirat kisaavat väh. 4 lajissa ja pennutan vasta kun vanhemmat täysin valioita ja kisanneita.
Kuva

taukoilua virtuaalikoirista
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Pommitan tänne taas muutaman rodun, mitä itse toivoskelisin enemmän.
FCI2's -lohkosta näitä molossityyppisiä koiria (bullmastiffi, dogo argentino, bokseri, cane corso, napolinmastiffi jne).
Ihan mahtavia rotuja, mutta en ole kovinkaan moneen aktiiviseen kasvattajaan törmännyt.
Ajokoiria olisi kanssa ihan kiva nähdä enemmän, niihinkään ei kauheasti tule törmättyä. Eli niitäkin saisi virtuaalimaailmaan tulla toki hyvillä mielin lisää.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-Emily
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja -Emily »

Lisää rottweilereitä, dobermanneja, mastiffeja ym. molossikoiria!
Ehkä vinttikoiriakin ois kiva nähdä lisää (vaikka onhan niitä), mutta silti. :)

Tossa tuli mieleen kun joku joskus haeskeli aktiivista molossirotua/rotuja kasvattavaa kenneliä,
niin törmäsin tämmöseen rotikka -kasvattajaan (aika tuore ainakin noiden kanssa näyttää olevan) -> Public Glamour.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Tilli kirjoitti:Itse ajattelen ettei koiran ole realistista kisata samanaikaisesti niin agilityä, tokoa, vesipelastusta, koiratanssia, ajo- ja haukkukokeita ja mejää sekä kaiken huipuksi vielä valioitua niistä. Yleensä valitsenkin vanhemmiksi koiria, jotka ovat yhden-kahden lajin käyttövalioita.
Ootpas sä samoilla linjoilla ku mä 8)

Mutta asiaan. Laikoja enempi lisempi! >:) Myös molossityyppisiä rotuja/koiria kaipaan tänne :) Yhdessä vaiheessa mulla olikin url-bordeauxindoggi, mutta tällä hetkellä vain cane corso.
Mopseja ei myöskään pörrää yhtään liikaa täällä! Itse oon kaksi pentuetta saattanut virtuaalimaailmaan, mutta on se kyllä takkusta hommaa :'D

Oli mulla muitakin rotuja mielessä, mutta tällä hetkellä on niin väsyny että taidan jättää tän kirjottelun tähän näin, notta ei tuu enempi epäselvempi!
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Amerikankääpiöterriereitäkään ei ole liikaa täällä virtuaalimaailmassa... Olen ainoa kasvattaja, ja ainoa kasvattaja jonka tiedän on lopettanut jo vissiin 2005(?), kennel tosiaan nimeltään Blackjack's, jos joku muistaa sellaisen kennelin. Akt:lle ei ole kyllä kovin paljon kysyntää, mutta olisi mukavaa jos virtuaalimaailmassa olisi edes yksi minun lisäkseni joka rotua kasvattaisi. :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

^Mua kiinnostaa ainakin myös jenkkikääpiöterrierit ihan älyttömästi.

Kaipaisin nähdäkseni enemmän terhakoita terrierejä sekä solakoita snautsereita. Vinttareitakin ois tosi jees nähdä enemmän, ja niitä molossityyppisiä hauvoja!
Siis vaikka oon vannoutunut paimenkoirakasvattaja, niin nuo em. rodut(/roturyhmät vois paremminkin sanoa) ovat ihan mahtavia yleisestikin ottaen!
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mua kiinnostaisi hirveesti parit whippetit ja ehkä joku nätti saluki, mutta en sit tiedä kumminkaan haluaisinko niitä :D Tavallaan näyttelykoirina olisi ihan kivoja ja siinä sivussa jotakin muuta pientä vähän.

Jos ihmisiä kiinnostaa harvinainen rotu virtuaalimaailmassa, ni ilmoitelkaa jos teitä kiinnostaisi ottaa keväämmällä multa walesinterrieri :D Emä on evm. sukuinen, oikeasti elävä koira kun taas isänä on keksitty uros. Mahdollisesti multa saatavissa kuvatkin mukaan. ;)

// Niin ei ehkä kuulu, mutta tässä kumminkin ihmiset kuulutteli noiden terriköidenkin perään. Ehkä sitä kannattaa yyveellä laitella mulle sitten jotain tai seurailla puppetopaa.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

^Vaikka tähän topaan tämä asia tuskin nyt kuuluu, niin mua ainakin kiinnostais taas ihan sikana! Kuten aiemmassakin viestissä mainitsin, terrierit viehättää kovasti.
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Sparkle kirjoitti:Kaipaisin nähdäkseni enemmän terhakoita terrierejä sekä solakoita snautsereita.

Snautsereita, kaikenkokoisia ja värisiä tosiaan kaipaisin minäkin lisää. Niitä on todella vähän vaikka nyt on jonkin verran lisääkin tullut. Niillä kysyntä taitaa olla lähemmäs nolla, joten vähän mietityttää noiden omienkin pennuttaminen, kun suunnitelmia niillekkin olisi tämän vuoden aikana.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Tilli kirjoitti:Itse ajattelen ettei koiran ole realistista kisata samanaikaisesti niin agilityä, tokoa, vesipelastusta, koiratanssia, ajo- ja haukkukokeita ja mejää sekä kaiken huipuksi vielä valioitua niistä. Yleensä valitsenkin vanhemmiksi koiria, jotka ovat yhden-kahden lajin käyttövalioita.
No mä taas on sillä kannalla, että saahan sitä kisata niin monessa kun haluaa. Niin kun siis minä esim. teen. Mutta sitä mä en ymmärrä, että johonkin petojahtiin esim. ilmoitetaaan sellaisia rotuja joihin sitä ei ole jalostettu. Vaikka siis on oikeus tietty osallistua.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weeza »

Valkoisia ruotsinhirvikoiria! Ehdottomasti lisää, ovat ihanan monipuolisia ja miellyttävtä omaa silmää, tällä hetkellä niitä on 5-6kpl virt maailmassa ja 4 niistä minun:D Ja minullahan on niille ihan kennelikin, Jägaren!
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Matu
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Matu »

Juinttu kirjoitti:Ruotsinlapinkoiria! Kokomusta lappalaiskoirarotu, sopii monenlaiseen harrastamiseen: tokoon, agiin, pk-lajeihin, näyttelyihin... Kuvia voi olla vähän nihkeästi, kun ei ole mikään hirmu suurilukuinen rotu, edes kotimaassaan Ruotsissa, mutta kyllä niitä takuulla onnistuu hommaamaan. Ja onhan mahdollisuus piviko-kuviinkin.
Tällä hetkellä noita taitaa olla kaksi kappaletta ja molemmat narttuja, joten ruotsinlapinkoirauros olisi varmaan aika mainio. :)
Samaa mieltä! Sopii tosi moneen harrastamiseen, eikä niitä kyllä tosiaan päätähuimaavaa määrää ole...:D
Joskus minusta vain tuntuu, että koirillani on korvat vain koristeena...
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ruottalaisiahan taitaa tällä hetkellä olla kaksi? :mrgreen: Kohta viisi kun nuo joikhasilaiset syntyy, tosin Loola-emä lähtee varmaan sitten samantien virtuaaliavaruuteen, joten... :---D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Aktiivisia shibojakaan ei ole mikään päätä huimaava määrä! Lisää pikkusia.
Vastaa Viestiin