E/T kiinanharjakoira
- Kirsi
- Höpsö veitikka
E/T kiinanharjakoira
Etsin seuraa kiinanharjakoirauros vFINW-11 vGRCW-10 BH RH-FL B RH-F A TK3 vKTV vAVA vFIN TVA Debesis Exogenesis Symphony, alias Kujelle. Haluaisin Kujen jatkavan sukua, mutta minulla ei ole oikeastaan mitään väliä tuleeko pentue minulle vai jollekin toiselle. Eli jos sulta löytyy kaunis kiinanharjakoiratyttö, jolle haluat teettää pentueen omassa kennelissäsi, annan Kujen mielelläni lainaan. Jos ketään ei löydy, niin teetän sitten pentueen evm. nartun kanssa.
Tiedän kiinanharjakoiria olevan todella vähän, mutta toivottavasti edes joku neito kaipaa sulhasta.
Tiedän kiinanharjakoiria olevan todella vähän, mutta toivottavasti edes joku neito kaipaa sulhasta.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: E/T kiinanharjakoira
Mulla olisi täysin evm-sukuinen nuori narttu BH, vFIN TVA, vWW-11 Crestdian Raindrops On The Window "Helmi". Kisautukseltaan vielä kesken, vaikka onkin jo tokovalio..
Helmi on ainoa jota voin tarjota, koska toinen narttuni on Kujeen sisko Debesis Effective Like A Thunder.. :D
Helmi on ainoa jota voin tarjota, koska toinen narttuni on Kujeen sisko Debesis Effective Like A Thunder.. :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Helmi on tosi kivan näköinen tyttö! Haluutko tehä ite pentueen Chiranaan?
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Voisin vaikka tehdäkin tässä kevään aikana. Kunhan vaan Helmi saa vielä lisää tuloksia. :)
/ Juu, tulee kyllä. :D Selvä juttu.
/ Juu, tulee kyllä. :D Selvä juttu.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ei mulla ole hirmuista kiirettä, kunhan ennen kesää tulee. Kuje ei vaan tarvitse mitään tuloksia enää, joten laitan sen sitten eläkkeelle odottamaan pentuetta. Kirjoita yksäriä, kun on pentueen aika!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Kannattaa varmaan lähettää Vargalle yksärii ja kysellä sitä kautta. :)